22.11.2009

מיחזור

כמו שהרותחים כבר כתבו, כל בחורה ממחזרת אאוטפיטים. פשוט לרובנו אין תקציב בלתי מוגבל לשופינג.י
אז מאחר ורק תיארתי פה בבלוג את האאוטפיט הזה ואף אחד לא תיעד אותי ככה, אני מרגישה בנוח למחזר.י
את השמלה הזו קניתי במנגו בדיזינגוף סנטר. היא עלתה 150 ש"ח ושילמתי עליה עם תווי השי לחג מהעבודה.יאני מאוד אוהבת את השילוב של ירוק בקבוק ואדום. נותן טוויסט טוב לשמלה הזו.י
אז שילבתי עם לק אדום לוהט, נעלי לכה אדומות סטייל דורתי, שרשרת אדומה של מיכל נגרין ותיק אדום מגולף.י
היה קר, אז השאלתי מעיל שחור מאמא שנקנה בזארה שנה שעברה. 400 ש"ח על מעיל בגזרה מעולה. שווה. אני כבר מחכה שלאמא שלי ימאס ממנו :) למרות שלא נראה לי שזה יקרה כל כך מהר.י
לאן לבשתי את כל זה?י
ביום שישי הלכנו ההורים שלי, אחי, החבר ואני לארוחת ערב חגיגית לכבוד הסיום המאוד חגיגי של התואר שלי. אמנם בערך ממרץ אני כבר לא כל כך מגיעה ללימודים כי נשאר רק הפרוייקט, אבל בכל זאת, יש עננה מרחפת(שעכשיו עברה לרחף מעל ראש של מישהו אחר). אחרי יותר מדי זמן, קיבלתי את ההודעה המשמחת שזהו, זה נגמר, ואפילו קיבלתי 90 על פרוייקט הגמר שלי!י
אז יצאנו לחגוג את הסיום של התואר בסוהו. כל כך הרבה מדברים על המסעדה הזו שכולנו בנינו המון ציפיות. למען האמת, כמו שפרי אומרת, לא נפלתי. נכון, האוכל מאוד טעים. העיצוב מאוד מוקפד, כולל השירותים המתוחכמים (למי שלא מכירה, הדלת שקופה וברגע שנועלים את המנעול עולה ענן עשן שהופך את הדלת לאטומה). אבל האקוסטיקה במקום היתה פשוט נוראית. רעש של המולה וחדר אוכל בקיבוץ. זה לא שהאנשים שם היו מאוד רועשים, פשוט תכנון גרוע של המקום. מאוד העיב על כל הערב. יכול להיות שכדאי לקפוץ לשם באמצע שבוע כשיותר ריק. ולא לוותר על קינוח, הם מעולים!י

4 תגובות:

boiler אמר/ה...

שמלה מאוד חמודה ודיי מפתיע שזה המחיר שלה, מנגו לפעמים דורשים מחיר הזוי על פריטים..

קרן אמר/ה...

תודה!
אני גם הופתעתי. היו שמלות סריג בגזרות שונות ורובן היו בתמחור שפוי.

sefi אמר/ה...

נעלי הדורותי שלך ממש יפות. ניסיתי למצוא בפוסט מאיפה הן ולא מצאתי. לא כתבת?

קרן אמר/ה...

הן של סטיב מאדן, ויש לי כאלה גם בזמש בגוון כחול אפור. הן פשוט הופיעו הרבה בבלוג אז כבר לא טרחתי לכתוב מאיפה וכמה, אפילו באחת מפינות הנעל הראשונות.
קניתי אותן בחורף לפני שנתיים אבל אני די משוכנעת שבעודפים(בבילו, רחוק רחוק בשביל נעל) עוד ראיתי אותן במידות אחרונות.