17.6.2009

מי לבשה את זה יותר טוב?

הכי כיף להשוות.
נתחיל בריאנה וביונסה, שכנראה מסתובבות עם אותם קטלוגים בתיק. אחרת אין הסבר לוגי לכך שהן נצפו פעמיים עם פריט זהה.
לדעתי יש לנו פה תיקו בטוטאל. את הג'ינס ביונסה לבשה יותר טוב. טעמי כשלובשים ג'ינס כל כך צמוד, עדיף שהחלק העליון יהיה קצת יותר משוחרר, לא משנה כמה הבטן שלך שטוחה. לכן הבחירה של ביונסה בגופיה משוחררת טובה יותר מהמחוך החונק של רירי. מהכובע של המלכה B נתעלם. עם המעילון ריאנה לוקחת ובגדול. מהלבוש של ביונסה אי אפשר בכלל לראות את הגזרה המיוחדת והבלונית של המעיל וחבל. אצל ריאנה המעיל, והסנפיר על הראש, הם כוכבי האאוטפיט.

את המקרה הבא אפשר לתאר פשוט במילה אחת, פ א ד י ח ה !
הן הלכו על אותו הלוק בדיוק, עד הפרט הכי קטן. אותה שמלה, אותה תסרוקת, אותן נעליים, צמיד כסף על היד. פחח. איפה הסטייל האישי?

כאן ההחלטה היא קשה.
מצד אחד, האקססוריז של קלייר מושלמים. השרשרת מעולה והנעליים ניטרליות ולא מזיקות. מצד שני, על הבחורה משמאל השמלה יושבת הרבה יותר טוב ומחמיא. לקלייר השמלה משטחת את החזה הלא שופע ממילא, מה שגורם לכל אזור המחוך לא לשבת כמו שצריך. יש בגדים שצריך ציצים בשביל למלא ויש בגדים שיותר מדי ציצים הורס (דוגמא בהמשך). צריך לעבוד עם מה שהטבע או המנתח נתן/לא נתן לך.

כעת נשאיר אתכם לראות את ההבדל בין ליידי אמיתית כמו דמי מור, לעומת בימבו מחומצנת חסרת חשיבות.
דמי מבוגרת ממנה בלפחות 10 שנים (ואני מחמיאה כאן מאוד), אבל השמלה יושבת עליה הרבה יותר טוב מאשר על ארון מלאי הסיליקון של ד"ר 90210 מצד שמאל בתמונה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני כל כך אוהבת את ביונסה למה היא עשתה את זה למעיל הזה ? :C

Noa Raviv אמר/ה...

פוסט חמוד, אהבתי את ההשוואות...

hookthelook.blogspot.com