19.8.2009

קצת פירגון

ביום שני ביני צלצלה אליי. היא עוקבת בRefresh אינטנסיבי אחר האתר של היינס- S-Wear או איך שתקראו להם.
עכשיו יש סייל לחברות מועדון ושתינו מחפשות איזה טופ מאוד ספציפי שכל העונה לא היה בחנויות או באתר.

בקיצור, היא צלצלה כי שלי פתאום הופיע במלאי.
ישר גלשתי לי בנוחות לאתר שלהם והזמנתי 2. אחד לי ואחד לאמא.
האתר מאוד נוח ונעים לגלישה והחלק הכי חשוב, המשלוח הוא בחינם.
להפתעתי היום ב12 המשלוח כבר הגיע אליי.
כבר הזמנתי בעבר מהאתר ומאוד נהנתי מהאריזה הנעימה שלהם. כל פריט ארוז בנפרד בניילון ובנוסף מקבלים שקית בד מתנה.
אני מאוד בעד החנות הזו. גם כי חבר המועדון שלהם אשכרא משתלם (למי שקונה לפחות פריט-שניים בשנה). גם כי יש להם תודעת שירות מעולה שכמעט ולא קיימת בארץ. הרשת היחידה (אם אני לא טועה) שנותנת לך החזר כספי מלא על הקניה שלך ואין מגבלת זמן על ההחלפה או החזרה.
בנוסף, קצת פטריוטיות והנעת המשק. החברה מייצרת בישראל, בכלל לא מובן מאליו בימינו.
המוצרים שלהם מאוד איכותיים. הטופים שלהם שורדים כביסות יותר טוב משל כל חברה אחרת.

אז רוב הקוראות בוודאי כבר קונות שם. אבל היה חשוב לי לכתוב על חברה שבאמת יוצאת דופן בשוק הישראלי.

ועכשיו בלי שום קשר, אנקדוטה משעשעת.
גיליתי שהיתה לי כניסה לבלוג מחיפוש בגוגל. מה מצחיק פה?
החיפוש היה "איך מלבישים קונדום".
מאוד עניין אותי לדעת איפה בבלוג שלי נמצא המשפט הזה כי ממש לא זכור לי שכתבתי משהו בנושא, אז הקלדתי גם אני את אותן מילות החיפוש.
ואז גיליתי שגם הSVD של גוגל לא תמיד קולע. "איך"+"מלבישים"+"קונדום", גוגל השאיר לעצמו לחבר בינהם.
נו טוב. מצטערת למחפש המתלמד. אולי עדיף בYouTube.

4 תגובות:

ביני אמר/ה...

באמת כבר יומיים לא עשיתי רפרש....טוב שהזכרת לי:)
לאן שלחו לך את הטופ??

קרן אמר/ה...

שלחתי לרחובות. לת"א זה לא עוזר כל כך

Standing Ovation אמר/ה...

וואו איזה שירות, וגם לא ידעתי שהם מייצרים בישראל. אנשים מחפשים דברים כאלה מצחיקים. אליי הגיע מישהו לבלוג לאחר שחיפש: איך נראת שפעת החזירים. מה בדיוק הוא ציפה למצוא אין לי מושג.

קרן אמר/ה...

אולי איזה פוסט על בגדים שמתאימים לשפעת החזירים.