23.12.2009

פוסט 200

מזל טוב לבלוג וכאלה. הגעתי לפוסט ה200. אני חושבת שאת הפוסט ה100 לא חגגתי בצורה מיוחדת, אבל משום מה את ה200 החלטתי לחגוג.
ואיך חוגגים? החלטתי לכתוב פוסט מיוחד על...
הטרנדים שלא אכנע אליהם מעולם

Trend Alert: נחש.
לא אוהבת. לא מבינה מה יפה בזה. מרגיש לי מאוד טראשי. מאז ומתמיד לא חיבבתי את הדפסי החיות בכלל והדפס הנחש בפרט.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על נגיעות. בעיקר אקססוריז קטנים כמו צעיף, ארתיק (ארנק תיק), צמיד...

Trend Alert: מגפי פיפטואו.
יסלחו לי כל הבחורות והבלוגריות שאימצו את הטרנד הזה אבל אני פשוט לא מבינה אותו. זה רעיון די מטופש למען האמת. הרי הסיבה הבסיסית שלשמה אנחנו נועלות מגפיים בחורף היא כדי שלא יהיה לנו רק בכפות הרגליים וכדי שלא נירטב בגשם. אז מה הפואנטה בלחתוך את הסוף של הנעל. לי זה נראה כמו ברית מילה gone wild.
אם כבר החלטתן ליישם: (לטעמי כמובן) לכו על המגפונים ולא על המגפיים הגבוהות יותר. משהו בסגנון המגפונים האפורים-אבן בתמונה, עם הruffles. היי, אפילו תוכלו לנצל אותן באביב/קיץ במקום ממוזג.

Trend Alert: מנומר, גם בצבעים.
לא אוהבת. לא מבינה מה יפה בזה. מרגיש לי מאוד טראשי. מאז ומתמיד לא חיבבתי את הדפסי החיות בכלל והדפס הנמר בפרט(לא התבלבלתן, תחושתי כלפי הנחש והנמר די זהה). כלפי המנומר אני מעט יותר סלחנית ואת ההדפסים המנומרים בצבעים אני אפילו "מבינה".
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על נגיעות. בעיקר אקססוריז קטנים כמו צעיף, ארתיק (ארנק תיק), צמיד, עגילים. גם קרדיגן קטן וחמוד ילך.
Trend Alert: מכנסי Harem.
אני לא מוצאת את המכנסיים האלו מחמיאות לאף גוף נשי. גם על הדוגמניות הדקיקות במסלולים זה נראה לי די מעוות. אבל אני יכולה להבין למה לרצות ללבוש אותם. הם סוג של פיג'מה משודרגת. רכים ונוחים וגם לגיטימי לצאת איתם מהבית.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על מכנסיים שאינם מבד נוקשה, אלא נשפך יפה על הגוף. אם אתן סובלות מאגן הים התיכון, עדיף שתמנעו, הטרנד הזה לא בשבילכם.
Trend Alert: וסטים פרוותיים.
אני לא יודעת למה, אבל תמיד זה נראה לי מאוד מטונף. כנראה שזה מעלה לי קונוטציות של נערות וודסטוק מסוממות עם בוץ ודשא בשיער שלא נחפף כמה ימים(מקווה שהתיאור מספיק גרפי). לשמחתי זה טרנד שלא כל כך תופס בארץ, באף אחד מהגלגולים שלו. כנראה שהוא מרגיש לנו יותר מדי תיאטרלי.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על הפחות נפוחים מבינהם, אלא אם אתן מאוד גבעוליות. או על תלכו על זה בכלל. הכי טוב :)
Trend Alert: בויפרנד ג'ינס.
גם הטרנד הזה לא נראה שממש תפס במחוזותינו. פשוט כי הישראליות מעדיפות את הג'ינס שלהם צמוד מאוד לשחלות. אני לא התחברתי אליו פשוט כי אף מכנס כזה שמדדתי לא החמיא לי, קיצר לי את הרגליים וגרם לי להראות גוצה ואני עוד יחסית גבוהה.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על קיפול עדין בסוף ולא עד חצי השוק כמו בדוגמא למטה. ועדיף להימנע אם אתן מתחת ל1.60.
זהו, מקווה שנהנתן לקרוא פה עד היום ותמשיכו להנות בעתיד. אני מאוד נהנת מהכתיבה כאן ומאוד נעים לקבל פידבקים מכם, הקוראים, בין אם כאן ובין אם במייל.

12 תגובות:

boiler אמר/ה...

מזללללללל טובבבבבבבבבב!!!!

קרן אמר/ה...

תודה לרותחים :)

Olivia אמר/ה...

מזלטוב! עם הרוב בפוסט אני מסכימה.

קרן אמר/ה...

תודה!
אני שמחה לשמוע שאני לא בדעת מיעוט.

נעלולה אמר/ה...

מזל טוב! מזל טוב! מזל טוב!!!
צחקתי כמו מטורפת מהפוסט שלך, בייחוד מתחושותייך הקשות כלפי מגפוני הפיפ טואו, שמתכתבות בדקדקנות מפתיעה עם שלי.

מזל טוב, מותק! כיף ובלונים!

קרן אמר/ה...

אני שמחה שהצלחתי להצחיק אותך ולעורר תחושות הזדהות :)

תודה!

רחלי אמר/ה...

מזל טוב לפוסט ה-200! :-)
אני מסכימה עם מה שכתבת, למרות שנורא בא לי פריט מנומר-אפור... אך עוד לא מצאתי אחד כזה שהוא גם סולידי.

קרן אמר/ה...

תודה!
את יכולה לנסות את מזלך במנגו, הם הוציאו קולקציה שלמה במנומר, למרות שאני לא בטוחה שמדובר במנומר-אפור. בטופשופ יש הרבה פריטים כאלה ועכשיו גם התחיל שם הסייל.

MORE4ME אמר/ה...

מ ז ל - ט ו ב. צהלולים.

קרן אמר/ה...

תודה וברוכה הבאה!

Dana (MODAna) אמר/ה...

פוסט אדיר! למרות שאני לא חולקת את עמדתך בנושא הטרנדים האלו
כמה טרנדים שאני כנראה לעולם לא אאמץ (לעולם אל תגיד לעולם לא):
גרביונים קרועים (בכוונה)
עקבי סטילטו
מחשופים עד הפופיק
סיליקון
הדפס גולגולות
סיכות פרחים בשיער
מניקור בצבעי הקשת
מניקור עם קריסטלים
ציפורניים ארוכות, באופן כללי
עור תנין/נחש/פרווה אמיתיים

קרן אמר/ה...

תודה. נתת חתיכת רשימה כאן.האמת שחוץ מהסטילטו, עם הכל אני מסכימה ביותר!