29.12.2009

להוציא יותר - חלק ב'

כבר כתבתי בעבר על הרצון להוציא יותר ממבחר הבגדים ששוכבים לנו בארון. קראתי פעם באחד מהמדריכים המביכים האלה שמתפרסמים במגזיני נשים על מדריך לשופינג שאומר שאם את לא מצליחה לדמיין בראש לפחות 3 אאוטפיטים שונים עם הפריט הנחשק, עדיף שלא תקני אותו. לדעתי זה דווקא חוק לא רע, הבליח להם איזה רעיון טוב לגיבוב של בולשיט להמונים.
אז גם הפעם לקחתי שמלה שכבר הופיעה כאן (אבוי, החטא!) ולבשתי אותה בצורה קצת אחרת. על אמא של החבר הצלחתי "לעבוד" ולגרום לה לחשוב שזו שמלה שהיא לא ראתה כבר.
גם הפעם נחלץ לעזרתי הווסט הזה מגולף. לי ולווסט יש יחסי אהבה-שנאה. יש ימים שהוא מעצבן אותי כי פתאום הוא לא מסתדר לי עם כלום ולא יושב עליי טוב ויש ימים שהוא מרים לי אאוטפיט משמים.
שילבתי עם גרביון כחול כהה של לייף, נעלי סירה באפור כחול של סטיב מאדן, שרשראות משוק הכרמל, 4 במספר שחוברו יחדיו, 2 ש"ח כל אחת וצמיד ממנגו.
התמונות האלה צולמו בשישי בערב ומופיעות כאן מעט באיחור.
אתמול יצאנו למסעדת אדורה בבן יהודה. שמעתי רבות על המסעדה והתחשק לנו לגוון קצת אז קפצנו בערב, ספונטני, בלי להזמין מקום. באופן מפתיע לשני בערב, המסעדה היתה מלאה אבל נשאר שולחן אחד זוגי שחיכה רק לנו.
הלכתי על מנה שנחשבת מנת הדגל של המסעדה, פאלפל חצילים שרופים עם פרמז'ן וסלט קטן.
המנה היתה אכן מעולה והוגשה עם רוטב יוגורט שהוסיף המון ואפילו הסלט ליד היה מעניין מהרגיל. כעיקרית לקחתי ריזוטו שגם היה לא רע. החבר לקח שרימפסים למנה ראשונה ופילה בקר לעיקרית. המנה העיקרית היתה גדולה וזולה יחסית לרוב המסעדות, 79 ש"ח.
האמת, למרות שהאוכל היה באמת מצויין, אני לא יודעת אם נחזור לשם. האווירה במקום לא היתה כזו שגורמת לך לרצות לשבת בכיף. אין מוזיקת רקע בכלל והתאורה חשוכה מדי לטעמי.
אם אתם מחובבי המסעדות האפלות, מומלץ.

28.12.2009

הסיילים התחילו

דגמתי היום את האתר של קסטרו (אחרי שסופסוף היה לי אוויר לנשימה בעבודה) ומצאתי כמה פריטים ששווים קפיצה. רובם בייסיק וזו תעודת עניות לקסטרו אם תשאלו אותי. אחרי דיפדוף קצר בקולקציה נכנסתי לדיכאון ויזואלי. הכל כל כך קודר ומונוכרומטי! מה עם קצת צבע בחיים?

אז יצא שליקטתי בעיקר פריטי בייסיק שכל אחת צריכה וכרגע נמכרים במחירים שווים לכל נפש.

נעלי בלרינה שטוחות. יש את הגרסא הקלאסית ואת זו עם טוויסט של קליעה של העור. 99 ש"ח כל זוג.
חצאית סמי מחוייטת. פריט שימושי בארון של כל בחורה. באפור או בשחור. 99 ש"ח.
שמלת פרנז'ים יפה ביותר, לא בטוח שתהיה מאוד שימושית בעתיד, אבל לחורף-קיץ הקרוב? רותחת. 129 ש"ח.
ושמלה שחורה עם שרוולים וסגירת ריצ'רץ' מאחורה. נכנסת בקלות לקטגוריית LBD. שלכן תמורת 159 ש"ח.
האמת, קצת מביך שרשת שמתיימרת להיות המתחרה הישראלית בH&M יכולה להציע לנו בייסיק בלבד.

