10.9.2009

ההכנות בעיצומן

היום בערב אח של החבר מתחתן. קולולו!
מזג האוויר החליט להיות נחמד אליהם, אלינו ואל שאר האורחים וקיבלנו טמפרטורות סבירות לערב, בלי שרב של ספטמבר ונקווה שבלי יותר מדי לחות. מדובר בגן אירועים.
אז היום הוא יום רגוע שכזה. מעבירים את היום בסבבה...
אתמול חזרתי לדירה בת"א לרגל המאורע והתמונות צולמו היום בכניסה לבניין שלנו. התלבשתי קייצי ונוח, בהתאם לאווירת היום.
מאחורי החולצה הזו יש סיפור מצחיק. הלכתי עם ידיד שלי מהלימודים בב"ש לסיבוב קניות בשבילו. כמובן שבסופו של דבר גם אני רציתי לקנות משהו אז נכנסנו לפול&בר. איך שראיתי את החולצה הזו על הקולב נדלקתי על ההדפס שלה. מין רטרו שיק מעניין. נכנסתי למדוד. אחרי איזה 10 דקות שאני בתא ההלבשה הידיד שלי בא לבדוק אם אני בחיים. פשוט לא הצלחתי להבין איך סוגרים את הדבר הזה! היו שם כל מיני חוטים, אבל לא נראה שהם מתחברים! אמרתי לו שיקרא למוכרת. היא נכנסה איתי לתא ההלבשה והתחילה לנסות בעצמה. כלום, אין פיצוח!
החלטתי שאני קונה אותה בכל זאת וכבר אדע מה לעשות איתה. היא עלתה 60 ש"ח והיתה שווה לי את זה.
בסוף הוספתי חור קטן כדי להשחיל את החוטים מצד אחד לשני ופתאום הכל התחבר. זו התוצאה.
הגב של החולצה הוא כמו של גופיית סבא, אבל טיפה עדין יותר. הבד הוא כותנה דק ומתנפנף ובגלל זה אני כל כך אוהבת אותה לקיץ הישראלי.
השורטס מתמנון מלפני כמה שנים, 25 ש"ח. סנדלים מטוגו, 75 ש"ח. עגילים בטורכיז ממיכל נגרין. משקפי שמש של איב סאן לורן, 200 ש"ח במבצע חורף באירוקה.

ובלי קשר לכלום, שתי תמונות כאן מאוד דומות, אבל לא ידעתי במי מהן לבחור אז שמתי את שתיהן :)

7 תגובות:

Dana (MODAna) אמר/ה...

כן, בכל פעם שיש התלבטות שמים כמה שיותר תמונות ;)
תהני בחתונה!

קרן אמר/ה...

כן, זה היתרון שזה הבלוג שלך, את מחליטה :)

בהחלט נהנתי, תודה!

bini אמר/ה...

שמלה יפה!

bini אמר/ה...

התגובה הקודמת הייתה לפוסט הקודם.
הלכת עם גל לקניות?

קרן אמר/ה...

לא הלכתי. הייתי אמורה? אני לא בדיוק במצב...

bini אמר/ה...

כתבת שהלכת לקניות עם ידיד מהלימודים...

קרן אמר/ה...

אה! אני מסטולה... לא הבנתי שזה קשור לפוסט, חשבץי ששאלת אם עכשיו הלכתי.
לדעתי זה היה דווקא עם עוז...