19.4.2009

מלחמה!

זה התיאור הכי סביר למה שהלך בזארה רמת אביב ביום שישי. תאי הלבשה עם תורים שמשתרכים מתחילת החנות, נשים בגילאים שונים מסתובבות בחנות כמו עכברים מסוממים. מודדות בגדים מחוץ לתאי ההלבשה, כולל לרדת עד לחזיה ותחתונים כדי למדוד. אם זה לא מלחמה אני כבר לא יודעת כלום :).
למזלי באתי כדי לקנות ז'קט עור שסימנתי כבר לפני שבועיים אבל המצפון לא הרשה לי לקנות. וכדי למדוד ז'קט, כמובן שלא צריך תא הלבשה Thank god!
הז'קט מעור (אמיתי) בצבע אפור מעניין. מאוד פרקטי, אבל לא בנאלי כמו ז'קט עור אפור. היה לי מאוד קשה לשלם עליו, אבל פשוט לא מצאתי ז'קט שישב עליי יפה בשום מקום אחר, ולמען האמת זה פשוט המחיר של ז'קטים מעור. נראה לי...

בכל אופן, אפשר לראות בתמונה גם את החולצה המדוברת של פלסטיק דול מהטי - מרקט. הלכתי על לוק רוקרי שכזה, טייץ, מגפיים, חולצה - טוניקה וז'קט עור.
השרשרת היא מציאה בפני עצמה. זו בעצם שרשרת אחת שמורכבת מ3 שרשראות. היא עלתה 5 ש"ח בדוכנים בימי רביעי באונ' ת"א.

מה שאהבתי בז'קט זה שהוא יפה גם סגור וגם פתוח, שזה לא תמיד עובד אצלי. אה, יש לו גם כובע, עם פנימית פוטר אפורה ונעימה. פה הורדתי אותה כי לא הרגשתי צורך בהגנה על הראש, אבל לימי החורף, אם רוצים לתת לו מראה קצת יותר קז'ואל אז אפשר להוסיף אותו חזרה.

שבוע טוב לכולם!

2 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

ימי שישי אף פעם לא כיף ברמת אביב, אני תמיד מעדיפה באמצע השבוע ורצוי בשעות הצהריים :) העיקר השצלחת בסוף לצאת עם רכישה מוצלחת. דיברת עם לאומי קארד? אני סקרנית :)

קרן אמר/ה...

צלצלתי לפני איזה חצי שעה, אמרו שיחזרו אליי.
גם אני משתדלת שלא ללכת בשישי, אבל החבר עובד כל השבוע ואם רוצים חוות דעת שלו, צריך לחכות ליום שישי.