15.11.2009

תוצאות הסיבוב

ביום שישי נסענו להורים של החבר בנהריה. בדרך, בדיוק ביציאה של זכרון מכביש החוף נתקלנו בלהקת שקנאים ענקית שעצרה לנוח. זה היה מראה ממש יפה, כל השדה היה מלא בציפור הענקית הזו. קצת קשה לראות בתמונה, אבל היו מאות מהן פרושות ברחבי השדה. המון מכוניות עצרו בצד לצלם ולהתבונן מקרוב. ממש יפה.י
בדרך עוד לפני, עצרנו באם הדרך כי החבר היה חייב את מנת הקפה שלו. קפצתי לגולף ליד, להציץ על מחלקת הסריגים ואולי למצוא את הסריג הנשפך שחיפשתי. ואכן מצאתי. עוד גיליתי שנשארו לי 250 ש"ח בכרטיס השי לחג ולא 150 כפי שחשבתי. הפתעה נעימה,לא?י
אז זה הסריג. הוא מאוד נעים למגע. אבל כשהתבוננתי בתוית כדי לדעת מאיזה חומר הוא עשוי, התברר לי ש70% במבוק ו30% כותנה. לפני שבועיים בערך יצא לי לקרוא כתבה בכלכליסט על איך הרשתות הגדולות מתכוננות לחורף הקרוב ומנסות לצמצם הוצאות כדי לא ליפול כמו בחורף שעבר. אחת מהדרכים היתה מעבר לסיבים זולים יותר, כמו הבמבוק. יאני חושבת שרובנו בכלל לא מודעות לכך ששילמנו אותו מחיר בדיוק כמו בשנה שעברה, רק על מוצר ירוד יותר. מעולם לא חשבתי שאלבש במבוק, אבל כמו שהמשפט המוכר אומר, לעולם אל תגידי לעולם לא (נשמע יותר טוב באנגלית?).י
את שמלת הטריקו עם הפרנזים קניתי בחנות בקינג ג'ורג'. לפי העובדה שהיא עלתה 20 ש"ח ושכל התוויות בה גזורות אני מסיקה שמדובר בפריט גנוב. איכשהו אני חיה עם זה בשלווה. משהו בזה שכשאנחנו משלמות על פריט מחיר מלא בעונה גם אנחנו קצת נשדדות...י
אני לא מאמינה גדולה בטרנד הזה. הוא נחמד ומעניין, אבל לדעתי המקסימום שהוא ישרוד זה עד סוף הקיץ, וגם זה בהגזמה. אז 20 ש"ח בשביל שמלה טרנדית זה מחיר סביר. לא יכאב לי להיפטר ממנה בעוד כמה חודשים כשהטרנד יחלוף.י
עם אקססוריז שדרגתי קצת את השמלה. הוספתי חגורה כדי לתת לה גזרה טיפה יותר מחמיאה למותן. גרביונים בצבע ירוק כהה שמתאימים מצויין ללק הירוק כהה שלי. אהבה חדשה. נראה לי שאני הולכת לחרוש עליו בחורף הקרוב.י
עגילי שנדליר בטורקיז-ירוק ממיכל נגרין, 130 ש"ח. צמיד כסף משוק הכרמל, 10 ש"ח. טבעת כסף משוק הכרמל, 2 ש"ח. מגפיים שחורים להשלמת המראה.י
כמו שאפשר לראות בתמונות, יש לי תספורת חדשה. בעיני היא די מזעזעת וביום חמישי כשחזרתי מהספר ממש התחשק לי לבכות. אבל עצרתי את עצמי וניסיתי להסביר לי שלא בוכים בגלל שיער שגדל. זה עבד. בערך.י
הספר הזה פשוט לא הקשיב למילה ממה שאמרתי לו. הכל הוא עשה ההיפך. אז בינתיים עד שהשיער יגדל, אני הולכת איתו חצי אסוף. בעוד חודש-חודשיים אני אצא בחיפוש מחדש אחרי ספר שלא יחרב לי את הראש. יש המלצות?י

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

דווקא רציתי לשאול מה עשית בשיער שאת נראית כ"כ יפה.
התספורת באמת מהממת לדעתי.

קרן אמר/ה...

תודה על המחמאות, כנראה שרק אני לא אוהבת אותה :)
היא אסופה מאחור עם קליפסים קטנטנים שהופכים אותה לסבירה יותר. אבל כשזה פזור אני נראת כמו ג'ון בון ג'ובי ביום רע שלו...

sefi אמר/ה...

השיער שלך באמת ניראה מקסים, אבל אם את לא אוהבת, זה הרי ברור שזה לגמרי זמני, אני מכירה ספר מצויין בתל אביב, שעושה רק מה שאומרים לו.
השמלה יפה ובכלל לא בטוח שהיא גנובה, אולי זה סתם עודפים מאיזה מותג והם לא רוצים שידעו שהוא נמכר בזול יותר, למה לגנוב? זו מחשבה מיותרת. תתחדשי ותהני.

קרן אמר/ה...

אני מניחה שאני אצור איתך קשר בעוד חודש כשהשיער יגדל כדי להגיע לספר הממושמע הזה שלך :)
באמת מחשבה מיותרת, אבל כנראה שכולנו צריכים תירוץ ללמה אפשר למכור בכל כך זול ועדיין להרוויח.
תודה!