19.5.2009

יש לי תמנון בארון!

אני מניחה שרשת תמנון היא לא בדיוק תחנת עצירה של רוב הבחורות. אני גיליתי אותם לפני 4 שנים בערך ומאז מקפידה לקפוץ לבקר פעם בעונה, בעיקר אחרי שמתחילים המבצעים ברשת.
התמחור של הבגדים הוא ממש זול יחסית והאיכות לא נופלת ולפעמים אף עולה על הרשתות הגדולות. לדעתי הבגדים שלהם הרבה יותר איכותיים מרנואר.
נדמה שהם היחידים שניתן עוד למצוא אצלם ג'ינס ה99 ש"ח. הג'ינסים שלהם לא רעים בכלל. כבייסיק ליומיום הם מצויינים.
הכל שנה יש גם חולצות מכופתרות וטוניקות, גם הן במחירים נוחים של 2 ב100 ש"ח או אפילו בפחות. יצא לי בחורף שלפני שנתיים לקנות 3 מכופתרות ב100.
כשצריך חולצה חלקה בסיסית, מבד נעים אבל שגם תשב טוב, אני ממליצה לקפוץ אליהם. 4 חולצות ב100 ש"ח בגזרה יפה וארוכות מאוד (לא השרוול). על החולצות המודפסות שלהם פחות הייתי ממליצה כי ההדפסים ילדותיים-מפגרים לעיתים. אבל חייבת להודות שהעונה עדיין לא בדקתי אותם, אז יכול להיות שמשהו השתנה.
מכנסונים קצרים לקיץ אני כבר קונה רק שם. לשלם על מכנסון יותר מ70 ש"ח זה פשע מבחינתי. כולל ג'ינס.
למשל המכנסון המעולה הזה.
השנה הם גם מציעים אוברולים, 99 ש"ח. אוברול מתוק, אבל מחמיא בעיקר לרזות.
גם שמלות אפשר למצוא שם. בעיקר ליומיום אבל עם שדרוג קל יכולות להתאים גם לערב.
השמלות במבצע 2 ב150 ש"ח.לי יש ג'ינס קצר שקניתי מהם לפני 4 שנים ומשמש אותי עד היום (בקיץ אני פשוט חורשת עליו כי הוא מאוד שימושי) ונראה כמעט כמו חדש, עלה לי 25 ש"ח. בקיץ שעבר קניתי מכנס קצר פסים אדום-לבן, שישמש אותי גם השנה (טרנד מלחים), עלו לי 40 ש"ח.
אז לכל מי שלא ניסתה עד עכשיו אני ממליצה לקפוץ. ברור שיש שם פריטים נוראיים. אבל אפשר גם למצוא מציאות מאוד מוצלחות שישארו איתכן הרבה זמן ובמחיר טוב.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מסכימה איתך, אני משתדלת לעבור שם פעם בכל סוף עונה שלהם. יש להם פריטים שימושיים בכלום כסף !

אחלה פוסט !

נוי אמר/ה...

שלוש חולצות מכופתרות ב100 זה לא כסף (מניחה שאלה אותם המחירים בסוף עונה גם עבור חולצות חולצות מכופתרות לגברים). אני גם אוהבת אותם. מאני פור וואליו מצוין