27.12.2009

שבת בצפון

בשבת נסענו לנהריה. זה אמור היה להיות סופשבוע שטוף שמש, "האביב יגיע לסופ"ש אחד" דיווחו כל החזאים במקהלה. בתכלס, עבדו עלינו. איזה שמש ואיזה נעליים (מהממות כמובן, זה בלוג אופנה!). השבת היתה אפרורית ביותר, אבל לפחות לא היה קר כל כך.
כשארזתי ביום שישי בבוקר בגדים ליומיים הבאים לקחתי את השמלה הכחולה שקניתי יום לפני ופינטזתי על צילומים שטופי שמש בחצר של ההורים של החבר.
טוב, שטופי שמש הם לא, אבל חצר פרחונית בהחלט יש.
את השמלה הזו יש לי גם בתורכיז וגם היא כמו אחותה התאומה עלתה 30 ש"ח. בזו רק נוספו ניטים על הכיסים. בהתחלה לא הייתי בטוחה אם אני אוהבת אותם או לא, אבל בשבת התרגלתי אליהם. לאחרונה שמתי לב שאין לי יותר מדי פריטים כחולים בארון. מכירות את זה שאתן רוצות לגוון קצת את הארון שלכן מבחינת צבעים ובסוף יוצא שדווקא הצבע שאתן מאוד אוהבות לא נמצא שם? במקרה שלי, הכחול. אז לאחרונה השלמתי את המלתחה עם כמה בגדים בצבעי בייסיק.
בתמונות, סריג נשפך מגולף, נעלי בובה באפור מקינג ג'ורג' וגרביונים של לייף.
אתמול בערב ראינו סופסוף את הסרט "חיבוקים שבורים". לא הסרט הכי טוב שלו, אבל בהחלט סרט טוב עם צילומים מדהימים. היא כל כך יפה, פנלופה קרוז הזו, "יפה מדי מכדי להיות מצחיקה", ככה היא תוארה בסרט. שווה צפיה של שעתיים, שיכלו להצטמצם ל1:40 אם רק אלמודבר היה רוצה.
את התמונה הזו אני מוסיפה כאן כי היא תמיד מזכירה לי להתעודד, עברנו יותר מחצי הדרך חזרה למרכז. וגם, ואת זה כל מי שחוזר תדיר מהצפון יודע, אם הגעת לארובות ואין עומס, כנראה ששאר הדרך גם תעבור חלק. מי חשב שארובות יכולות לשמח? (וגם כי יצאה לי תמונה מגניבה עם הארובות מציצות בין העצים, לא)?

אני די משוכנעת שעברתי את המכסה המותרת לשימוש במילה "סופ"ש" בפוסט הנ"ל, אבל כל איזכור היה הכרחי. באמת!

ועכשיו, פניה נרגשת לקהל הקוראות שלי.
אני צריכה להסתפר. השיער שלי מאבד צורה. מי שעקבה כאן בחודש-חודשיים האחרונים יכולה להיזכר שהסתפרתי אצל קצב ועכשיו אני מחפשת ספר.אחד טוב. המלצות לספרים בסכומים לא קטסטרופליים יתקבלו בברכה :)

24.12.2009

חמישי קליל

ימי חמישי שלי הם לרוב מאוד נחמדים. לרוב תקוע לי איזשהו טיפול ברכיים במהלך היום (אלטרנטיבי או שמרני, אני מגוונת) אבל שאר היום מיועד בעיקר לדברים כיפים ומהנים.
היום היה עמוס במיוחד.
התחלתי את היום בטיול עם ביני לנחלת בנימין. עשיתי לה חשק לתפור. אז הלכנו לקנות בד בשבילה. הסתובבנו גם בשוק הכרמל, שם החליטו שאני תיירת צרפתיה ופנו אליי בעיקר בצרפתית. ביני התפלאה לגלות שנחלת בנימין מלאה בחנויות בדים ושזו תכלית הרחוב בעצם. אני מניחה שאם מגיעים לשם רק בימים שבהם יש את הדוכנים קצת קשה לשים לב לחנויות מסביב.
עברנו גם בחנות המציאות הקבועה שלי בקינג ג'ורג' בואכה שוק בצלאל שגם ספי כתבה עליה השבוע ויצאתי עם שלל נחמד. ביני עמדה לקנות חצאית, אבל בדיוק לפני התשלום מצאתי לה כתם, אז היא יצאה בידיים ריקות.
וזו ביני עם המשקפיים החדשות והמדהימות של ראלף לורן (שנקנו בסיבוב שמטרתו היתה לקנות משקפיים לאדם אחר לחלוטין)
בדרך חזרה אל תחנת האוטובוס ראינו את הדבר המתוק הזה(וגם את עמנואל רוזן קונה קרמים אבל זה לא תועד)
אם מישהו מעוניין בפריצי החמודה הזו אז היא למכירה והבטחתי לאיש הנחמד שנתן לנו לשחק איתה שאפרסם את המספר. גבי - 050-6547327. היא לברדורית מעורבת עם גולדן לטענתו.

