16.4.2009

פינת הנעל





מאחורי הזוג הזה יש סיפור מעניין, שסופו טוב :)
את הנעליים המתוקות האלה קניתי בחורף שעבר(לפני שנה) בקסטרו תמורת 300 ש"ח. מחיר יקר יחסית, אבל שילמתי בתווי קניה לחג וגם יש לי חולשה לנעלי בובה.
נעלתי את הנעליים שמחה ומאושרת, ואחרי חצי יום של הליכה העקב פשוט התפצל לשניים. התבאסתי והלכתי לחנות, שם הודיעו לי שאין עוד זוג במידה שלי ופשוט נתנו לי זיכוי.
שמחתי על העובדה שלא הייתי צריכה להתווכח יותר מדי, אבל הייתי מבואסת שאין לי את הנעליים.
עד כאן החלק העצוב בסיפור.
בחורף האחרון הלכתי לקסטרו עודפים ביפו והיתה שם שגעת מבצעים. כל החנות היתה 1+1, וכמעט כל המוצרים לנשים, כולל נעליים עלו 70 ש"ח. יצאתי משם עם 4 סריגי בייסיק ב140 ש"ח סה"כ, שתי חגורות ב20 ש"ח, והנעליים האלה ב35 ש"ח (עשיתי ביזנס מוצלח בחנות עם מישהי שגם לה היה רק זוג אחד מתאים).
כך שבסופו של דבר היום יש לי את הנעליים, וקניתי אותן ב265 ש"ח פחות מהמחיר ההתחלתי.
הן מאוד משמשות אותי ביומיום וגם לערב מאחר והן מאוד נוחות.
אז לפעמים אני לא צוחקת כשאני אומרת שנעליים רודפות אותי.

4 תגובות:

אדוה&לימור אמר/ה...

איזה נעליים חמודות!!
יצא לך ממש שווה בסופו של דבר. 35 שקל?!

קרן אמר/ה...

גם לי היה קשה להאמין.

boiler אמר/ה...

המחירים שם באמת מצחיקים!
הבעיה היחידה זה המידות..

ביני אמר/ה...

מעכשיו אני הולכת רק איתך ואני מבקשת לקרוא לי!
ביום ראשון היה מוצלח...