25.3.2009

המלך הוא עירום

או יותר נכון המלכה. ולא בדיוק עירומה, אבל מאוד קרוב לזה.
ריטה.
משום מה כולם החמיאו לה על התלבושת הזו ושהיא נראת מצויין לגיל 46, ועם זה אני מסכימה חלקית. אכן, יש לה גזרה לא רעה בכלל. אבל בפנים היא כן נראת מבוגרת לדעתי, בעיקר ניתן לראות בתמונות נטולות איפור שלה. פה פשוט עשו לה כזה שליכט על הפנים שהיא אפילו לא מסוגלת לשנות הבעה.
לגבי השמלה. הגזרה שלה מאוד יפה, הצבע קצת קשה לי, אבל עוד עובר. אבל תסתכלו על הרגליים שלה! עם כל הכבוד, היא היתה צריכה לשים גרביונים. הרגליים שלה פשוט לא נראות טוב. על הציץ המחיץ אני אוותר לה כי אולי זה עניין של פוזיציה.

אני מקווה שלכולם פשוט היה לא נעים לרדת לה על התלבושת ביומולדת ושזה לא שכולם באמת חשבו שהיא נראת מדהים.
אני חושבת שהיא לא מתלבשת לגילה, ואפשר להתלבש נורמלי לגילה ועדיין להראות עדכנית ועם שיק. היא פשוט מעולם לא הצטיינה ביכולת הזו.
אז מזל טוב!

3 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

מסכימה לגמרי, מעבר לכך שהשמלה לא לטעמי היא נראית לי מתאימה לנערה בת 15...

אנונימי אמר/ה...

ריטה אף פעם לא היתה יפה ותמיד נראתה מבוגרת לגילה, אבל יש לה גוף חמוד ומיניאטורי.
נ.ב. עדיפה הגישה הפוזיטיבית - יותר אאוטפיטס ופחות קטילות
(:

קרן אמר/ה...

לא הייתי קוראת לזה קטילה, אבל לקחתי לתשומת ליבי