27.5.2009

מה לבשתי היום

היום היה סתם עוד יום במשרד. אבל קיבלתי הרבה מחמאות בעבודה, אז החלטתי להעלות תמונות. וגם יש רכישה קטנטנה חדשה.
אל השמלה מקסטרו (כבר כתבתי על רכישתה, בעזרת שובר 50 ש"ח הנחה מהאתר) הרגשתי שצריך להוסיף משהו בולט.בפעם הקודמת שלבשתי אותה, התחשק לי לשים אותה דווקא עם נעל שטוחה ולכן הוספתי לה שרשרת גדולה וצבעונית בלבד. הפעם התחשק לי לצמוח קצת ולשים עקבים. הרגשתי ששרשרת גדולה פחות תתאים, אבל עדיין צריך משהו וכך הגיעה לה החגורה.
הנעליים של סטיב מאדן מחורף של 2008. נקנו בסוף עונה ב220 ש"ח. נוחות מאוד יחסית לגובה העקב שלהן.
החגורה היא בעצם חגורה לאזור האגן ולא למותן, ואם תשימו לב מקרוב נאלצתי לשים עליה גומיות שיחזיקו אותה במקום, אבל כדי לשים לב אליהן צריך להתקרב אליי באופן מחשיד, ומאחר וידעתי שהחבר לא ישפוט אותי על הגומיה בחגורה החלטתי ללכת על זה. את החגורה קניתי בחורף האחרון בקסטרו עודפים ביפו במחיר השערורייתי של 10 ש"ח בלבד. שווה? :)
ולרכישה הקטנטנה. כמו שכבר ציינתי, שמתי עין על טבעת ירקרקה ממגנוליה. בשני קפצתי לקניון רמת אביב כדי לקנות מתנה לידיד ולנצל את המבצע של לאומי קארד בסטימצקי (מבצע שממלא לי את הספריה כבר 4 שנים ברציפות!). במקרה לגמרי, גיליתי שמגנוליה פתחו דוכן חדש בקניון. התלבטתי בראש בערך שניה וחצי ואז החלטתי לתת לגורל להחליט. אם הטבעת שם, אני קונה אותה! בתצוגה היא לא היתה, אבל תארתי אותה למוכרת ומיד היא שלפה מהארונית שקית מלאה בטבעות ארוזות ומצאה בה את הטבעת שלי (לעתיד). שמתי עליי ומאז אנחנו יחד :)
כפי שצויין, מחירה הוא 101 ש"ח ואני מאוד שמחה שקניתי אותה.
הצבעים קצת מוזרים בתמונה בגלל השקיעה, אין לי צהבת.
החיבה שלי לטבעות התפתחה רק לאחרונה. הכל בגלל קטלוג של ג.ר.א.ס. תמיד הרגשתי שהאצבעות שלי לא יפות כל כך וקצת שמנמנות וטבעות רק ידגישו את העובדה הזו. אבל אז הגיע לבית הורי הקטלוג של ג.ר.א.ס. אמא שלי החלה בסימונים נמרצים לקראת אירועים דורשי מתנות כמו יום ההולדת שלה או יום הנישואין. ואני מצאתי לי שם טבעת קטנה ויפה שמצאה חן בעיני, אבל חששתי לחשוב על לנסות טבעות בכלל. ואז אמא שלי שלפה טבעת שלה. עדינה עדינה. טבעת כסף דקה, משובצת באבן פנינה. היא הזמינה אותה אישית מבילי תכשיטים לפני הרבה שנים ואיכשהו היא נזנחה אצלה לטובת טבעות אחרות. התאהבתי בטבעת הזו ואף התרגלתי ללכת איתה. ועכשיו הצטרפה אליה הירקרקה החדשה. למדתי שלפעמים כדאי לנסות דברים שפעם פסלת על הסף. יכול להיות שמשהו בטעם שלך השתנה עם הזמן או שפשוט הסיבה הבסיסית שבעטיה פסלת לא היתה נכונה.
באופנה צריך ראש פתוח!

2 תגובות:

מ.מ.ו אמר/ה...

לוק מאוד יפה, ותתחדשי על הטבעת!! יאללה, תעלי תמונה של הורסאצ'ה משנות ה-70, הרגת אותי מסקרנות!! ;)

קרן אמר/ה...

תודה.
אני אחזור לת"א ואעלה תמונה במיוחד בשבילך.