9.2.2010

העתק מדוייק

בשישי היינו בצפון, כמו שכבר ציינתי בפוסט הקודם. יצאנו עם חברים לקניון לב המפרץ. שם בנו העתק מוקטן של הסינמה סיטי. גם שם יש קולנוע(דווקא יס פלאנט אם אני לא טועה), גם שם יש בלאק בורגר, גם שם יש אנשים שמנסים למכור לך ורד ב20 שקל וגם שם יש טמפל בר, לשם הלכנו.

העיצוב של המקום הזה נע על הגבול הדק שבין אותנטי למגוחך. עם תמונות של משפחות משנות ה30' שתלויות בסמוך למסכי LCD קטנים. הנה, ניתן לראות את סיפורה של משפחת שקר כלשהו. אבא ואמא התחתנו בבניין העירייה ולאחר כמה שנים נולדה להם ילדה יפה.
האמת, עם כל הגיחוך הקל על העיצוב של המקום הוא מסודר לא רע בכלל. רוב מקומות הישיבה לקבוצות הם מין תאים שנותנים תחושה מבודדת יחסית, אבל עדיין לא מבודדת מדי. בטמפל בר בהרצליה הסידור שונה מעט. עוד יתרון הוא בידוד המעשנים באקווריום ענק. היה מאוד מהנה לצאת לפאב מבלי לבצע חיטוי ואידוי לבגדים ביום למחרת.
מה לבשתי?
שמלה מבד אנגורה, ללא ספק השמלה הכי מחממת שקיימת לי בארון ובהתחשב ב5 המעלות שנמדדו באזור, היתה בחירה לא רעה. קניתי אותה בפוקס בסופעונה שנה שעברה ב70 ש"ח בלבד. יש לה שרוולים מיוחדים ותפוחים וגזרת בלון עדינה מאוד בסיומת. שילבתי עם חגורת מתכת ועור שקיבלתי מהאוסף הנרחב של אחותה ז"ל של סבתי. גרביון מעויינים שחור של קשרל. נעלי עקב שחורות. צמיד כסוף משוק הכרמל ב10 ש"ח.
מה שתיתי?
לאחרונה התחלתי לשתות קאווה, כמה מקורי. עד עכשיו לא ניסיתי כי אני לא אוהבת שמפניה אז חשבתי שגם את הקאווה לא אוהב. אבל אחרי הסילבסטר מצאתי לי מועדף חדש. משקה קליל ונעים. אני יכולה להבין למה הרבה בחורות בוחרות לשתות אותו.
וזה צ'רלי שעוזר לאנשים למצוא את האוטו בחניון. דווקא נחמד, לא?

6 תגובות:

Unknown אמר/ה...

השמלה נהדרת! אהבתי אותה מאוד
ובכלל אאוטפיט מוצלח ביותר:)

קרן אמר/ה...

תודה תודה :)

לירז אמר/ה...

את נראית נהדר בשמלה!
עם איזה נעליים הלכת? (לא רואים בתמונה...).

קרן אמר/ה...

עם אותן שחורות מהפוסט הקודם. תיכננתי על נעל אחרת, אבל שכחתי להביא איתי...

שירה אמר/ה...

אני מאוד לקרוא את הבלוג המרגיע(ממש כך) והקולח שלך.את מתלבשת מקסים ועם הרבה טאצ' אישי שכבר מזוהה איתך.
אפשר לשאול במה את עובדת?

קרן אמר/ה...

איזו תגובה כיפית!
תודה רבה על כל המחמאות, שמחה שאהבת את הביגוד והכתיבה, מקווה שתמשיכי להנות גם בעתיד.
תחום העיסוק שלי נמצא בצד השני של הסקאלה ביחס לבלוג. אני מהנדסת תוכנה בחברת היי טק. הבלוג הוא המפלט היצירתי שלי, לאחר ההתעסקות בביטים כל היום.