אחר כך נסעתי לרחובות לבקר את ההורים, אכלתי דברים טעימים, קטפתי תפוזים סינים בחצר, ביקרתי את א' האנונימית ופלאפי שלה שחלה בדלקת ריאות ובדרך להחלמה (רפואה שלמה לפלאף) ובסוף חזרתי הביתה.
ואם כבר כלבים, אז הנה הבנות החמודות שלי, באדי ופינצ'י, כל אחת בפוזה מאוד טיפוסית. ואל תבהלו מפינצ'י, הישיבה האנושית הזו קוראת לה באופן טבעי. אין תעלולי מצלמה.
מה לבשתי לכל היום הארוך הזה?
חולצה שקפקפה שאמא קנתה לי בזיפ תמורת 120 ש"ח. חצאית מזארה, 100 ש"ח. חגורה כחולה מגולף, חינם כי קניתי משהו. צמיד ממנגו, 50 ש"ח מתנה מסבתא.
הייתי חייבת לכתוב כאן משהו כי אחרת זה נראה כמו תמונה אחת מאוד מעוותת. המטרה הושגה, יש טקסט מפריד :)סופ"ש נעים וחמים לכולם!

23.12.2009

פוסט 200

מזל טוב לבלוג וכאלה. הגעתי לפוסט ה200. אני חושבת שאת הפוסט ה100 לא חגגתי בצורה מיוחדת, אבל משום מה את ה200 החלטתי לחגוג.
ואיך חוגגים? החלטתי לכתוב פוסט מיוחד על...
הטרנדים שלא אכנע אליהם מעולם

Trend Alert: נחש.
לא אוהבת. לא מבינה מה יפה בזה. מרגיש לי מאוד טראשי. מאז ומתמיד לא חיבבתי את הדפסי החיות בכלל והדפס הנחש בפרט.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על נגיעות. בעיקר אקססוריז קטנים כמו צעיף, ארתיק (ארנק תיק), צמיד...

Trend Alert: מגפי פיפטואו.
יסלחו לי כל הבחורות והבלוגריות שאימצו את הטרנד הזה אבל אני פשוט לא מבינה אותו. זה רעיון די מטופש למען האמת. הרי הסיבה הבסיסית שלשמה אנחנו נועלות מגפיים בחורף היא כדי שלא יהיה לנו רק בכפות הרגליים וכדי שלא נירטב בגשם. אז מה הפואנטה בלחתוך את הסוף של הנעל. לי זה נראה כמו ברית מילה gone wild.
אם כבר החלטתן ליישם: (לטעמי כמובן) לכו על המגפונים ולא על המגפיים הגבוהות יותר. משהו בסגנון המגפונים האפורים-אבן בתמונה, עם הruffles. היי, אפילו תוכלו לנצל אותן באביב/קיץ במקום ממוזג.

