22.3.2009

תורכיז

לאחרונה יש לי משיכה חזקה לצבע הזה.
תמיד אהבתי אותו, על גווניו השונים, ויש לי לפחות 6 פריטים בצבע הזה (שאני מצליחה לחשוב עליהם כרגע, בטח יש יותר).
זה צבע מאוד חי, קייצי ושמח ובגלל היותו כזה, צריך להיזהר כשלובשים אותו. אני חושבת שללכת על טוטאל לוק בתורכיז עלול להראות כמו שלט הכוונה לקרקס הקרוב לאזור מגוריכם, לכן צריך לשלב אותו עם פריטים אחרים, ולא חסר עם מה.
משתלב מצויין עם גווני חום שונים, עם ג'ינסים כהים או כחולים, עם לבן-בז' וכמובן שעם שחור.
אפשר לשים פריט לבוש עיקרי בתורכיז(חצאית/חולצה/מכנסיים/שמלה), את האקססוריז בתורכיז(או שלא...) והשאר בגוון אחר.

למשל, לקחתי את השמלה בתורכיז-ירוק מטופשופ, הוספתי לה חגורה חומה, סנדלים חומות וצמידים בחום:

או המכנסונים, הצעיף ונעלי הבובה (המדהימות!):
ואפשר להמשיך עוד ועוד, אבל יש לי ישיבה בעבודה :)

יום טוב ותורכיזי לכולם!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

ווואי זה צבעע מושששלמם XD