30.9.2009

הבהרה


מי שקראה קראה, ומי שלא יותר טוב.
מאשימים אותי במשהו שלא עשיתי. מאשימים לשווא במודע.
תגובה אחת שלי באתר משום מה התנפחה מבחינת מישהי למתקפה כוללת שלא הגיעה ממני.

לאחר שעל מנת לסיים את הנושא בצורה יפה ובוגרת, שלחתי מייל ובנוסף פרסמתי תגובה באותו הבלוג הכוללת התנצלות(כי האמנתי שבמקרה הנ"ל יש צורך גם בפומביות הדברים כדי להוכיח כנות), התגובה של הצד השני החריפה והפכה להאשמה כללית ושקרית(בהתחלה נכתב שאני הגבתי כמה תגובות ושהיו עוד מגיבים, בהמשך היתה עריכה מחדש לכך שהכל הגיע ממני).

אין לי רצון להמשיך עם זה, ובדיוק בגלל זה שלחתי מייל ותגובה בבלוג ההוא היום אחה"צ, משום מה התגובה שקיבלתי היתה נגדית לחלוטין.

אני מרגישה שמכפישים אותי והייתי חייבת להבהיר למי שקורא/ת כאן שייקח את כל מה שהוא קרא/ה בערבון מוגבל, כי רק צד אחד(מאוד מוטה) הוצג. הרגשתי שאני חייבת "לטהר את שמי" מול מי שכן בא/ה וקורא/ת כאן.
זהו, אין לי מה לדון בזה יותר.
ולא לבקש לינקים, אין לינקים בכוונה.

תגובה 1:

saray אמר/ה...

אני ממש מרגישה שעולם הלוגי האופנה הישראלי נהיה עולם שלם! ובגלל זה מתחילים לקרוא דברים כאלה..