Trend Alert: מנומר, גם בצבעים.
לא אוהבת. לא מבינה מה יפה בזה. מרגיש לי מאוד טראשי. מאז ומתמיד לא חיבבתי את הדפסי החיות בכלל והדפס הנמר בפרט(לא התבלבלתן, תחושתי כלפי הנחש והנמר די זהה). כלפי המנומר אני מעט יותר סלחנית ואת ההדפסים המנומרים בצבעים אני אפילו "מבינה".
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על נגיעות. בעיקר אקססוריז קטנים כמו צעיף, ארתיק (ארנק תיק), צמיד, עגילים. גם קרדיגן קטן וחמוד ילך.
Trend Alert: מכנסי Harem.
אני לא מוצאת את המכנסיים האלו מחמיאות לאף גוף נשי. גם על הדוגמניות הדקיקות במסלולים זה נראה לי די מעוות. אבל אני יכולה להבין למה לרצות ללבוש אותם. הם סוג של פיג'מה משודרגת. רכים ונוחים וגם לגיטימי לצאת איתם מהבית.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על מכנסיים שאינם מבד נוקשה, אלא נשפך יפה על הגוף. אם אתן סובלות מאגן הים התיכון, עדיף שתמנעו, הטרנד הזה לא בשבילכם.
Trend Alert: וסטים פרוותיים.
אני לא יודעת למה, אבל תמיד זה נראה לי מאוד מטונף. כנראה שזה מעלה לי קונוטציות של נערות וודסטוק מסוממות עם בוץ ודשא בשיער שלא נחפף כמה ימים(מקווה שהתיאור מספיק גרפי). לשמחתי זה טרנד שלא כל כך תופס בארץ, באף אחד מהגלגולים שלו. כנראה שהוא מרגיש לנו יותר מדי תיאטרלי.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על הפחות נפוחים מבינהם, אלא אם אתן מאוד גבעוליות. או על תלכו על זה בכלל. הכי טוב :)
Trend Alert: בויפרנד ג'ינס.
גם הטרנד הזה לא נראה שממש תפס במחוזותינו. פשוט כי הישראליות מעדיפות את הג'ינס שלהם צמוד מאוד לשחלות. אני לא התחברתי אליו פשוט כי אף מכנס כזה שמדדתי לא החמיא לי, קיצר לי את הרגליים וגרם לי להראות גוצה ואני עוד יחסית גבוהה.
אם כבר החלטתן ליישם: לכו על קיפול עדין בסוף ולא עד חצי השוק כמו בדוגמא למטה. ועדיף להימנע אם אתן מתחת ל1.60.
זהו, מקווה שנהנתן לקרוא פה עד היום ותמשיכו להנות בעתיד. אני מאוד נהנת מהכתיבה כאן ומאוד נעים לקבל פידבקים מכם, הקוראים, בין אם כאן ובין אם במייל.

21.12.2009

שבת שמשית

ביום שבת ניצלנו את מזג האוויר המצויין והשמש שיצאה כדי לצאת קצת מהבית אחרי יומיים של גשם אינטנסיבי.
יצאנו בהליכה לכיוון חוף תל ברוך צפון ומשם הליכה נעימה על הטיילת. למזלי, הספסלים שפזורים בכל עבר עזרו לי להחזיק את הטיול, עם מנוחות של ישיבה כל כמה עשרות מטרים.
לפני שיצאנו החבר הלחיץ אותי שקר בחוץ וזה לא יספיק לי ללבוש את זה עם סריג נשפך מעל(כמובן שהוא לא אמר סריג נשפך אלא יותר משהו כמו "סוודר", אבל על הדרך ציינתי מה לבשתי מעל). בסופו של דבר, הוא התבשל בתוך הסריג שלו כי הוא לא הקשיב לי ולא שם חולצה קצרה מתחת ואני נהנתי לי מהבריזה בחולצה קצרה.
2 דברים בולטים לעין שנתקלנו בהם.
1. יש המון אנשים עם כלבים (שזה מצויין).
2. יש המון ילדים ג'ינג'ים (שזה לא באמת מצויין או לא מצויין, זו פשוט עובדה).

למה המון ג'ינג'ים? בהליכה קצרה על הטיילת וסביבתה ראינו כ10 ג'ינג'ים, בנים ובנות בכל מיני גילאים. זה ריכוז מאוד גבוה. בכלל לא מתאים לאחוז שלהם באוכלוסיה. יכול להיות שמשהו באוויר של השכונות הצפוניות של תל אביב גורם לזה? אולי רידינג?
אז מה לבשתי?
את הטוניקה/שמלה הזו הזמנתי מASOS. המחיר שלה היה 8 פאונד ועלות המשלוח היתה 10 פאונד, אבל הזמנתי עוד 2 שמלות כך שזה התחלק בינהן. אני מאוד אוהבת את איך שהיא יושבת על הגוף ואת הצבע, אבל התאכזבתי מעט מאיכות הבד. בתמונות ובתיאור באתר הבד נראה שונה לגמרי. אבל כבר התרגלתי. אני חושבת שהיא תשמש אותי טוב גם בחורף וגם בקיץ.
צירפתי אליה גרביונים אטומים שחורים ונעלי בובה שחורות(אם זה לא היה אאוטפיט שדורש תמיכה בהליכה כנראה שהייתי בוחרת בזוג אחר). שרשרת מגנטים שמתאימה מאוד לשעון החדש שלי ועגילים ממגנוליה שקיבלתי מהחברות.
הפוסט הבא יהיה הפוסט ה200. אני אחשוב על נושא מעניין. מממ...

