12.12.2009

הפבלובה האמיתית

בשישי, קיבלתי את מה שביקשתי. פבלובה אמיתית. עם פירות יער והכל. אבא שלי מכין את זה פשוט מעולה!
זו פצצת קלוריות מטורפת ולכן כשהיום בצהריים אבא שלי ניסה לשדל אותי לאכול אחת סירבתי והודעתי שאחת כזו מספיקה לסופ"ש אחד.
כל כך יפה וחגיגית הפבלובה הזו!
אחרי שנחנו קצת מהאכילה האינטנסיבית יצאנו עם פרי לשתות משהו בהרצל (מי שרחובותי מכיר. אפשר לומר שזה הפאב השכונתי של העיר). השאלתי מאמא שלי את החולצה הזו שנקנתה תמורת 100 ש"ח בלבד.
אהבתי מאוד את ההדפס הגיאומטרי המעניין שלה וגם גזרת העטלף מאוד אופנתית עכשיו, אבל לטעמי פחות מחמיאה לבעלות חזה שאינו קטן.
צירפתי אליה ג'ינס כחול כהה חיקוי דיזל מתאילנד ומגפיים חומות מקסטרו עודפים.
התמונות נלקחו בחדר שלי אצל ההורים, ליד חלון המושב האהוב עליי. חלון המושב היה רעיון שלי שתמיד רציתי בחדר. כשההורים בנו בית לפני כמה שנים, העלתי את הרעיון והוא יושם בחדר של אחי, בפינת האוכל וכמובן, בחדר שלי. מאוד כיף לשבת עליו עם שמיכה וספר או סתם מקום ישיבה נחמד כשבאות חברות.
עכשיו כבר הגענו חזרה לת"א. ברחנו לפני שהגשם יתפוס אותנו.
מחר אספר על הסיבוב הנחמד שלנו בנווה צדק. היה סופ"ש נעים. מקווה שגם לכם.

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

מצטערת על התגובה בפוסט לפני, התבלבלתי
התכוונתי ש-זה נראה מדהים:)

קרן אמר/ה...

לא נורא, זה מתאים גם לשם :)
וזה באמת מדהים!

Olivia אמר/ה...

וואי הפבלובה הזאת מושחתת! בכל מקרה את נראת נהדר (:

קרן אמר/ה...

תודה! כמו שאת מבינה, צריך לעבוד קשה כדי לא להשמין מנחת אצל ההורים שלי.
והפבלובה באמת מושחתת, אבל כל כך טעימה. אני מאוד אוהבת שילוב של חמוץ מתוק.
נחמד שקפצת לבקר :)

boiler אמר/ה...

מעולם לא טעמנו פבלובה, כן חור בהשכלה..
ננסה להשלים פערים מתישהו!

בהחלט נראה טוב...

קרן אמר/ה...

האמת שזה לא מסובך להכנה בבית. קצף ביצים לתנור, קצפת ורוטב פירות יער.