8.1.2010

Feed me

אתמול בערב התחשק לנו לצאת למסעדה.
התכנון המקורי היה לצאת מחר בערב למסעדה ולבלות את השבת בפארק הירקון או בים, תלוי כמה חם יהיה. אבל מאחר ואמא של החבר הגישה בקשה לוועדת תכנון סופי השבוע של הבית, תחת הטיעון ש"כל האחים האחרים חוזרים". נעתרנו לבקשה והתוכניות שונו. מחר נהריה, סופ"ש הבא ת"א. וועדת תכנון סופי השבוע מאוד גמישה לבקשות חיצוניות :)
אז "כפיצוי" חיפשנו מסעדה לצאת אליה. בהתחלה חשבנו על שגב אקספרס מאחר ומזמן לא אכלנו שם, אבל לא היו מקומות במסעדה. אחר כך נזרק שמו של הג'ירף לאוויר, אבל גם שם אמרו לנו שהם לא יכולים להבטיח מקומות. ניסינו לחשוב עוד על מה מתחשק לנו ובסוף החלטנו לזרום. ניסע לג'ירף, מקסימום, נשב על הבר. וכך היה.
אני הזמנתי את המלאזית הרגילה שלי ונהנתי ממנה מאוד. למי שלא מכיר, מנת נודלס רוויה בפסטו על בסיס חלב קוקוס עם בצל, מלפפונים וגמבא. יאמי!
אחר כך קפצנו לקיורטוש ממול ולקחנו לנו איזה משהו טעים להיום בבוקר שישמש גם כביס קינוח לערב. יאמי 2!
אני מאוד אוהבת את מגדלי אור. הקומפלקס שהם בנו מאוד יפה ומטופח. נעים לשבת שם גם ביום וגם בלילה ושם צולמו התמונות האלה.
מה לבשתי?
שמלת טריקו אפורה עם ריץ' רץ', אחת מהשמלות שהזמנתי מאסוס. יושבת מעולה על הגוף. כדי לשבור את כל האפרוריות שידכתי לה גרביונים סגולים-כחולים מקסטרו ונעלי לכה שחורות מזארה.
היה לי מאוד קשה לבחור ג'קט לכל הסיפור הזה. האמת, כנראה שג'קט עור שחור היה משתלב פה הכי טוב, אבל אין ברשותי אחד שכזה. ג'קט העור האפור שלי לא התאים כאן, סריג שחור נשפך גם לא. וגם לא ג'קט שחור עם שרוולי 3/4, יותר מדי מתוק בשביל אאוטפיט שובב שכזה.
בדיוק לפני שהתייאשתי נזכרתי בג'קט האוברסייז הזה שאמא שלי העבירה אליי. היא קנתה אותו בהוניגמן לפני הרבה שנים ובסינון הארון האחרון החליטה לוותר עליו כי הוא כבר לא יושב עליה יפה. החלטתי לקחת אותו למרות שלא ידעתי כל כך איך הוא ישתלב לי במלתחה. כששאלתי את החבר מה הוא אומר, הוא ענה "זה קצת דגראסי, אבל זה יפה, יש לזה קטע" ואני הוספתי "זה גם מאוד באופנה עכשיו".
עכשיו כשאני מסתכלת על התמונות אני נזכרת בפוסט של ספי עם שמלת טריקו אפורה שונה מאוד, אבל גם היא הוסיפה מעליה ג'קט אובסייז. אני זוכרת שאז לא כל כך התחברתי ללוק הזה. כנראה שמשהו בתפיסה האופנתית שלנו משתנה עם הזמן, או שאולי החורים בארון... לפחות אני מודה ששיניתי את דעתי!

סופ"ש נעים ומלא בפתיחות אופנתית!

4 תגובות:

boiler אמר/ה...

תמונות מקסימות!

משהו לא הכי התחבר לנו עם הז'קט והגרבון..

יכול להיות שזה הגוון של הגרבון למרות שלא חושבים שיש לנו בעיה עם הבזקי צבע.

אולי חגורה הייתה מאזנת לנו את זה..
בכל מקרה השמלה מהממת עלייך והז'קט מאוד חמוד ואכן דיי טרנדי, לדעתנו יהיה מוצלח יותר בשילוב עם פריטים אחרים(אחח איזה חוצפה יש לנו שאנחנו מעבירים ביקורת אומרים "מאזנת לנו" - עמך הסליחה)

אחלה סופשבוע!

קרן אמר/ה...

אני מקבלת לגמרי את הביקורת שלכם. זה היה אאוטפיט מאוד ניסיוני, גם אני לא הייתי בטוחה לגבי הג'קט, אבל היה צריך לכסות את עצמי איכשהו...
ותרגישו חופשי להעביר ביקורת. כל עוד היא מועברת בצורה הזו היא נלקחת כביקורת בונה ולא הורסת. לפעמים צריך לשמוע דעה שניה, ושלכם דווקא מתאימה לי :)

sefi אמר/ה...

אני מאוד אוהבת למרות שגם הפריע הגרביון. ניראה לי שעם גרביון שחור אטום זה היה יותר מושלם, אבל ממש אהבתי הכל.
לפעמים עדיף להשאיר אאוטפיטים כאלה בשחור אפור. נשיקות.

קרן אמר/ה...

התחשק לי לפרוץ קצת מכל המונוכרומטיות של החורף. כנראה שלפעמים הבאות אלך על גרביון שחור.
נשיקות חזרה :)