11.5.2010

לא פוטוגני במיוחד

היום אין המון תמונות. דווקא צילמנו לא מעט אבל כולן יצאו מאוד מוזרות. אני עושה המון פרצופים מוזרים ומצחיקים אז החלטתי לחסוך מכם את הזוועה. אלו התמונות הסבירות ביותר.
היום הלכתי לאסוף מהדואר את אלבום התמונות של ארה"ב. ערכתי את הספר בלופה והספר יצא ממש יפה. אני מאוד מרוצה מהם וזה האלבום השני שאני עורכת אצלם. בכך נגמרה ההתעסקות בנושאי הטיול ורשמית חוזרים לשגרה. קצת מבאסת השגרה הזו. אני לא יודעת למה הפעם החזרה אליה יותר קשה לי מהרגיל, אבל כל ידיעה בחדשות מדכאת אותי קצת יותר מבעבר מאז שחזרנו. לא סתם הטוקבקיסטים אומרים שמסוכן לטייל... :)
בשישי האחרון בילינו סופ"ש רגוע במיוחד. נסענו להורים שלי לשישי-שבת, יצאנו לשתות משהו בהרצל עם פרי בשישי בערב וזהו בערך. מה שכן קרא בשבוע האחרון הוא שהחבר פיתח אובססיה לברוקולי. מי שעוקב אחרי הבלוג יודע שהחבר וירקות לא כל כך מתחברים, במיוחד לא הירוקים המפחידים כמו ברוקולי. אבל אחרי לחצים פיזיים מתונים לפני כחודשיים הוא התחיל לאכול אותו. בשבוע האחרון זה הגיע לשיאים חדשים וצרכנו יחד כ5 ראשי ברוקולי. הבריאות כבר נשפכת לי מהאזניים!
אל דאגה, איזנתי את זה בהמבורגר מוולפנייט בחמישי שעבר...
מה לבשתי?
טוניקה מגולף, 50 ש"ח בסופעונה של הקיץ הקודם.
צמיד מדיווה, 20 ש"ח.
שעון של DKNY, מיריד המותגים שעבר ב450 ש"ח (ראיתי אותו באאוטלט בארה"ב ב40$...)
סנדלים יווניים, מטיול משפחתי ביוון.

אני צריכה סנדלים נוחות שטוחות בצבע חום, כביכול פשוט, אבל כל מה שראיתי מגיע עם סוליית דיקט לא הגיונית. הצעות?

6 תגובות:

marjorie morningstar אמר/ה...

דווקא יש קצת חדשות טובות לאחרונה.. OECD שיט וכולי.

קרן אמר/ה...

כן, אבל עכשיו משהצטרפנו, אז רשמית אנחנו בחלק התחתון ברוב הפרמטרים שם.
אומרים שכדי להיות מאושר עדיף להיות עשיר בין עניים מאשר עשיר בין עשירים יותר...
אבל זה לא שאני מתעסקת רק בזה. הנה, חייכתי מהתגובה שלך :)

michalooshka אמר/ה...

נשמע כיף, חח ומציק לחזור לשגרה אבל היי, זה מה שעושה חופשות כלכך מיוחדות ומהנות:)

וגם לי לופה נראים אחלה לגמרי.! אחותי הכינה שם בדיוק ספר מתנה לחבר שלה ויצא מדהים ונורא מרשים וגם נוח!

יופי של סנדלים!
נראה לי שראיתי סנדלים יפות עם קצת יותר סולייה דווקא ב"גלי".

קרן אמר/ה...

מיכלוש, כנראה שאת צודקת...
התוכנה של לופה נוחה משל המתחרות זה בטוח, הבנתי שלגבי איכות ההדפסה יש טיעונים לכאן ולכאן, בסופו של דבר אני מרוצה מהתוצאה שלהם.

אני אבדוק את גלי, למרות שבכמה עונות אחרונות הם מביאים בעיקר נעלי זבל.
תודה!

אנונימי אמר/ה...

I always sрent my half an hour to read this webpage's articles everyday along with a cup of coffee.
Here is my blog - Related website

אנונימי אמר/ה...

Fantastic gooԁs from you, man. I haѵe understand yοur
stuff prеviоus to anԁ yоu are just too еxcеllent.
I reallу like what yοu haѵe acquіrеd hеrе,
reаlly like what you're saying and the way in which you say it. You make it entertaining and you still take care of to keep it sensible. I can't wait
tο гeaԁ much more from you. This iѕ гeally a wonderful site.
Feel free to surf my web blog ... Click That Link