20.12.2009

שישי גשום

יום שישי היה כל כך גשום שאי אפשר היה לראות את השמיים.
בקושי הצלחנו לצאת לקניות מבלי להרטב.
למרות תכנונים לצאת לאיזה דאנס בר בסוף נשארנו בבית, גם בגלל הקור והגשם וגם בגלל הברכיים שלי (שכנראה הקור לא עושה להן טוב).
אז ניצלנו את השישי הזה לבישולים אינטנסיביים.
הכנו מרק ירקות חם ועשיר לצהריים(באמת עשיר, לא כמו זה של ביג מאמא). החבר לא האמין לי שאפשר להתמלא ממרק ירקות, אבל התחיל להאמין לי כשהוא קרס לקראת אמצע הקערה השניה.

לערב ממש השקענו, הכנו קנלוני ממולא בבשר ברוטב עגבניות ותרד.
זה אמנם נשמע מאוד מורכב ומסובך אבל זה ממש ממש לא. אז הנה המתכון.
מצרכים
10 עגבניות בינוניות בגודלן.
200 גרם עלי תרד טריים.
300 גרם בשר בקר איכותי.
ראש שום אחד.
כמה עלי בזיליקום טרי, או קוביית בזיליקום של דורות.
בצל אחד בינוני.
מלח וצ'ילי לתיבול.
חבילת קנלוני לבחירתכם. אנחנו הלכנו על אלה של ברילה והם היו טובים מאוד.

הכנת הרוטב
חותכים לקוביות את העגבניות, השום והתרד.
מטגנים במעט שמן זית את השום ומוסיפים את התרד והעגבניות.
מוסיפים את הבזיליקום.
מבשלים תוך כדי ערבוב עד לקבלת רוטב סמיך.
מתבלים לפי הטעם. אנחנו אוהבים לתבל במלח וצ'ילי בלבד.
הכנת המילוי
קוצצים את הבצל לקוביות קטנות ומטגנים במחבת.
לאחר שהבצל השחים מוסיפים את הבשר ומערבבים.
לאחר שהבשר התבשל, מוסיפים כ6 כפות גדושות מהרוטב.
הבשר לא צריך לשחות ברוטב אבל צריך לחוש אותו, תזכרו גם שצריך להישאר לכם מספיק רוטב כדי לכסות את גובה הקנלוני בתבנית.
אמור להראות כך. צד ימין הבשר, צד שמאל הרוטב.
נותנים למילוי להתקרר קצת (לא נעים להתעסק עם זה חם).
ממלאים את הקנלונים כך שנשאר כחצי ס"מ ריק מכל קצה.
מפזרים את הרוטב מעל. אפשר להוסיף פרמז'ן אם רוצים. לנו פשוט לא היה. יש מחסור בפרמז'ן בכל הארץ, מסתבר.
ככה זה נראה לפני האפיה:
ואחרי האפיה:

הצעה לצמחונים
במקום מילוי בשר אפשר להשתמש במילוי תרד וריקוטה.
משתמשים בכ200 גרם תרד ו200 גרם ריקוטה. חולטים את התרד כ2 דקות במים רותחים ומוציאים אל מי קרח. מערבבים את התרד עם הריקוטה ועם ביצה אחת(כדי שלא יהיה מושי ונוזלי מדי לאחר אפיה). מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם.
אם בחרתם במילוי כזה, מומלץ להוסיף לרוטב עגבניות קצת שמנת ולהוסיף מעל לרוטב עגבניות שכבה של רוטב בשמל.

בתאבון!

17.12.2009

הסילבסטר מתקרב

אני מניחה שבחו"ל כל ההתרגשות סביב הערב הזה היא יותר מוסברת ואמיתית מאשר בארץ. שם אנשים ממש משקיעים במראה שלהם לערב הזה גברים ונשים כאחד. בארץ זה תמיד הרגיש לי מזויף מדי. נשמע כמו ערב שהוא החלום של כל יחצן מסיבות, בעלי דאנס בר או פאב או מועדון. יש להם ערב אחד בשנה שבו יש להם תירוץ טוב לגבות הרבה יותר כסף וליצור הרבה יותר מהומה על כלום. כי מה? תישארו בבית בסילבסטר?!

אז השנה גם מותגי הביגוד וההנעלה החליטו שהם רוצים לקחת חלק בחגיגה והשיקו קולקציות לערב הסילבסטר. תקנו אותי אם אני טועה, אבל אני לא זוכרת שזה היה קיים בשנים קודמות.
זו הקולקציה של סטיב מאדן לכבוד הסילבסטר. אני לא מבינה כל כך למה היא דווקא לסילבסטר, אבל היא יפה מאוד, אז שיהיה. אלו 4 דגמים מתוך הקולקציה שנראו לי שווים במיוחד:



נעלי הכלוב השחורות הן חיקוי לא רע של נעלי הכלוב של דיור או לובוטין. גם הסנדלים עם הפרחים מאוד יפים ועדינים.
גם טאג וומן הוציאו קולקציה לכבוד הסילבסטר ואף טרחו לצלם את אסתי גינסבורג ולקרוא לכל כתבי ישראל. האמת לא נפלתי כל כך מהקולקציה. המשך של כל טרנד הניטים התחרה והפייטים.
סופ"ש נעים לכולם!

