13.5.2010

הקצב מברילוצ'ה

לא, זה לא שם של סרט אימה חדש עתיר סכינים לקיץ הקרוב. זה דווקא שם של מסעדה חדשה שנפתחה ברחוב הברזל ברמת החייל, Butchery de Bariloche שמה. מכאן והלאה קוראי הבלוג שהינם מחבקי עגלים מוזמנים לפרוש מהפוסט. חבל, there will be blood :)

המסעדה, הלא גדולה במיוחד, מעוצבת מאוד נעים לעין. כרגיל, הלכו על חשוך ועמום, אבל דווקא במידה ואין צורך בפנס בכדי לקרוא בתפריט. כאשר נכנסים למקום מברכת אתכם המארחת ומציעה גירודים מגוש שוקולד גדול שממוקם בכניסה. משם תיקח אתכם לסיבוב בקצביה, שם תוכלו לראות את מחירי הנתחים ולטעום מיין הבית(המצויין ויצויין בהמשך). משם תגיעו ליעד הכמעט סופי, השולחן שלכם. למה הכמעט סופי ולא הסופי ביותר לערב זה? כי את הבשר שלכם תידרשו לקום ולבחור מאותה ויטרינה שהופיעה קודם ולבקש גם מידת עשייה כרצונכם. רעיון נחמד, ככה ניתן לבחור את גודל הנתח, הוא נשקר במקום והמחירים מופיעים ל100 גרם בשר.

המסעדה כרגע בהרצה אז אני מניחה שהמחירים עוד ישתנו בעתיד. לקחנו לנשנוש עד שהבשר יגיע את לחם הבית שהוא פוקצ'ה שהגיעה עם כל מיני מתבלים טעימים, 16 ש"ח. הבשר מגיע על מיני גריל עם קדירה קטנטנה ובתוכה תפוחי אדמה עם פטרוזיליה קצוצה ושום(טעימים מאוד!). החבר לקח סינטה שמחירה הגיע ל89 ש"ח. הוא לא מאוד נהנה מהבשר, אבל נראה שהשכנים שלנו לשולחן קיבלו נתח יותר טוב משלו. אני כמובן, לא בחרתי בסטייק. עדיין לא הגעתי למצב שאני מזמינה בבטחה סטייק במסעדה בארץ. אז בחרתי בקציצות טלה. הן היו עשויות במידה, לא שומניות מדי, לא מטובלות מדי ומאוד עסיסיות. אחלה קציצה. 3 קציצות די גדולות עלו 54 ש"ח.
יין הבית עולה 20 ש"ח לאדם ומגיע בקנקן הגשה מאוד יפה ומיוחד. היין עצמו קליל מאוד ומלווה נהדר את הארוחה. מה שנחמד הוא שתמורת 20 השקלים תקבלו ריפיל של הקנקן עד שתתעלפו על הרצפה, או שפשוט לא תרצו יותר. הקנקן מראש מגיע די מלא, אנחנו שתינו משהו כמו 5 כוסות יחד ועדיין לא רוקנו אותו...

ונגיע לקינוחים. אני הזמנתי סורבה פירות יער, מנה שבטוח תשתנה בעתיד. למה? כי קיבלתי תמורת 12 ש"ח בלבד 3 כדורים גדולים של גלידה. כששאלתי את המלצרית על המנה היא אמרה שזה מגיע כדור אחד ובסוף קיבלתי 3 באותו מחיר. הם הגיעו כל אחד בקערית נפרדת, אז שלחתי 2 חזרה למטבח, אני גם ככה לא אוכל אותם וחבל ככה לבזבז להם. בנוסף הזמנה קינוח שוקולד שכלל 2 טרפלס טעימים, גוש שוקולד מריר וטעים, סופלה שוקולד נוזלי ושוקולדי שניכר שהשתמשו בו בשוקולד איכותי ולכל זה לווה רוטב שוקולד לבן סמיך. הקינוח הזה עלה 32 ש"ח והיה מוצלח מאוד.
האתר של המסעדה עדיין לא עלה, כשיעלה כתובתו תהיה www.butchery.co.il. היא נפתחה רק לפני מספר ימים ולכן על כל המחירים שציינתי פה קיבלנו הנחה של 25% בגלל שהמסעדה בהרצה. המוזיקה במקום היתה נהדרת. תמהיל ספרדי נעים לאוזן. השירות היה נעים ואדיב. היה נעים לשבת במקום ושהינו בו יחסית יותר זמן מבדרך כלל.
להגיד שאני יכולה להמליץ בלב שלם על המסעדה במסעדת בשר? כנראה שלא. אבל זה על סמך הטעם המאוד אנין של החבר. הקציצות באמת היו טעימות וסיכמנו בינינו שכשיתחשק לנו לאכול קציצות, נלך לשם. כי בסך הכל מאוד נהננו מהאווירה ומשאר האוכל.

פרטי התקשרות: הברזל 4, רמת החייל. 077-5309700.
מה לבשתי? מאוד פשוט הפעם...
שמלת פרנזים שחורה קטנה, חנות בקינג ג'ורג', 20 ש"ח.
סנדלים מאלדו בארה"ב, 170 ש"ח.
לק תכלת שמח, סאלי הנסן. מאותה סדרה של הצהוב בהגרלה.
היום יום עמוס במיוחד עם תצוגת אופנה בסנטר בבוקר ויום הסטודנט של ת"א בשאר היום. נתראה שם?

7 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

חח לא יודעת, למרות התמונה החמימה והתיאורים, זה עדיין נשמע כמו השם המלא של המסור 7. אבל את נראית מעולה והסנדלים ממש שוס!

קרן אמר/ה...

אבל באמת יש שם אווירה מאוד נעימה :)
תודה! גם אני קצת מאוהבת בהם כרגע...

לירז אמר/ה...

הסנדלים מדהימים!

פרי אמר/ה...

גם אני קיבלתי היום המלצה על המסעדה הזאת מחבר לעבודה :) כנראה שאני אצטרך לבדוק אותה...

קרן אמר/ה...

לירז, תודה, אני גם מאוהבת בהם.
פרי, אנחנו מאוד נהננו מהאווירה, צריך רק לתאם ציפיות לגבי איכות הבשר.

אנונימי אמר/ה...

It's amazing in support of me to have a web page, which is valuable in support of my experience. thanks admin
Also visit my page www.survivalistuk.co.uk

אנונימי אמר/ה...

It's amazing in support of me to have a web page, which is valuable in support of my experience. thanks admin
Also see my site - www.survivalistuk.co.uk