2.4.2009

פינת הנעל

מי שמכיר אותי יודע שאני חובבת נעליים מושבעת. יש לי לא מעט זוגות, ואם גודל הדירה היה מאפשר זאת, הייתי קונה יותר.
פעם, כשגרתי אצל ההורים הייתי מכניסה את הנעליים חזרה לארון רק בסוף השבוע, כך שיצא שהצטברו המון זוגות בחוץ(לפחות אחד לכל יום, לפעמים גם יותר). היום בגלל החצי השני שגם ככה רואה את הכמות הזו כמחלה אני משתדלת להסתיר את הטירוף בארון.

אז אני אשתדל כל שבוע להראות זוג אחד מהארון הפרטי שלי, לספר איפה קניתי, בכמה ואם יש סיפור מעניין מאחורי הקנייה אספר אותו. זה יחזיק לפחות לשנתיים הקרובות...
את המגפיים האלה קניתי ברחובות (שם ההורים, החברות הכי טובות והקוסמטיקאית) בזמן שהיה לי לשרוף כי הקדמתי לקוסמטיקאית. זו היתה קנייה די מתוכננת, כי רציתי לנצל את המבצעים והחוסר חורף של השנה כדי לקנות מגפיים שישמשו אותי גם שנה הבאה. זו התוצאה. הן מעור אמיתי, כל המגף. עלו 300 ש"ח בלבד. קניתי אותן לפני חודש בערך וחרשתי עליהן, כך שיצא שהיה להן שימוש גם השנה.
החנות שממנה קניתי היא News ברחוב הרצל. בטוח מוכרת למי שמכירה את רחובות. הוא מביא בדרך כלל נעליים די איכותיות. לאמא שלי יש כמה זוגות ממנו שמחזיקות יפה.
בכלליות זו גישה שאני נוקטת בה תמיד. קונה בסוף עונה פריטים שאני יודעת שישמשו אותי גם לעונות הבאות. המגפיים האלה עלו בעונה 750. ב300 הן שוות לי ביותר.

אם אתן מרגישות שחסר לכן מגף, או שמה שיש לכן לא יחזיק גם לעונה הבאה אני ממליצה לקנות עכשיו לשנה הבאה. המחירים של מגפיים טובות מעור רק עולים משנה לשנה. אז עדיף לקנות עכשיו ולשמור בארון לשנה הבאה. אפשר לחסוך ככה מאות שקלים.

2 תגובות:

miri אמר/ה...

אלוהים ! בחיים לא שמעתי על החנות הזאת (גם ההורים שלי מהחור הנקרא the streets) איפה ברחוב הנורא של העיר הזאת יש את חנות נעלים שווה? אקפוץ לבקר!

קרן אמר/ה...

מול האיזור של דיסקונט,הבייגלה ופלאפל 4 הטעמים.
החנות קיימת כבר כמה שנים טובות, הוא אפילו שיפץ לא מזמן.
ולקפוץ לבקר את ההורים זה תמיד טוב :)