18.11.2009

ג'ינס

לפי הסקר שלי, שהוא לגמרי מייצג, 63% מאיתנו קונות את הג'ינס שלנו ברשתות ומוכנות להוציא סכומים יחסית שפויים על ג'ינס, עד 350 ש"ח. השאר, 37% יעדיפו לחפש בחנויות העודפים למיניהן.י
האמת, ממש שמחתי לגלות שהקוראות בבלוג הן "בעלות מודעות כלכלית" ולא מוכנות להוציא סכומים דימיוניים על ג'ינס.י

איפה אני בכל הסקר הזה?י
אני קונה לרוב בחנויות עודפים, בעיקר קסטרו עודפים, אבל מצאתי את עצמי גם ברנואר. הטיפ שלי הוא לא להתבייש ולמדוד גם בתמנון. יש להם ג'ינסים יפים מאוד ובמחירים יותר זולים מהעודפים של קסטרו. אם אני לא טועה, כבר עכשיו אפשר לקנות שם 2 ג'ינסים ב150, באתר כתוב שהג'ינסים עד 140 ש"ח, זה פחות מג'ינס אחד ברשתות האחרות. אמא שלי למשל, מוצאת ג'ינסים רק שם. הגזרות שם לא רעות בכלל.י

ואם כבר מדברים על ג'ינסים. לפני כמה ימים השיקו את קומת הג'ינסים בדיזינגוף סנטר. מתחם מושקע במיוחד שמרכז רק ג'ינסים. עוצבה קולקציה שלמה במיוחד לסניף בסנטר. האמת שדווקא המכנסי הג'ינס לא מעניינים כל כך. אין הרבה חידושים. לעומת זאת, השמלות מחדשות בהחלט. היה ג'ינס אחד בכחול רויאל משוגע שתפס את העין שלי(279 ש"ח):י
ג'ינס הוא בד בעייתי. בקלות אפשר להראות פתאט כשלובשים פריט מהבד הזה שאינו מכנסיים. אגב, כמובן שהאיסור על שני פרטי לבוש מבד ג'ינס באותו אאוטפיט נשמר. אחת התופעות היותר מזעזעות ואין תירוצים!י

עם כל הבעייתיות הזו, בקסטרו הצליחו ליצור שמלות בגזרות שעדיין לא נראו ברשתות מבד ג'ינס. בדרך כלל בגלל הקושי לתפור בו עיצובים מורכבים יותר, או כמו שסבתא שלי אומרת "בד קשה! מכנה לא לקחת!"(שגיאות במקור).י
שמלה בגזרה שמאוד מחמיאה לגוף ואף מפסלת אותו, אבל באותה נשימה גם עלולה להיות מאוד פרחית(259 ש"ח):י
שמלה בגזרה מאוד יפה, גם זו מחמיאה לגוף, מינוס מדד הפרחיות(259 ש"ח):י
שמלה מאוד בייסיק ומאוד מתוקה, המחיר קצת פחות(299 ש"ח):י
ולסיום, חצאית מעולה, מאוד קלאסית, רב עונתית וגם יקרה יחסית לאלטרנטיבות הקיימות בקינג ג'ורג' הסמוך:י
בקיצור, שווה קפיצה, ולו רק כדי לשטוף את העיניים. המחירים תואמים יותר חנות מעצבים מאשר רשת, מצד שני, הקולקציה הזו יוצאת במתכונת מוגבלת שמזכירה חנות מעצבים. לשיקולכן.

3 תגובות:

SARA אמר/ה...

רק אני שונאת שעוברת למישהו ולא משנה למי המחשבה הזאת בראש: מעניין מה עוד אפשר לעשות מג'ינס??

קרן אמר/ה...

אני גם אנטי בדרך כלל כי זה יוצא או פרחי או מאוד מיושן, אבל לדעתי פה הם הצליחו לא רע. בואי נגיד שיש לא מעט זוועות בקולקציה הזו, כמו מעיל טרנץ' ארוך מג'ינס שבקלות אפשר לשנוא ולתעב :)

אנונימי אמר/ה...

ג'ינסים מההמים נתנו לי המון רעיונות למסיבת סילבסטר.