11.10.2009

Rock on

כמו שכתבתי בפוסט הקודם, סופסוף יצאתי לשופינג.י
הלכתי לקניון עם חברתי פרי ואחי הקטן (שרצה מאוד להצטרף ויצא עם שלל משלו).י
המטרה היתה לבזבז מינימום כסף שלי ומקסימום מהתווים הקיימים. זה מעט מגביל את הקניה, אבל גם הופך אותה ליותר כיפית, כי יש תחושה שלא מבזבזים כסף שלך.י
היו לי תווי קניה וכרטיס לזארה לבזבז (מהחג ומהיומולדת) והיה לי רצון עז למצוא גופיה עם פייטים או ניטים.י

הג'קט בתמונות נקנה בזארה בסוף החורף שעבר, כלומר הוא היה שייך לקולקציית הקיץ. אני שמחה שבחרתי בצבע האפור, מה שהופך את ג'קט העור לטיפה פחות בנאלי וקצת יותר מיוחד.י
טוב, בלי שום ויכוח, פול אנד בר זה ה-מקום למצוא בו גופיה מהסוג שתיארתי, מכל הסוגים, הצבעים וכמויות הניטים/ הפייטים שרק רוצים.י
אחרי התלבטות קלה, הלכתי על הגופיה שבתמונות. נראתה לי כמו אחת שאפשר יהיה ללבוש גם אחרי שהטרנד יחלוף. אהבתי את הדוגמת שרשרת שלה.יאת הנעליים האלה חיפשתי בזארה אחרי שמישהי מהעבודה סיפרה לי עליהם. היא שוטטה בזארה במטרה לקנות משהו לבת שלה ונתקלה במקרה בנעליים. הן עלו רק 160 ש"ח, מחיר מאוד נמוך יחסית לזארה.י
מאחר והעקב שלהם מאוד נוח ולא גבוה במיוחד הם מתאימים בול למצבי הנוכחי. וגם הם מאוד יפים :)י
הג'ינס הוא חיקוי דיזל שנקנה בתאילנד ב 55 ש"ח. הוא חיקוי כל כך טוב שכשהייתי בחנות של דיזל בשינקין שנה שעברה שאלו אותי איפה קניתי את הדגם הזה, כי הוא מאוד יפה והם קיבלו אותו לסניף. משעשע.י

יצא פוסט מאוד מבולגן שכולל בעיקר המון תמונות. היה לי קשה לבחור איזה מבין התמונות לשים בפוסט, אז בחרתי לא מעט. כולן יצאו יפות! וזו הצהובה בהתחלה יצאה קצת משוגעת, אבל יש לה קטע...י

שבוע טוב לכולם!י

2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אני גאה בסיבוב שלנו!
you're totally pulling it off!

קרן אמר/ה...

תודה קוקי!
צריך לעשות יותר כאלה, היה לי ממש כיף!