12.4.2009

"אני תל אביבי, אופס, כזה מגניבי"

עריכה: מומלץ למי שחיפש פלסטיק דול והגיע לכאן לקרוא פוסט חדש יותר מחודש מאי על פלסטיק דול ושוגר דדי.
זה השיר שהתנגן בטי מרקט השנה. חפר לי במוח ופשוט סירב להתחלף.
כן, אני חלשה. הלכתי בסוף לטי מרקט. חזרנו בשבת בצהריים מכל המסעות אצל ההורים והיה מאוד מתאים לסוע לשם. אז נסענו.
חוץ מהרבה תל אביבים מגניבים היו שם גם אנשים סבירים ולא מתיימרים.
השנה היתה מגבלה של 120 ש"ח לחולצה, מה שעזר למתן קצת את הטירוף, אבל לא לגמרי.
היה שם דוכן, שלצערי אני לא זוכרת את שמו, שמכר גופיות סבא עם הדפסים. אמנם גופיית סבא בגזרה לא רעה ובאמת ההדפס היה מיוחד ויפה, אבל ביום שאני אשלם 100 שקל על גופיה כזו אני אדע שמשהו בסטנדרטים שלי לכסף השתבש. אה, אבל איך שכחתי את המבצע?! אם קונים 2 משלמים "רק" 190 ש"ח. באמת מפרגנות.

אבל כן יצאתי משם עם שלל. החבר ואני קנינו כל אחד 3 חולצות.
אני ניצלתי את הזדמנות המחיר וקניתי חולצה של ברבי דול, שאותה עוד אציין בהמשך. ועוד 2 חולצות של "הסדנא" מן מיזם של מחבקי עצים שכאלה, אבל עושים חולצות יפות. יש להם גם אתר באינטרנט.

חולצה אחת עם הדפס של פיית החניה :
וחולצה אחרת עם הכיתוב "עכשיו זה הזמן".
החולצות עלו 60 ש"ח כל אחת. הן מבד מאוד מאוד נעים ויש להן אמירה נעימה לעולם :)

של שוגר דדי קניתי טי שירט אפורה עם הדפס של איימי ויינהאוס והכיתוב SAVE! בגדול. קניתי אותה במחיר יחסית יקר של 120 ש"ח מתוך שיקול שהמחיר האמיתי שלה הרבה יותר גבוה כך שאין סיכוי שיצא לי לקנות אותה בהזדמנות אחרת. החולצה מאוד יפה, מיוחדת ויושבת מדהים, אבל מה? חזרתי אתמול הביתה וישר כיבסתי ביד את החולצות. אף חולצה ממה שקנינו לא הורידה צבע. זאת של שוגרדדי לא הפסיקה לדלוף! זה היה פשוט לא יאמן, כל האמבטיה שלי הפכה לשחורה. אם הייתי משלמת על החולצה הזו 400 שקל, כמו שהיא באמת עולה בחנויות הייתי ממש מתעצבנת מזה (למרות שגם 120 זה לא בדיוק קצת).
הם אפילו לא הזהירו שזו חולצה שנעשתה באיזו שטיפה מיוחדת או שקר כלשהו אחר. אם הייתי תמימה ומכניסה אותה למכונה?
הלקח שלי מהסיפור הזה הוא שמה שעשיתי עד עכשיו הוא טוב. כל בגד שקונים, לא משנה כמה פלצני הוא, צריך לכבס ביד בפעם הראשונה.

יצא לי קצת יותר מדי מילים בשביל בלוג אופנה. מקווה שמי שהגיע עד לכאן הרגיש שזה היה שווה את זה :)

9 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

אני הגעתי עד הסוף :) יש לי גם חולצה כזאת שכל הזמן מורידה צבע אפילו בכיבוס ה-4...וחמודה החולצה עם פיית החניה, תתחדשי

קרן אמר/ה...

תודה תודה.
הייתי בשוק. בגדים מתאילנד לא הורידו ככה צבע. תליתי אותה בנידוי משאר החולצות על החבל :)

michalooshka אמר/ה...

תתחדשי, יש משהו שמונע ממני באופן עיקבי להסתובב במקומות כדוגמת T מרקט או פלסטיק שוק וכו'... עמוס יקר ומעצבן. שמחה שהשגת מציאות, ואני מצטערת ממש לא בכוונה של ליקטול אבל אני ממש לא מבינה את כל הרעש סביב שוגר דדי.

תתחדשי מקווה שאת נהנת מהן:)

קרן אמר/ה...

אני אהבתי אותן כי יש להן לוק רוקנרולי שכזה, והסיבה שהחולצה שקניתי שווה מבחינתי את ה120 ש"ח ששילמתי עליה היא שאני יודעת שאני לא אראה אותה על כל אחת כמו חולצות מזארה או פול אנד בר, שיעלו אותו הדבר בערך(במקרה של המחיר מהטי מרקט). אבל זה כמו כל דבר באופנה. מאוד אינדוידואלי. אני למשל לא מצליחה להבין למה לשלם כל כך הרבה על השמאטס מקאלה וA+. אז בסופו של דבר כל אחת עושה את הבחירות שלה במה להשקיע :)

מיכלי אמר/ה...

גם את זה אני לא מבינה:) אבל מי שיש לו ואוהב שיהיה לו לבריאות. אני לא שופטת ואני שמחה שתהני ממנה!

שיקסע אמר/ה...

שמחה לשמוע על הרכישות. לגבי ברבי דול, המותג של שושי ברבי, היא שינתה את השם ל"פלסטיק דול"...

קרן אמר/ה...

אני יודעת, אבל משום מה בטימרקט הם הופיעו תחת אותו דוכן.אבל על התווית אכן רשום פלסטיק דול

אפרת אמר/ה...

היי, בקשר לגופיה ב-100 ש"ח שציינת בהתחלה אז מדובר בחברה בשם סקוויז ורק רציתי לציין שקניתי גם גופיה וגם טי-שרט מאוד מיוחדים ויפים מהם במקום משוגר דדי, ואני סתם שמחה שלא נתתי להבדל של כמה שקלים לבאס לי את הקנייה המוצלחת שלי... אני מציעה לך להבא, לנהוג כמוני... לא תמיד המותג המוכר והגדול יותר, הוא האיכותי יותר...

קרן אמר/ה...

לאפרת, בסופו של דבר זה עניין של שימוש. מבחינתי השימוש שלי בגופיות האלו היה ליומיום, לעומת החולצה של שוגר דדי שאלבש לערב.
ולגבי טיב המותג, חשבתי שהוא יהיה איכותי לא בגלל שהוא יקר, אלא בגלל שיצא לי לראות/לקרוא מספר ראיונות עם שוש ברבי שבהם היא הללה כמה חשוב לה איכות הבדים והתפירה. אבל כנראה שהיה שם בעיקר דיבורים.
והכי חשוב, אף פעם לא מתבאסים על קניה שכבר עשית. אם החלטת שלך זה שווה את הכסף, אז זה כל מה שחשוב.
עכשיו שאני יודעת את שם המותג אולי אחפש אותו בסוף עונה בחנויות :) אז תודה!