30.3.2009

שפע בטבע

אני בחורה שופעת יחסית. אבל לא הרבה מעל הממוצע (למי שלא ידעה, הממוצע בארץ עומד על כ70 C).
אבל בשנים האחרונות רוב הבגדים שמוכרים בחנויות לא יכסו גם את החזה הממוצע בארץ. כמעט כל החנויות מוכרות חולצות או שמלות שמחייבות פתרון תחתי כלשהו.
שלא תבינו אותי לא נכון, אני ממש לא חסודה. להיפך. אני חושבת שלמי שיש חזה לא מחמיא ללבוש סגור, כי זה יוצר אשליה של בית חזה רחב, או "זה עושה לי מדף", כמו שאני נוהגת לקטר על חולצות סגורות מדי. אבל הן באמת עושות לי מדף!
אז חייבים מעט מחשוף. אבל רוב המחשופים שמוכרים היום זה ממש לא מעט. נדמה שהלכו על החלטה של הכל או כלום. מכופתר נזירה עד הצוואר, או בימבו ממאליבו עם מדבקות לפטמות.

אז כמובן שהפתרון הוא לשים טופ מתחת. העניין הוא שלאחרונה נתקלתי בלא מעט בחורות ששמות רק את הטופים וזהו, כשברור שהן צריכות תמיכה ועיצוב כלשהו של חזיה. אתן לא מסתכלות במראה? אתן לא רואות שהחזה שלכן נראה מעוך?
רק גזרה מאוד מסויימת של טופים לא עושה מראה מעוך, או אם עשית סיליקון ואז אין דאגה כי הוא בלתי מעיך. למשל הטופ הזה של היינס:(נסו להתעלם מהתמונה המביכה קצת שלקוחה מהאתר)

יש לה תיפורים מהצדדים שתופסים את החזה ושומרים על צורתו.
אז ההמלצה שלי היא שאם החלטתן ללבוש טופ כדי לחשוף בגבול הסביר, שימו גם חזיה מתחת לקבלת מראה עגלגל ושופע :)


ומצד שני (קצת קיטורים), יש חולצות שלא מאפשרות לשים טופ, כמו שמלות עם משולשים לחזה. מדדתי 3 שמלות כאלה בזארה שנראו מדהימות על הקולב, בסגנון 70' שכזה. בכוונה לקחתי L כי ידעתי שאזור החזה יהיה בעייתי וזו היתה פשוט אכזבה! בקושי כיסה את החזה, נראתי כאילו התלבשתי "לעבודה".
אז בבקשה, אם מישהו שם למעלה שומע אותי (אלוהי האופנה למינהם), תתחילו לעצב גם לבחורות שהן לא Cup A.
תודה.

2 תגובות:

שיקסע אמר/ה...

טוב, בתור בחורה שטוחה, לצערי אני לא מכירה את הבעיות האלה :)
אבל פעם קיבלתי גופייה מגניבה מנו-ניים, כמה מפתיעה, שהייתה עם חזייה בילט-אין וזה היה ממש מגניב, כי ככה לא רואים שום כתפיות, ולא צריך ללבוש כלום מתחת... אז אני ממליצה. וחוץ מזה אני אוהבת את הסטרפלסים של אמריקן אפרל, למרות שהדעות עליהם חלוקות...

קרן אמר/ה...

הם כל הזמן לי זזים למטה, מעדיפה כבר את של היינס.
אבל האמת שהכי טוב זו חזיית סטרפלס של טריומף שקניתי לפני שנתיים. לא זזה, לא משנה מה תעשי. עלתה לא מעט, אבל שווה כל שקל. בקיץ הן משמשות אותי המון (אני נגד הכתפיות ה"שקופות"). קניתי אותה בשחור, לבן וגוף, לסגור את כל הפינות.