16.12.2009

ערב אדום

בשבוע שעבר היה לי ערב בנות אדום לכל הבנות בעבודה. יש אצלנו קבוצה לא קטנה של בחורות בעבודה ומדי פעם מתארגנים לנו מפגשים רק לבנות המין היפה. באופן מאוד מפתיע ולא רגיל למקום עבודה, כולנו מסתדרות מצויין ויש אווירה טובה בערבים האלה.ברוב המקומות יש יותר מדי אינטריגות, תככים וקנאה. אצלנו (טפו טפו טפו!) זה לא קיים כל כך. הפעם היה מדובר בערב פרידה מאחת העובדות. מאחר והיא חובבת אדום, הצבע הזה היה הקו המנחה של הערב.
כולנו לבשנו פריט אדום. כל האוכל היה אדום. ורק פנינה, אורחת הכבוד הגיעה בלבן (כי ככה הורו לה).
כשהייתי צריכה למצוא פריט לבוש אדום גיליתי שחוץ מהטוניקה הזו אין לי יותר מדי פריטים אדומים. יש לי שתי שמלות אדומות, אבל הן קייציות מדי. מבחינת פריטים חורפיים ואדומים, יש לי רק סריג אחד אדום לרפואה ולא התחשק לי ללבוש אותו.אז לקחתי את הטוניקה בשרוול קצר והוספתי מעל סריג נשפך שחור, טופ הכרחי לצנעת האיזורים האינטימיים, גרביון שחור אטום ונעלי בובה שחורות ושטוחות (שקצת גורמות לי להראות יחפה מרחוק...).
היו גם תותים טעימים!
וזו פנינה, אישה שמדגימה שגם בגיל 60 אפשר להראות מצויין ולהתלבש בסטייל.
אחח, הנעליים האלה מזארה פשוט יפות!
ולסיום, מתכון לעגבניות ממולאות שגם נראו מצויין, גם היו טעימות מאוד, גם קלות להכנה והכי חשוב, אדומות.

15.12.2009

Messing with Nature

אתמול חזרתי הביתה אחרי יום ארוך במיוחד בעבודה שנגמר לא רע בכלל.
היתה לנו הדלקת נרות חגיגית לכבוד חנוכה. אכלתי לראשונה בחג הזה סופגניה (כנראה גם פעם אחרונה) וקיבלנו מתנה מוזרה במקצת לחג, פנס אדום.
לערב קבעתי מראש לפני כמה שבועות תור למסז'. בגלל שהתחלתי דיקור היתה איזו קומבינה במרפאה ויכולתי להזמין מסז' ב30 ש"ח בלבד. זה פשע לא להזמין!
כשיצאתי מהעבודה הביתה נזכרתי למה אני שונאת את חנוכה. אין שום דבר טוב בחג הזה. רק מאכלים משמינים וממכרים, מסחטת כספים להורים והכי גרוע, פקקים ל8 ימים. כל כביש אפשרי היה פקוק, אפילו המעצבן מגלגלצ אמר שיש המון דיווחים.
לפחות חיכה לי מסז' מפנק אחרי כל התנועה הזו.
אבל זה לא הכל. חזרתי הביתה והחבר החמוד הכין ארוחת ערב, בטטות בתנור עם צ'ילי והמון שום כמו שאני אוהבת וניוקי ברוטב עגבניות. ובנוסף זר פרחים סגול ויפה.
הפרחים האלה ממש מיוחדים ולכן הייתי חייבת לעשות עליהם קלוז-אפ מטורף. קראתי פעם על השיטה הזו לצביעת פרחים אבל לא יצא לי לראות אותם במציאות. משקים את הפרח במים מיוחדים עם צבע ואז עלי הכותרת שלו נצבעים ונוצרים נימים וורידים מיוחדים שכאלה. אם מתרחקים מעט הפרחים נראים ממש כמו פרפרים.
אז תודה לע', החבר המפנק שלי. צריך ערבים מפנקים כאלה מדי פעם.