12.9.2009

הוינטג' שלי

את השמלה הירוקה הזו מצאתי אצל סבתא שלי בארון לפני 3 שנים בערך. אני לא יודעת כל כך איך לקרוא לצבע שלה. זה נחשב ירוק רעל? עע

היא עשויה סריג נעים והיא היתה של דודה שלי, כשהיא היתה בת 18 בערך, כלומר לפני כ- 40 שנה. וינטג' אמיתי!
כמובן שלסבתא שלי היא לא כל כך מתאימה, אז לקחתי אותה אליי. לבשתי אותה עד היום מספר מועט של פעמים. הצבע שלה כל כך בולט שקשה למצוא לאן ללכת איתה בלי להראות מתאמצת מדי.
החלק העליון של השמלה הוא סוג של קרושה (נדמה לי שככה קוראים לזה), מה שיוצר מראה מאוד עדין לשמלה.
צירפתי אל השמלה תכשיטים ירוקים. שרשרת ממיכל נגרין שקניתי לפני שנתיים-שלוש. הטבעת שלי ממגנוליה ועגילים ממיכל נגרין שלא כל כך רואים כאן, גם הם בצבע ירוק. הוספתי את הנעליים הקלאסיות שקניתי בניין ווסט העונה כדי לשמור על מראה מתון. משום מה יותר נוח לי על עקב מתון מאזר על נעל שטוחה לגמרי. אולי לאורתופד יהיו תובנות בנושא (יום חמישי!)
כשהתחשק לי ליצור מראה מעניין יותר עם השמלה הזו, נעלתי את נעלי הלכה האדומות שלי מסטיב מאדן.
עכשיו הגיע הזמן לנוח קצת.
תודה רבה לתום על התמונות היפות! עע

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בקבוק, זה נחשב ירוק בקבוק...

קרן אמר/ה...

זה משהו בין לבין. כי ירוק בקבוק יותר כהה מזה.