24.2.2010

It's bag time

אוקיי, הגיע הזמן, אני צריכה תיק עור בצבע חום ג'ינג'י. בעקבות הצורך הזה שוטטתי בחנות של אלדו בקניון רמת אביב. אם לא היו מפעילים עליי את הטריק הכי נלוז של אנשי המכירות, כנראה שגם הייתי קונה אותו ולא מתאפקת עד לטיול לארה"ב.
מהו הטריק אתם שואלים? ובכן, הטריק הורכב מאוסף טריקים רחב. זה התחיל ב"זה התיק האחרון מהדגם הזה, הוא פשוט נחטף". המשיך ב"הוא מהקולקציה החדשה אבל יש עליו הנחה, הוא עולה עכשיו רק 250" וזה נגמר בקופה ב"אוי מתוקה, המחיר שלו הוא 279 ולא 249, אבל כבר רצית אותו אז מהם עוד 30 שקלים". אני שונאת שעושים עליי את הטריקים האלה ועד הטריק של הקופה אז כבר החלטתי לקחת אותו וזהו, אבל אחרי הטריק עם המחיר הפסקתי להתפשר ויצאתי מהחנות. לא, זה לא קרה בטעות. עבדתי בחנות בגדים, עושים את זה לגמרי בכוונה (ברוב המקומות). מהסיבה הפשוטה שזה עובד. אם כבר אהבת משהו והגעת איתו לקופה, כבר שלפת את הארנק, כנראה שתהיי מוכנה לשלם את האקסטרה 10-30 ש"ח.
אני לא, כי עצם ביצוע הטריק עיצבן אותי.

בכל אופן, זו הסיבה שנכנסתי לאתר של אלדו על מנת לראות מה מחירי התיקים האלה בUS Of America ומה יש עוד להציע (כדאי ללחוץ על הלינק לכל תיק, זה יוביל אתכם אל האתר של אלדו).
1. מחיר : 50$, ראיתי אותו גם בחנות בארץ ב270. לא הפרש מאוד גדול. לאתר.
2. מחיר: 45$. קצת מבוגר יותר לטעמי אבל מאוד מעניין. לאתר.
3. מחיר: 50$. קלאסי במידה מסויימת. לאתר.
4. מחיר: 35$ במבצע במקום 45$. הכיסים הקדמיים מעניינים. לאתר.
5. מחיר: 50$. שוב, כיסים מעניינים. לאתר.
6. מחיר: 35$ במבצע במקום 45$. זהו התיק מהסיפור בחנות בארץ. הוא גדול במידה הנכונה ונראה נוח ושימושי. לאתר.

בסך הכל נראה שההפרשים מול המחירים בארה"ב לא גבוהים כל כך(בניין ווסט או סטיב מאדן ההפרשים גבוהים בהרבה).
אם אתן לא חייבות את התיק עכשיו, שווה להתאפק קצת עד שיתחילו ההנחות.

2 תגובות:

boiler אמר/ה...

באופן מפתיע, הקולקציות נעליים של אלדו משנה לשנה הופכות כעורות יותר ויותר והקולקציות אביזרים שלהם דווקא הופכות אופנתיות וסבבה לגמרי, יש אפילו כמה נאים במיוחד..

המחירים בארץ יחסית גבוהים ביחס לשלל שראינו אצל חברים חוזרים מארצות הברית, אומנם יש להם דגמים שגם שם דיי יקרים גם שם, אבל בסיילים אפשר לצאת משם(בחו"ל כן?) דיי בזול..

קרן אמר/ה...

הנעליים שלהם הפכו לפחות יפות וגם פחות איכותיות עם השנים. האמת שבארץ הם לא מביאים את המידה שלי, 41, הכל שם קטן עליי ולכן ויתרתי.

המחירים מאוד גבוהים ובלתי מוצדקים בעליל. בארה"ב בסייל המחירים בהחלט יותר הגיוניים. תיק כזה ב35$ זה סביר.