17.3.2010

במקור זו בכלל שמלה

את החולצה הזו קיבלתי בתור שמלת מקסי מדודה שלי. הבד הזה לא כל כך התאים לטעמי לשמלה ארוכה והחלטתי לקצר אותה לטוניקה. החלטה נבונה? לי נראה שכן. אני מאוד אוהבת את הגזרה שלה ומפתח הגב המיוחד. יצא שלא לבשתי אותה לפחות שנתיים, מסיבות שלא ברורות לי כל כך, אבל ביום שישי האחרון נזכרתי בה והנה היא כאן בצילומים בחצר של ההורים שלי. יצאנו עם הבנות להרצל בר למעלה, שהוא מקום שונה לחלוטין מההרצל בר למטה. החלק התחתון מתפקד כמו בית קפה שמגיש גם אלכוהול. וכך ניתן לראות שולחן אחד שבו יושבות 3 בחורות עם ספלי שוקו מהבילים, ושולחן ליד חבורת בנים מורידים צ'ייסרים במרץ. למעלה לעומת זאת, יש אווירת בר אפלולית עם מוזיקה קצת יותר משמחת והרבה אלכוהול. אז הפעם ישבנו למעלה. התאימה לנו האווירה המשמחת שם.
בעוד שבוע אנחנו נוסעים ואני מתלבטת ביני לבין עצמי אם הזמן עבר מהר מדי או לאט מדי מהתאריך שבו הזמנו את כרטיסי הטיסה. כנראה שמהר מדי, באופן כללי הזמן עובר לי יותר מדי מהר וזה מאוד מאכזב. אני מקווה שכשנחזור מארה"ב קצב הזמן יחזור להיות סביר יותר.
בגלל הנסיעה החבר וגם אני נשארים קצת יותר בעבודה ומנצלים אותנו עד השניה האחרונה. ככה זה. גם אם נראה לך שאין כל כך עומס, לפני נסיעה הכל מצטבר. אולי ככה נגיע כל כך עייפים לטיסה ונישן טוב.
יש לי המון תהיות לגבי מה וכמה לארוז לטיול. הרי אני אקנה בגדים שאלבש גם שם, אבל כמה להביא מהארץ? להביא מעיל? או לקחת צ'אנס, לסוע בלי ולקנות שם במידת הצורך? המון התלבטויות. אם מישהו מהקוראים ביקר בחוף המזרחי בתקופה הזו בשנה ויש לו טיפים לגבי מזג אוויר(או טיפים בכלליות) אשמח לשמוע. תודה!

מה לבשתי?
חולצה, מתנה מדודה שלי.
ג'ינס מפול אנד בר, 80 ש"ח בסופעונה.
נעלי סירה במוקה מקסטרו עודפים, 35 ש"ח.
צמיד זהוב מדיווה, 20 ש"ח.

7 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

החלט עשית בשכל שקיצרת לשמלה - זה נראה מעולה! אחורי החולצה מאוד יפה.
שרונה

קרן אמר/ה...

תודה תודה :)
אני גם אוהבת את החלק האחורי. הוא מעניין.

boiler אמר/ה...

מאוד יפה החולצה וגם דיי מחמיאה לך, הלוק נראה מהודר אך לא מושקע ועשוי מידי, בדיוק כמו שצריך!

לכמה זמן אתם טסים?

קרן אמר/ה...

תודה תודה, אמא שלי טוענת שאני נראת בה הריונית :)
לשלושה שבועות. בקרוב מאוד.

sefi אמר/ה...

יואו, שלושה שבועות זה ממש כמו לעבור לגור שם. תביאי איתך כל מה שאת צריכה וכן בזמן הזה בשנה צריך שם מעיל. לא חייבים משהו כבד, אבל מעיל כלשהו. גם אם תקני, עדיף שיהיה. תהנו.

קרן אמר/ה...

ספי, תודה על כל הטיפים. אני צריכה להחשוב על עניין המעיל. אנחנו מתחילים בשבועיים בקליפורניה, אז אני לא יודעת אם אני רוצה להיסחב עם מעיל שם.

אנונימי אמר/ה...

Τoday, I went to the beаch front wіth my κids.
Ӏ found a sea shell and gаνe it to my 4 year
old ԁaughter аnd said "You can hear the ocean if you put this to your ear." Ѕhe put
the shell to hеr ear and screamed. There wаs
a hermit cгab іnѕide anԁ іt
pinchеd heг eaг. Ѕhe never
wantѕ to go bаck! LoL I knoω thіs iѕ
entіrelу off topic but I haԁ tο
tell someоne!
my site: http://www.pipers.ie/