3.9.2009

זריקת אופטימיות

חזרתי לת"א לכמה ימים ועכשיו אני כבר חזרה ברחובות.
היה נחמד לחזור לדירה שלנו, לא הייתי בה חודש וחצי וכבר הספקתי לשכוח כמה היא חמודה. רק ש3 קומות של מדרגות שעומדות בפני כדי להגיע אליה, קצת פחות נחמד...
החשש הכי גדול שלי הוא שנאלץ לחפש דירה אחרת בגלל הבעיה שלי בברכיים. אני פשוט יודעת שלא נצליח למצוא דירה בסכום שאנחנו משלמים שנראת טוב כמו הדירה שלנו ומאובזרת כמוה. אבל אני מניחה שעדיף לא לחשוב על זה כרגע ולחכות לרופאים, כי גם הם לא עובדים באוגוסט...
הגעתי למסקנה שכל מי שיש לו כמה שקלים ספייר בחשבון בנק פשוט מתעופף מפה באוגוסט. אין נפש חיה, מלבד כמה צרפתים מטוגנים בשמש של ת"א.
בשלישי התחשק לי להתלבש אביבי.
ממש דמיינתי איך האאוטפיט הזה יראה טוב על רקע קיר חדר השינה שלי.לחצאית מטופשופ צירפתי גופיה לבנה פשוטה, שרשרת אדומה לזריקת צבע, סנדלים צהובים מTOGO וקשת לבנה מתאילנד.
כשאני רוצה להפוך את החצאית מתאימה יותר לערב אני פשוט מצרפת אליה גופיה שחורה במקום לבנה ומחליפה לעקב. אולי גם מחליפה את השרשרת למשהו יותר ניטרלי.
חצאית שכבות שיפון מטופשופ, 99 ש"ח.
גופיה לבנה מהדוכנים באו"נ, 10 ש"ח.
סנדלים מטוגו, 75 ש"ח.
סופשבוע נעים לכולם!


2 תגובות:

bini אמר/ה...

עכשיו הבנתי איך הולך עניין התגובות פה!
יפה לך קשת.

קרן אמר/ה...

:)
תודה.