11.4.2010

Las Vegas


לא סתם קוראים לעיר הזו עיר החטאים. האמריקאים מסתובבים שם בגאווה עם כוסות אלכוהול מפלצתיות, כנראה כפיצוי על כך שבשאר המדינה זה לא חוקי להסתובב עם אלכוהול "גלוי" ברחוב(חוק די נעים, לא תראו כאן בני נוער זרוקים על הספסל עם בקבוק וודקה...). בכל פינה יש מקסיקני שמנסה לגרור אותך למועדון חשפנות, או לפחות שתיקח איזה כרטיס ביקור קטן. הכל מכוון בזבוזים. המדרכות בנויות בצורה שמאלצת אותך להיכנס לקזינו ולמרכזי הקניות כדי להתנייד ממקום למקום. הכל מהבהב, גדול, זוהר, זועק, רועש. ווגאס, בייבי!
מישהו מוכר טוב את האשליה בווגאס. האמריקאים קונים אותה יותר טוב מהתיירים ואת זה ניתן להבין מצעקות ה"יה!" ששומעים כל כמה דקות ברחוב. כולם שיכורים קלות במהלך רוב שעות היום, כולם רוקדים בכל מקום. אווירת חופש אולטימטיבית.
הדבר היחיד שנהרס לטעמי הוא שכל מכונות המזל הפסיקו להיות slot machines. כבר לא מכניסים מטבע של קווטר ומושכים בידית. היום מכניסים שטרות או יותר גרוע-כרטיס אשראי ולוחצים על כפתור. קצת איבד מהאותנטיות והכיף לטעמי.

אנחנו ישנו במלון MGM Grand בWest wing המשופץ שלו, בקומה ה13. החדר היה מאוד הייטקי ומושקע, הנוף היה שווה באותה מידה.
כמו שאפשר היה להבין מהפוסט הקודם, בלאס ווגאס יש איפה לעשות קניות. ישנם שני אאוטלטים גדולים, האחד בצד הדרומי של הסטריפ והשני צפונה מהסטריפ. אל שני האאוטלטים ניתן להגיע עם קו האוטובוס Ace Gold שעוצר בתחנות נבחרות על הסטריפ. עלות נסיעה היא 3$ לנסיעה חד פעמית או 7$ ל24 שעות. אנחנו קנינו את הכרטיס ל24 שעות ובכך ניצלנו אותו לשני האאוטלטים. האאוטלט הדרומי נקרא Las Vegas Outlet Center והוא ממוקם כ15-20 דקות נסיעה מהסטריפ. הוא מיושן יותר ופחות זוהר, אבל יש בו לא מעט מציאות. החנות של DKNY התגלתה כשווה ביותר. אקססוריז, נעליים ובעיקר ג'ינסים במחירים שווים ביותר. אני קניתי שם ג'ינס מקולקציית הצעירות(כן, בארה"ב הילדות מגיעות עד מידה 44) ב18$ בלבד. הדוכן השווה ביותר הוא דוכן ארנקים של טומי הילפיגר. מדובר בארנקים מקוריים בעלות של 12-20 דולרים בלבד. האאוטלט עצמו הוא בניין סגור, כך שאם יש יום חם נעים להסתובב בו. לדעתי 3 שעות יספיקו כדי למצות אותו עד תום.
האאוטלט השני נמצא במרחק 30-40 דקות נסיעה מהסטריפ ונקרא Las Vegas Premium Outlet. הוא המרכז המאוד יוקרתי ומכיל מותגים כמו פרנץ' קונקשן, טומי הילפיגר, ג'וסי קוטור, טרו רליג'ן, ראלף לורן וגם אלדו וגאפ. האאוטלט הזה ענק ואפשר להסתובב בו יום שלם. זהו אאוטלט פתוח והטיפ הכי גדול שלי הוא להתחיל את הסיבוב מצד ימין של הכניסה ולא מצד שמאל שמכיל חנויות מעט מאכזבות. פריטים לדוגמא, תיק של אלדו ב30$ במקום 280 ש"ח בארץ, שזה קצת פחות מחצי מחיר. חולצה מכופתרת קצרה מטומי הילפיגר ב17$ בלבד. אנחנו היינו שם 5 שעות ולא נכנסנו לכל החנויות, אבל אני כבר הייתי מותשת לגמרי.
עכשיו אנחנו בניו יורק, לילה ואני מצוננת. לא מצליחה כל כך לישון בגלל שילוב של בלבול בשעות מהחוף המערבי וצינון מציק. מקווה שעד מחר הוא יעבור... החבר אמר, תראי, אמנם את מצוננת, אבל לפחות את מצוננת בניו יורק. ואני אומרת, תפסיק עם השטויות ותעביר את הטישו.
שבוע טוב לכולם!
יום שישי חוזרים...

4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

יוווווו! עשית לי חשק! מה עם חתונת בזק בסגנון וגאס? :)

קרן אמר/ה...

מזל שאת כבר בתכנונים...
כולם מציעים את זה! אני חושבת שההורים שלי ושלו יערפו את ראשנו אם נתחתן בלעדיהם.
חוצמיזה, לפספס תירוץ טוב לקנות שמלה שווה, נעליים ואקססוריז?! :)

אנונימי אמר/ה...

I ԁont κnοw about you? It was recеntlу FDA approνed
foг. But best of us κnow them aѕ migrаines.
Look at my web site ... botox sydney

אנונימי אמר/ה...

Thanks fоr a marvelous pοѕting!

I tгuly enjοуеd reаding it, you
сan bе a gгeat author.
I ωill ensure thаt I bookmaгk your blοg anԁ may comе baсk
down the roaԁ. I ωant tо encouragе уouгself tο сontinue youг great ωork, have
a nice dаy!
Also see my web page :: visit the up coming document