7.6.2009

פינת הנעל

השבוע בפינת הנעל זוג שנרכש עם אח תאום בחורף של שנה שעברה.
בחורף שעבר קפצתי לחנות של סטיב מאדן בנמל לאחר ששמעתי שיש שם סייל חורף של 50% הנחה על כל הזוגות.
התאהבתי בנעלי הלכה האדומות האלה. הקצה המעוגל יפה ועדין, העקב לא גבוה מדי ונוח יחסית, והרצועה בצבע קרם נותנת טוויסט נעים. במקום 440 ש"ח, הן עלו 220.
אבל לידם, נח על המדף אחיהן התאום. אותה הנעל בגוון כחול-אפור מזמש.
התחילה ההתלבטות. האדום המיוחד או הכחול-אפור השימושי והקלאסי?
(מי שעוקב כבר יודע את סוף הסיפור, כי הזוג הזה כבר הופיע במספר פוסטים בבלוג).
באופן מאוד מפתיע, דווקא החבר בא ואמר משפט שבדרך כלל שייך לאבא שלי : "מה הבעיה? את נורא אוהבת את שניהם? זה במבצע, קחי את שניהם." וכך היה.
את הזוג האדום יוצא לי לנעול הרבה כשאני רוצה לשבור תלבושת מונוכרומטית. הן הולכות מצויין עם אפור, שחור, כחול כהה, לבן. וגם עם עוד כל מיני שמלות שיש לי בארון. בעבודה שלי קוראים להן "נעלי דורתי" ומבקשים ממני לנסות לנקוש 3 פעמים בעקביי :)

הכחול-אפור אכן התגלה כשימושי מאוד ומתאים כמעט לכל דבר שיש לי בארון. ג'ינסים, שמלות, חצאיות. מהווה אלטרנטיבה ניטרלית.

בסופו של דבר יצא שבמחיר של זוג אחד בעונה קניתי 2 שמשמשים אותי מאוד לחורף וגם לקיץ.

2 תגובות:

miri אמר/ה...

נעליים יפיפיות ! ברור שאם את אוהבת והן בחצי מחיר קונים את שתיהן! הרי בשביל זה הן בהנחה לא?

שמלות מידי אמר/ה...

באמת נעליים מדהימות וייחודיות, מזכירות לי ממש את הנעליים של דורותי.