27.3.2009

גפן

גפן היא חנות קטנה בשינקין 29 שאני מאוד אוהבת.
הם מייבאים פריטים מתאילנד ומהמזרח, אבל סגנון הלבוש הוא לא של העין השלישית או משהו כזה.
הבגדים לא הכי איכותיים בעולם (בכל זאת מתאילנד), אז צריך להסתכל טוב לפני שקונים, אבל הם כן מיוחדים וזולים יחסית.
למשל בשנה שעברה קניתי שם בקיץ שמלה ב120 ש"ח, שדווקא מתאימה מאוד גם השנה, היא פרחונית בגוונים של תורכיז וחום. וקניתי חצאית מתנפנפת בלבן עם פרחים באפור ושחור שעלתה כ70 שקלים.(שתיהן עמוק במדף הגבוה בארון, מחכות לבואו של הקיץ ולכן אין תמונה).
רוב הבגדים בחנות הם one Size וגם one piece כך שאפשר להיות בטוחה שלא תראי את כל העולם מסתובב לך עם השמלה. לגבי הone size, אני מידה 38-40 בזארה (לשם ההשוואה, כי למי אין משהו מזארה בארון?) ורוב הפריטים שם יושבים עליי בסדר גמור.
זו חנות שאני ממליצה עליה בחום. המוכרות שם גם מאוד נחמדות ובכלליות יש אווירה רגועה בחנות.
נדמה לי שאני אקפוץ לשם היום. אין כמו גיחה לשינקין ביום שישי אביבי שכזה.

אין תגובות: