15.3.2009

חולצות מכופתרות

שנים לקח לי למצוא חולצה מכופתרת.
החלצות המכופתרות שמוכרים ברוב החנויות פשוט לא מתאימות לבחורות שהן מעל קאפ B. תמיד יש שם כפתור באזור החזה שנאבק על חייו, ותמיד, אבל תמיד, החלק בין שני הכפתורים באזור החזה מחליט על הפרדת כוחות כך שחצי אחד נצמד אל הגוף וחצי שני עומד לו כמו דביל, כך שכל העומדים מצדדיך נהנים מView מטורף על מרפסת ים תיכונית.
אז נדמה לי שיש לי בשורה. מישהו קלט שנשים מגיעות עם חזה, כי לאחרונה התחלתי למצוא חולצות מכופתרות טובות.
בקסטרו הוציאו גרסה מצויינת בחורף והמשיכו איתה גם לקיץ (בגוונים קיציים יותר). היא יושבת מצויין, יש לה פנסים לא רעים שמבליטים את המותן ולמען האמת, גם המחיר לא רע, 129 ש"ח. (התמונה לקוחה מאתר קסטרו).
גם בפול אנד בר לא חוסכים מאיתנו והביאו חולצות לא רעות בכלל ובצבעים מעניינים. היתרון של החולצות בפול אנד בר הוא שהן מאוד ארוכות, כמעט כמו טוניקה, כך שהן נראות מצויין עם סקיני ועקבים. (תלבושת לא רעה לעבודה).
אני קניתי בפול אנד בר חולצה לבנה עם כיסים בחזה, בחורף היא עלתה 99 ש"ח. לדעתי מחיר טוב, והיא משמשת אותי המון.
וחולצה בצבע טורכיז כהה שכזה. אני התעלפתי עליה רק בגלל הצבע. עלתה 89, מהעונה הנוכחית.



אז לכו לחפש חולצה מכופתרת, כבר לא חייבים טופ או גופיה מתחת.

3 תגובות:

יוני אמר/ה...

חולצות מכופתרות של פול אנד בר הן אחלה מציאה

יוני אמר/ה...

יופי של חולצות מכופתרות

גופיות גברים אמר/ה...

חולצות מאוד יפות, האמת שמחפשת גופיות אם גם יש בקולקציה?
תודה