23.4.2009

כמו ללכת על כריות

לא, ברצינות. בחיים שלי לא נעלתי נעל כל כך נוחה. זה כמו ללכת יחפים, אבל כל העולם מרופד בכרית רכה ופאפית.
עקב בעיית ברכיים קלה החלטתי שהשנה אני אקנה נעליים נוחות לקיץ ולא אתפשר על הנוחות.
את העיצוב של הנעל אני מאוד אוהבת, אבל היה לי קושי עם הלבן.
מי שמכיר אותי יודע שיש לי בעיה קשה עם נעליים לבנות. האמת שיש לסנדלים שטוחות איזשהו free pass בנושא, כי אין כל כך הרבה לבן, אבל נעליים סגורות או, השם ישמור, מגפיים לבנות הן BIG no no. זה ממש יכול לעורר בי בחילה, לא מסוגלת להיישיר מבט. בעיקר מגעיל אותי עקב צ'אנקי לבן.
נחזור לנושא, היתה לי התלבטות קשה לגבי הנעליים האלו בגלל הלובן שלהן, אבל אמא הכריעה את הכף. ומאחר והטירוף סביב נעליים לבנות הגיע ממנה, הקשבתי למנוסים ממני והתחדשתי בסנדל חדש.
יש להן עיצוב די מעניין :
אבל שוב, באמת, הנעל הכי נוחה שהיתה על רגלי אי פעם!
(עקפה גם את נעלי ההתעמלות המובחרות ביותר)
נקווה שזה עובד כמו האימרה, את הכי יפה כשנוח לך...

עדכון:
לאור הדרישות הנעליים הן של AeroSoles שעושים הרבה נעליים נוחות ויפות. אני יודעת שיש להם חנות בקניון גבעתיים ובעוד כמה מקומות בארץ. אבל את שלי ספציפית קניתי מחנות דודות בקניון רחובות (זה אפילו קצת מתחרז), נעלי באום. הן היו יקרות יחסית לסנדל שטוח, 350 ש"ח. אבל אחרי שהסתובבתי איתן כל הסופ"ש בחיי שזה שווה כל שקל. אני צופה חרישה לקיץ הזה.

3 תגובות:

ביני אמר/ה...

אז תכתבי מאיפה הן!
ותתחדשי:)

שיקסע אמר/ה...

נו, אם זאת כזאת נעל מדהימה ונוחה - לא תגלי לנו מאיפה היא??
ספרי, גם הרגליים שלי עייפות!
ואגב- הן מאוד יפות, ואני דווקא חושבת שלבן זה יפה :)

קרן אמר/ה...

עדכנתי מאיפה אספתי אותן :)