28.8.2009

משוועים לתוספת בד


אני מאוד אוהבת את הבגדים של זארה ופול&בר. לא צריך להכביר במילים למה. כולנו אוהבות. אבל, ויש פה אבל גדול, הגזרה של הישראליות שונה לחלוטין משל הספרדיות.
עוד לא נבראה השמלה מזארה או פול&בר שישבה טוב על החזה שלי בלי צורך בטופ למען צנעת הפרט. וגם כדי שלא יחשבו שאני משלימה הכנסה בלילות.
המסקנה היחידה שלי היא שהספרדיות ממש שטוחות. העניין הוא שממש אין פרופורציה. כי גם אם אני מודדת את אותה שמלה במידה XL או L, עדיין היא לא מכסה כלום. ולפי התמונות אפשר להבין, החזה שלי לא כזה גדול, טיפה מעל הממוצע.

אז אחרי שקיטרתי, אני אודה להיינס על שהביאו טופים בכל הגזרות הצבעים והצורות כך שיש לי איך להשלים בד במקומות שבספרד חסכו.
את השמלה הזו קניתי בפול&בר. היא לא עלתה זול כל כך. 170 ש"ח. אבל היה לי זיכוי, אז זה הורגש פחות וגם ממש אהבתי אותה אז החלטתי ללכת על זה. יש לה כיסים קטנים וחמודים בצדדים וסיומת רקומה עדינה.
הוספתי מתחת טופ הכרחי מהיינס. את שרשרת הפנינים החדשה שלי והעגילים הארוכים ממגנוליה.

חבל שכל הלבוש היפה הזה היה רק כדי לקבל מבקרים בבית, אבל לפחות הוא נחשף גם כאן לעולם הרחב :)
מחר ארוחת צהריים עם החברות ומרתון America's next top model cycle 12!
סופ"ש נעים וטעים!


2 תגובות:

Tal אמר/ה...

בתור אחת שמזדהה עם הספרדיות קטנות החזה, אני יכולה להגיד לך, שאמנם החזה שלי מכוסה בשמלות של פולנבר, אבל המחשוף כל כך גדול, שגם אני בדרך כלל לובשת משהו מצניע מתחת...
אין מושלם :)

קרן אמר/ה...

נכון שאין מושלם. אבל אני לא מדברת על מחשוף נדיב. אני מדברת על פטמה לא מכוסה :)
גם לנדיבות יש גבול!