18.6.2009

פינת הנעל

השבוע, קולקציית fake בירקנשטוק.

אז נכון, הן לא נראות בול כמו האמיתי, זו לא אותה איכות, בלה בלה בלה.
כשאפשר לקנות סנדל חמוד, יפה, שמח וצבעוני ב18 ש"ח. קונים. בהרבה צבעים. לא?

חזרתי מתאילנד עם 7 בירקנשטוק במזוודה. 5 לי, זוג לאמא שלי וזוג לאמא שלו.
הם מאוד שימושיים לי, בעיקר כי יש לי מספיק צבעים כדי לכסות כל צבע שקיים בערך.
עם אלו בצורת פס יחיד צריך להזהר, כי עלולים להראות קצת כמו מנקה. אבל בכלליות אני מאוד מרוצה. בפחות ממחיר של זוג אחד מזוייף בארץ קניתי 5. אבל זו תאילנד.
אפשר לומר שחגגנו שם. נסענו מראש עם מעט בגדים. 14 ק"ג לשנינו. חזרנו עם 55 ק"ג.
ככה זה כשיש 5 ימים בבנגקוק. עשינו את הקניות באיזי, לא התרוצצנו כמו רוב הישראלים שנוסעים. ידעתי שאני רוצה לחזור לארץ נינוחה ולא מותשת מסיבובים.
ממליצה בחום למי שגם נוסע להשאיר יותר מיומיים לבנגקוק, כי אם מתכננים על שופינג טוב באמת שצריך יותר מזה. המציאות הכי טובות שלי, הן מבחינת מחיר והן מבחינת עיצוב היו בוויקנד מרקט והיינו שם יום שלם כמעט (כן, הוא עמד בזה).

סופ"ש נעים.

5 תגובות:

saray אמר/ה...

הכמויות של הבגדים שאתה חוזר איתם מתיאלנד מטורפת..
המחירים פשוט מגוחכים וקשה לעמוד בפיתוי!
תתחדשי על הקולקציה - לא הייתי מנחשת שזה חיקוי

Unknown אמר/ה...

אוי אני כ"כ מקנאה הלוואי ויכולתי לקנות כאלה.
איזה כיף זה קניות כאלה!(:

קרן אמר/ה...

זה בהחלט היה מסע קניות לא מרוסן בעליל :)
אבל בתאילנד זה בהחלט יותר קל. מחירי הדברים הם רבע מהארץ ברוב המקרים.

lilu אמר/ה...

אני הייתי פעמיים בתאילנד ופעמיים חזרתי עם הרבה קניות. הבעיה עם הבגדים משם (לפי דעתי) היא שהם יפים לתאילנד אבל פה בארץ הם פשוט הופכים לסמרטוטים - מלבד 3 חולצות, בגד ים, ושני ג'יניסים, אני לא נוגעת בשום בגד שקניתי משם.

בכל מקרה אני מאמינה שגם בפעם השלישית שאהיה בתאילנד אחזור עם ערימת קניות :)

קרן אמר/ה...

אני חייבת להודות שרוב מה שקניתי שרד. אבל גם על חלק מהדברים שילמתי טיפה יותר וקניתי דברים איכותיים יותר.
האמת שזה גם עניין של כמה שימושי הפריט. הג'ינסים שורדים לי מצויין, ועל השאר אני לא חורשת עד כדי כך, אז הבלאי הוא סביר.