16.12.2009

ערב אדום

בשבוע שעבר היה לי ערב בנות אדום לכל הבנות בעבודה. יש אצלנו קבוצה לא קטנה של בחורות בעבודה ומדי פעם מתארגנים לנו מפגשים רק לבנות המין היפה. באופן מאוד מפתיע ולא רגיל למקום עבודה, כולנו מסתדרות מצויין ויש אווירה טובה בערבים האלה.ברוב המקומות יש יותר מדי אינטריגות, תככים וקנאה. אצלנו (טפו טפו טפו!) זה לא קיים כל כך. הפעם היה מדובר בערב פרידה מאחת העובדות. מאחר והיא חובבת אדום, הצבע הזה היה הקו המנחה של הערב.
כולנו לבשנו פריט אדום. כל האוכל היה אדום. ורק פנינה, אורחת הכבוד הגיעה בלבן (כי ככה הורו לה).
כשהייתי צריכה למצוא פריט לבוש אדום גיליתי שחוץ מהטוניקה הזו אין לי יותר מדי פריטים אדומים. יש לי שתי שמלות אדומות, אבל הן קייציות מדי. מבחינת פריטים חורפיים ואדומים, יש לי רק סריג אחד אדום לרפואה ולא התחשק לי ללבוש אותו.אז לקחתי את הטוניקה בשרוול קצר והוספתי מעל סריג נשפך שחור, טופ הכרחי לצנעת האיזורים האינטימיים, גרביון שחור אטום ונעלי בובה שחורות ושטוחות (שקצת גורמות לי להראות יחפה מרחוק...).
היו גם תותים טעימים!
וזו פנינה, אישה שמדגימה שגם בגיל 60 אפשר להראות מצויין ולהתלבש בסטייל.
אחח, הנעליים האלה מזארה פשוט יפות!
ולסיום, מתכון לעגבניות ממולאות שגם נראו מצויין, גם היו טעימות מאוד, גם קלות להכנה והכי חשוב, אדומות.

אין תגובות: