26.4.2009

עשה ואל תעשה

מזמן לא הבעתי תמיהה על ביגוד של מישהי אחרת, אז מתחשק לי. אבל הפעם כדי לאזן יש אחת טובה ואחת ממש ממש לא.
ממה נתחיל? נראה לי שברע, כדי לסיים עם הטוב.
מה? מה למען השם היא חשבה שהיא עושה כשהיא יצאה ככה מהבית? מה?!
השמלה/טוניקה של וייז'ות זקנות/ וילון עושה לה גזרה של מקרר קטן. היא פשוט נראת קובייתית, וזה בלי להתייחס בכלל להדפס הזוועתי. להשלמת המראה היא החליטה שמה שטוב לפולניה בת 87 טוב גם לה ומשחה את שפתיה (ברשלנות יש לציין) באודם כתום. כתום! רק חסר לה שריפה טוטאלית של הפנים חוץ מאיזור העיניים, לצעוק "שקשוקה!!" בקולי קולות והיא משתלבת נהדר עם הצרפתים בחוף נתניה.
מה שמדהים הוא שג'סיקה היא בחורה עם קימורים. צריך לבחור בגזרה ממש גרועה כדי לקבל את התוצאה הזו.

עכשיו, כדי שחס וחלילה לא יתקבל הרושם שאני חושבת שצריך ללבוש רק צמוד, הנה קירסטן דאנסט תאזן את הנושא.
שמלה משובחת עם דיטיילים יפים בצווארון ובמכפלת, מונחת יפה על הגוף. קייצית ונינוחה. התיק גם הוא מוצלח מאוד עם אווירה של ה70' בדיוק במינון הנכון. רק הFlip Flops קצת פשוטות מדיי וניתן היה לבחור בסנדל שטוח אחר קצת יותר מעניין בלי לאבד את מוטיב הנוחות. נראת מהמם ולא מתאמץ. Go Kiki!

3 תגובות:

Standing Ovation אמר/ה...

אני כבר התייאשתי מלנסות להבין את ג'סיקה סימפסון, מה שכן היא מספקת חומר מצויין לפוסטים על אסונות אופנה.

miri אמר/ה...

אני חייבת להודות (ובבקשה אל תנדו אותי ) שאהבתי את הבגד של ג'סיקה סימפסון - פשוט הכל עליה נראה רע וטראשי , עלי לעומת זאת...:)

קרן אמר/ה...

כן, משהו בבלונד ובעיני העגל הופך אותה למלכת הטראש.