26.1.2010

איחור לא אופנתי

שנה אחרי שרחובות ארצנו נמלאו בחורות שזופות בחצאית טריקו בגוונים שמחים וגופיית סבא לבנה דחוסה פנימה קסטרו החליטו שהם מביאים את "הטרנד הלוהט" לרשת שלהם.
מחיר החצאיות נע בין 89 לפשוטה ביותר לבין 129 לאחת עם תיפורים(כדאי ללחוץ להגדלה).
באמת? לא, ברצינות עכשיו. אתם שם בקסטרו באמת מאמינים שמישהי תשלם את הסכומים הנ"ל על חצאית טריקו חרושה וחבוטה שאפשר להשיג באלנבי תמורת 20 ש"ח גג?
אני לא מבינה כל כך את המהלך הזה. הרי מי שמוכנה להוציא סכומים שכאלה על חצאית פשוטה, כבר תעדיף לקפוץ לאמריקן אפרל ולהוסיף עוד כמה שקלים כדי לקבל את "הדבר האמיתי".
האמת, הדגם היחיד שבאמת מצדיק את קיומם ונוטע בי תקווה לעתיד(בכל זאת ט"ו בשבט בפתח) הוא דגם החצאית עם הריצ'רץ'.
ושוב, כמו מקרה הטרנד הפרחוני, בקסטרו התעוררו מאוחר מדי. הפעם מדובר בתרדמת מחשידה.
ושני פריטים שנראים מוצלחים מהעונה החדשה. האחד מתומחר מופרז מדי והשני מתומחר סביר.
נראה שהחצאית הזו תשב יפה על הגוף הגוון יחסית עדכני. המחיר טיפה גבוה, 259 ש"ח.
באתר הם קוראים לו ג'קט טרנץ' ולא מעיל, אני מניחה שזה מעיד על עובי הבד ורמת החמימות שהוא מספק. הגזרה נראת טובה ומוצלחת. המחיר לא רע לטרנץ', בהנחה שהוא יושב טוב.

כל התמונות לקוחות מהאתר של קסטרו, את הקולאז' אני הכנתי לגמרי לבדי. משום מה קסטרו הם היחידים שעדכנו את האתר שלהם בקולקציית המעבר החדשה. ברנואר, גולף,פוקס וכל השאר עדיין חורף(כמו גם מחוץ לחלון), למרות שבחנויות כבר אפשר לראות ניצנים של קולקציה חדשה.

11 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

לפחות קסטרו התעוררו. אולי מוטב מאוחר. לדעתי ממילא הם מכוונים למכירות סוף העונה, שבהן החצאיות האלה תימכרנה במחיר ריאלי (יחסית לכך שקסטרו הוא מותג בקנה מידה מקומי) של בערך 40-50 ש"ח.

קרן אמר/ה...

יכול להיות, אבל לא נראה לי שזו צריכה להיות המטרה שלהם.
אני אולי חוזרת על עצמי, אבל בתור הרשת הישראלית שמתיימרת להיות המתחרה הישירה של H&M בישראל, יש להם עוד הרבה עבודה. לא, למחזר טרנד מאוס משנה שעברה זה לא נחשב חדשנות.

sefi אמר/ה...

אני שוב מרגישה צורך להדגיש את זה שקסטרו לא מוכרים חדשנות. הם הולכים על בטוח ובהתאם לאסטרטגיה הזאת, זה לגמרי נכון.
האמת - אני לא הייתי קונה, אבל הצבעים של החצאיות ניראים יפים אביביים ונחמדים, מה שאי אפשר להגיד על החצאיות הסבתאיות של אמריקן אפרל. אני בטוחה שיקנו אותן, למרות שאני הייתי הולכת על אלה מאלנבי.

קרן אמר/ה...

בכל הראיונות האחרונים של ראשי החברה, בעיקר בראיונות שעוסקים בכניסת H&M לשוק הישראלי, טרחו שם בקסטרו להדגיש שהם החברה הכי חדשנית ומובילת אופנה בארץ.
נכון, החצאיות עשויות לא רע, אבל גם אני הייתי הולכת על החנויות באלנבי.

T-M-S אמר/ה...

לא יכולת לתאר את זה מדוייק יותר. והטרנץ' יקר! ב H&M יש יותר זול ויותר יפה - בקרוב בארץ הקודש.

boiler אמר/ה...

מישהו שם בקסטרו השקיע את כל הכסף על החנות החדשה בדינגוף, ולא נשאר כסף להעתיק רעיונות קצת יותר חדשים...

קרן אמר/ה...

לTMS, ראשית, אני שמחה לראות אותך מבקר פה בבלוג, זה מאוד מחמיא לי. אני עוקבת בשקיקה אחר קורותיך בסן פרנסיסקו :) המון בהצלחה!
אני מקווה שבאמת הם ישמרו על תמחור נמוך גם בארץ, לפי כלכליסט לא, אבל נחכה ונראה. בכל מקרה במרץ אני אהיה בארה"ב לנקות מדפים...

רותחים, טוב שיש לי אתכם, באמת שכחתי שלשם הלך כל הכסף יחד עם היצירתיות :) באמת לא מובן כל העניין הזה. מראש מה שהם עושים זה להעתיק ולתרגם טרנדים לעברית מדוברת, לפחות תשקיעו במגזין מהשנה ולא תגנבו מהמספרה את זה של יוני 09'.

cupcakes אמר/ה...

אני דווקא חושבת שיש הרבה דברים לבקר את קסטרו עליהם, אבל העתקת טרנדים היא לא אחד מהם. כל הרשתות עובדות ככה ובעיני זה אפילו דיי משמח שהם מנסים לעשות דברים טרנדיים ולא רק אותם סריגים איומים וג'ינסים לערסים. מהצצה בחלון הראווה שלהם השבוע נראה לי שיש עוד כמה דברים מוצלחים בקולקציה. הבעיה שכשנכנסים לחנות חוטפים כזה דיכאון שגם אם יש כמה פריטים שווים אני כבר מוותרת עליהם בדרך כלל.

קרן אמר/ה...

כנראה שהנימה שלי היתה לא ברורה. אני בעד העתקת הטרנדים. בסופו של דבר, מעטות הבחורות בארץ שמרשות לעצמן ג'קט אמיתי של בלמיין. העתקת הטרנדים שלהם מבורכת כי זו הדרך של כולנו לצרוך את אותם הטרנדים (כשנמאס לרגע מזארה...).
גם אני לפעמים נתקפת בחשק עז להיכנס לחנות לאחר שיטוט באתר, הבעיה היא שהדברים לא עוברים טוב מהאתר אל המציאות בחנויות. מעט מאוד דברים שווים באמת ורוב הדברים השווים באמת מתומחרים גבוה מדי לטעמי. יכולה להבין מה גורם לך לוותר.

Unknown אמר/ה...

אני בהחלט אקפוץ לדיזינגוף לקראת האביב לרכוש לי חצאית חדשה, וממש לא בקסטרו:)

ועל החצאית השניה, שנראת נהדרת על הגוף אבל המחיר, אח המחיר...

קרן אמר/ה...

צרכנית נבונה!
נחכה לסייל על החצאית הזו, או לזיופים באלנבי, מה שיגיע קודם