3.1.2010

מתאוששים מהסילבסטר

בשישי לקחנו את היום ברגוע. או לפחות השתדלנו. רצינו להתאושש מחמישי בערב, אבל השעון הביולוגי לא נתן. 8:20 התעוררתי מתוך הרגל. מאוד מבאס. אחרי שסחבתי עד הצהריים עם רמות עייפות שלא מביישות חייל צעיר ופעור, צנחתי לשנת צהריים שתירשם בדפי ההיסטוריה כאחת מהשינות הטובות שהיו לי.
בערב אכלנו ארוחת ערב עם ההורים וכמו שאולי כבר הצלחתם להבין, תמיד יש קינוח. הפעם קינוח שנראה פשוט מאוד, אבל הוא כל כך טעים. עוגת בראוניז עם גלידת וניל ביתית. יאם. מתכון לעוגה בהמשך.
לאחרונה הכלבה שלי מראה סימני הזדקנות. היא כבר בת 16, גיל מכובד ביותר בעולם הכלבים. עד לא מזמן היא היתה בסדר גמור, מלבד הקטרקט שהתחיל בעיניים. אבל בזמן האחרון היא התחילה להתדרדר ורואים את זה. הרגליים האחוריות שלה נחלשו ורואים שקשה לה להתיישב. זה מאוד קשה לראות את הכלב שלך מזדקן. קצת כמו לראות בן משפחה דועך מולך. אני יודעת שיש אנשים שלא יבינו את ההשוואה הזו, אבל כל אחד שגדל עם כלב מבין למה אני מתכוונת. דווקא בסופ"ש האחרון היא נראתה הרבה יותר טוב. רצה ושיחקה והסתובבה בינינו. היה מאוד כיף לראות אותה ככה. יצאנו לטייל ביחד בערב והיא ממש שמחה לטייל. תענוג.
ובלי לשים לב, אפילו הקטנטונת מזדקנת לנו. היא כבר בת 9. היא אמנם נראת ומתנהגת כמו פאפי צעיר, אבל גם היא כבר מבוגרת.
מה לבשתי לארוחת שישי?
שמלה שקניתי בחנות (שהפכה לקבועה) בקינג ג'ורג' תמורת 30 ש"ח. מתאימה לי השמלה הטרנדית הזו בסכום כזה. רציתי לקנות משהו עם ניטים בצווארון, אבל לא רציתי להשקיע בזה יותר מדי כי שנה הבאה זה כבר לא יהיה כזה להיט. השמלה הזו התאימה לי בול והיתה האחרונה בחנות. כבר לבשתי אותה למשרד באחד הימים וקיבלתי כל כך הרבה תגובות הזויות. שאלו אותי אם שבועות היום, אם אני מתחתנת, אם אני הולכת למקווה, אם אני העוזרת של סנטה (הא?!) והטוב שבהם, אם אני נוסעת להודו לסדנאת ויפסנה. מה יש בשמלה לבנה שמעורר כל כך הרבה תגובות?
שילבתי עם גרביונים אפורים של לייף ומגפיים שחורים. המעיל בתמונה העליונה מזארה מפני 3 שנים ואני אוהבת אותו מאוד. הוא רך נעים ומחמם, אבל לא יותר מדי. בדיוק מה שצריך בערב חורף ישראלי.

2 תגובות:

sefi אמר/ה...

אני מדי פעם משתעשעת במחשבה לקנות רק בגדים ב-30 שקלים. ואני לגמרי מבינה שזה ממש אפשרי. אבל איכשהו אני מתפתה גם לבגדים יקרים מדי פעם וזה הורס לי את כל התכנית. השמלה חמודה, למרות שאני לא הייתי קונה בלבן, אבל עלייך היא אחלה.
שנה מעולה!

קרן אמר/ה...

אני חושבת שארון טוב הוא כזה שמשלב בין שתי האופציות.
תודה על המחמאה, גם אני התלבטתי בגלל הצבע הלבן בוהק, אבל כל כך אהבתי אותה אז לקחתי, וזה רק 30 שקל...
שנה טובה גם לך!