31.8.2009

נגמר כמו שהתחיל

הלבוש בגמר של כוכב נולד נע בין סביר לגרוע. בדיוק כמו במהלך כל העונה.
נתחיל בזוכה המאושרת.
מדובר בבחורה עם נתוני פתיחה מעולים. גזרה יפה, פנים יפות ושיער עם נוכחות.
זהו? נגמרו הגזרות בעולם ונותרנו כולנו להסתובב ביקום מכוסות בכתף אחת בלבד? קצת תמוהה הבחירה בשתי שמלות בגזרה זהה לחלוטין. רק שבעוד שהשמלה הראשונה (השחורה) יפה ועדכנית, ההדפס וגוון השמלה השניה נראה שנלקח מהג'ירפה האפאטית על אריזת רטלין בייבי של פרופ' רולידר(מערכון שבוע סוף). פיזרו העונה כספים בלי סוף על הלבשת המתמודדים. כנראה שלגמר כבר לא נשאר תקציב. רוני ומיי נאלצו להישאר עם אותם נעליים ואותו טייץ חונק לשתי התלבושות שלהן.

נעבור אל מיי.
באמת כל הכבוד ליאת אשורי. הצלחת לקחת בחורה יפה עם סטייל רוקיסטי ולגרום לה להראות כמו האמא של הכלה, או אולי דווקא הדודה הנרגשת שלה. שמלת תחרה מסורבלת, כפפה מאוסה וגזרה כללית של קופסא. דווקא השמלה השניה של זו היתה מוצלחת יותר. הסגנון התאים לה יותר, הגזרה החמיאה והנוצצים נתנו אשליה של גזרה קטנה יותר.

לגבי ולדי אין לי יותר מה להגיד.
המסכן בטח השיל מגופו קרוב ל10 ק"ג אחרי הערב הזה. להופיע בחום של אילת בחליפת 3 חלקים, לחות או לא לחות, אתה מזיע כמו חמור. האווירה הכללית של הלבוש בגמר היתה של גמר חורפי. אם הייתי תיירת בארץ שלא ביקרה באילת, הייתי אורזת לעצמי מעיל עבה לביקור בעיר הדרומית, וגם צעיף וכפפות. יש שפעת חזירים בחוץ!
ונעבור לנערה בהפרעה. נינט טייב.
לאחר אירועי הפפרצי האחרונים באמת עניין אותי מה היא תעשה הפעם.
סופסוף היא נטשה את הצללית האדומה החולנית וחזרה לשחור המעושן כיאה לרוקרית שהיא מתאמצת כל כך להיות. השמלה היתה לא רעה, אבל עם הירכיים שלה יכול להיות שעוד כמה סנטימטרים היו עושים הרבה יותר טוב. גם השליץ הקטן הזה מקדימה נראה קצת מוזר. תסריט אפשרי:
נינט טייב: גדי, השמלה מצמידה לי מדי את הירכיים אחת לשניה, אני לא יכולה ללכת.
גדי אלימלך: טוב מתוקה, אין ברירה, לכי להקיא.
נ': אבל הקאתי כל השבוע והגמר מחר!
ג': טוב, תני לי לחשוב מה אפשר לעשות.
נ': אני מפטרת את המאמן כושר הזה. אני צועדת שעות, כבר נגמרו לי מכנסי הג'וגינג שנאלצתי לגנוב ליהודה את שלו וכלום לא קורה.
ג': או! גזרתי טיפה מקדימה. אם ישאלו, נגיד שזו אמירה אישית, הרי בסוף גם את הפיתה הכתומה שזרקתי לך על הראש קיבלו.
ושאפו אחד לוולדי, על הפרצופים המצחיקים שהוא עשה לאורך כל הקראת תוצאות שהיתה אתמול.
התמונות לקוחות מוואלה!סלבס.

2 תגובות:

רחלי אמר/ה...

מסכימה איתך שהלבוש בגמר היה מזעזע.
את התלבושת של דלומי בשיר הראשון אהבתי, אבל בשיר השני הטוניקה היתה ממש ממש מכוערת. היא נראתה כמו דודה לא משנה מאיזו עדה...
השמלה של נינט היתה מזעזעת והתסרוקת שלה מגוחכת.
את מורן מזוז הלבישו נורא - היא נראתה 50 ק"ג יותר ממה שהיא באמת. אולי זו נקמה על כך שאמרה שהשופטים מדברים שטויות?
באופן כללי המלבישה של כוכב נולד לא מצטיינת בהלבשת מועמדות שמידתן מעל 40.

אנונימי אמר/ה...

אני דווקא אהבתי את השמלה של נינט, את יודעת מאיפה היא קנתה אותה?