18.3.2009

קיץ!

מה שהכי כיף בקיץ זה הסנדלים.
יש לי המון סנדלים, בכל מיני צבעים, ובקיץ הכי כיף לנעול נעליים עם צבעים שהם לא חום/אפור/שחור.
לניין ווסט יש השנה חיקויים לא רעים לדגמים של המעצבים הגדולים. יש 2 דגמים ששמתי עליהם עין ואני מתלבטת בין שניהם. שניהם עולים 89$ באתר, כך שאני מניחה שבארץ הן יעלו באזור ה400, אבל אין לדעת, לעיתים הם מפתיעים.
זה הזוג הראשון:
הוא מאוד יפה לדעתי, אבל מרגיש לי קצת גס (אני נועלת מידה 41...):
הזוג השני מגיע בשני דגמים, עם ובלי ניטים וקשה לי להחליט מה עדיף:


















לדעתי הדגם עם הניטים הכי יפה בצבע הזה ולא בשחור, אבל הדגם בלי הניטים הכי יפה בשחור לק. מצד שני כבר יש לי סנדל שחור. מצד שלישי, אם תשאלו את חבר שלי, כבר מזמן אני לא קונה נעליים בגלל צורך.
אני אמשיך להתלבט, או שאולי אגרור את עצמי לקניון למדוד אותן ואחליט כבר. אז מה עדיף?

את הנעליים שכאן ועוד שלל דגמים אחרים אפשר למצוא באתר של ניין ווסט :
http://www.ninewest.com/Sandals/1059,default,sc.html


נ.ב
אני מבטיחה לפצוח בפינה שבועית בה אציג זוג אחד מבין אוסף הנעליים הנרחב שלי, עם ביקורים מארון(נות) הנעליים הנרחב של אמא (זה מגיע עד לסבתא, עבר עמוק בתורשה, לא בשליטתי).

אין תגובות: