16.5.2010

מלחים בת"א

מעולם לא הבנתי למה כל שנה קוראים ללבוש עם נגיעות של מלחים טרנד. הרי זה לא באמת טרנד אם כל שנה הוא חוזר. לבוש בהיר בקיץ הוא "הטרנד הבהיר"? כנראה שזה נובע מטעמי שיווק, אם קוראים למשהו "טרנד" אז הוא נמכר יותר. אין לי הסבר אחר לכך, כי "טרנד" המלחים קיים כל קיץ מאז שאני זוכרת (ויש לי זיכרון טוב...).
את האאוטפיט הזה לבשתי לאירוע של יום חמישי בבוקר. רציתי משהו קליל אבל עם טאצ' קייצי. מהפרזנטציה נסעתי חזרה הביתה ונפגשתי עם פרי ביום הסטודנט בת"א. לא היו המון הופעות שוות השנה והיחידים שעניינו אותי באמת היו גבע אלון שהופיע בצהריים ושלום חנוך בערב. מזל שהבית קרוב אז יכולנו ללכת להתרענן בו עד ההופעה בערב.
כמובן שלהופעות לא נעלתי את הפלטפורמות האימתניות האלה, אלא החלפתי לסנדלים הלבנים הנוחים שלי.
פירוט:
שורטס מForever 21, תמורת 15$.
גופיה מH&M, מארז של 2 ב8$.
נעליים מקסטרו עודפים, 129 ש"ח.
תיק מTop10, תמורת 60 ש"ח בקיץ שעבר שעבר.
צמיד ממנגו, 50 ש"ח.
שרשרת אדומה, מהדוכנים באילת כשהם עוד היו רחבה קטנה מול הקניון.
הצלמת המוכשרת של התמונות היפות האלה היא לא אחרת מאשר נעלולה שארחה לי חברה באירוע בבוקר.

יצא לי להתבונן בבחורות שהסתובבו שם (כי זה כיף) והגעתי למסקנה שיש בעיה אחת עיקרית, רוב הבחורות לא מסוגלות להתאים את הביגוד שלהן למקום שאליו הן הולכות, אז הנה כמה כללים ליום הסטודנט הבא:
1. אם את הולכת לשבת על דשא (ואת הולכת), אל תבואי בחצאית מיני ובוודאי אל תלבשי חוטיני עם חצאית מיני. אני לא צריכה לדעת כמה טוב מרינה עושה לך שעווה.

2. זוכרת את הדשא מהכלל הקודם? אז עקבי סטילטו לא בדיוק נועדו לצעידה עליו. גם אם את בעלת מבנה אנטומי מטורף שמאפשר לך לקפוץ על עקבים במשך יום שלם, על הדשא זה לא רעיון טוב. זוכרת את הפרסומת ההיא? את הכי יפה כשנוח לך.

3. כאן זה לא הגלינה או הגוסיפ, לא צריך "לדפוק הופעה". אם את באה Over Dressed זה סתם נראה נואש. שמלה צמודה, עקבים עגילי ענק, תסרוקת ושליכט על הפנים לא מוסיפים לפאסון שלך.

4. נכון, לא מדובר בחתונה, אבל זה לא אומר שאפשר לבוא בפיג'מה (את הכלל הזה אפשר לאמץ לחיים בכלליות).

5. יכול להיות שהחצאית הלבנה החדשה שלך או הג'ינס הקצר הבהיר הם לא רעיון כל כך טוב ליום הסטודנט. עמוס שם, אנשים מסתובבים עם נקניקיות בלחמניות ומשפריצים קטשופ וחרדל לכל עבר וגם חוזרים שוב לעניין הדשא. את באמת רוצה לבדוק אם אבקת הכביסה מורידה 101 כתמים?

6. התיק הענק המהמם שקנית? לא בחירה טובה. עדיף משהו קטן ונוח שנתלה על הצד.

ונקודה אחת של רצינות. בערב, בזמן ששמעתי את שלום מחכה למשיח חשבתי על זה שהשיר הזה יצא בשנה בה נולדתי וכמה אנחנו תקועים. מילות השיר נשמעות עדכניות מאוד להיום, צריך רק להחליף שם עסקן אחד באחר, שם קבלן אחד באחר, שם פוליטיקאי אחד באחר, וגם העם השתנה. קהל של אלפי סטודנטים רקד לצלילי השיר ולאף אחד כבר לא שינתה המשמעות שלו. עובדה, כלום לא השתנה כאן כבר 25 שנה... כנראה שרובנו איבדנו תקווה לשינוי.

12 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

למסגר ולתלות את רשימת הטיפים שלך לשכל ישר.

קרן אמר/ה...

:)
אוי! בכלל שכחתי לכתוב שאת הצלמת המוכשרת לפוסט זה. אני אעדכן עכשיו.

sefi אמר/ה...

אני חושבת שבארץ פשוט לובשים כמה שיותר סקסי ויותר חשוף ויותר צמוד. ככה מלמדים את הבנות, כניראה. האמת היא שלא ברור לי כל כך למה הן מתלבשות ככה כי אפילו בתקשורת מציעים אופציות שונות ונורמליות. הן צריכות לקרוא בלוגים, כניראה. את התלבשת חמוד וביום הסטודנט לא הייתי כבר הרבה שנים, אבל את שלום הייתי שמחה לשמוע.

קרן אמר/ה...

את צודקת, למרות שנראה לי שבשנים האחרונות זה התמתן מעט ויש יותר בחורות שמתלבשות פחות וולגרי.
יום הסטודנט הופך לממוסחר יותר ויותר ככל שעוברות השנים, אבל כניסה עלתה 35 שקל וזה מאוד קרוב לי לבית כך שגם ככה אני שומעת את הרעש.
אם את רוצה לראות את שלום חנוך מופיע הייתי ממליצה לך ללכת לבארבי או לזאפה. בבארבי הוא מופיע עם כל הלהקה במופע שנקרא ציפורי לילה, מאוד רוקיסטי. הופעה מעולה. בזאפה הוא מופיע רק עם משה לוי וזו הופעה בסגנון ג'אזי יותר, מופע ישיבה יותר שקט עם עיבודים ממש יפים. ממליצה על שתי ההופעות בחום.

Unknown אמר/ה...

זה פוסט של לגזור ולשמור, בדיוק המינון הנכון של עוקצנות (;

אהבתי מאוד את המראה שלך בכל אחת מהתמונות, ועם כמה שאני לא מחבבת פלטפורמה\רוקי, לא הייתי מחליפה את הנעליים.
נעולולה באמת צלמת מוכשרת.

קרן אמר/ה...

תודה :)
גם אני לא חובבת מושבעת של הפלטפורמות. זה בדרך כלל נראה מאוד גס במידת הנעליים הגרנדיוזית שלי, 41. אבל אלה בהחלט עדינות יחסית.

אני שוקלת לפנות אליה בהצעה, התמונות באמת יצאו מעולות. גם הלוקיישן, נחלת בינימין, לא רע.

Unknown אמר/ה...

הן בכלל לא נראות גסות!
להיפך, יושבות מצויין.

בתור צלמת בעצמי אני בהחלט ממליצה עליה.

michalooshka אמר/ה...

התובנה האחרונה מדכאת מרוב שהיא אמיתית ובאשר ליתר- לצערי בנות בישראל בטוחות שכמה שרואים יותר רוצים יותר וזה לא אסתטי ולא הכי נעים.

והצחיק אותי על טרנד המלחים:)
זה ממש נכון!!!

קרן אמר/ה...

נגה, אני מאוד מקווה שנעלולה קוראת, המחמאות ישירות אליה :)
מיכלי, אני שמחה-עצובה שאת רואה גם רואה את זה. לגבי הלבוש, כנראה שזה שילוב של החום והחוצפה הישראלית, אין לי הסבר אחר

Julia אמר/ה...

היי!
אני פעם ראשונה אצלך בבלוג והוא מקסים.
ממש אהבתי את הלוק הזה, ובמיוחד את מה שכתבת, מאוד משעשע אך נכון...
גם אני הלכתי על משהו נוח ופשוט ליום הסטודנט, אבל לבשתי חצאית! (בלי חוטיני!!! אל תדאגי! חחחחח)
גם אני חושבת שזה לא האירוע להגזים בלבוש אבל נראה לי שהרבה בנות, שהן סטודנטיות ולא ממש יוצא להן לצאת דופקות הופעה במטרה למצוא שם חתן, לפחות זה מה ששמעתי מבנות בטכניון!!!חחחח נסלח להן?!

קרן אמר/ה...

יוליה, קודם כל ברוכה הבאה :)
תודה רבה על כל המחמאות, אני שמחה שאהבת.
יכול להיות שהן מחפשות חתן, זה ככה ברוב האוניברסיטאות ולא רק בטכניון, אבל צריך גם להתאים את עצמך לאירוע. אם את עושה הכנה לשתילה בדשא עם העקבים, לא משנה מה לבשת, את לא תראי טוב כי תהיי על סף נפילה. לא?
בהצלחה לכל מחפשות החתנים באשר הן!

אנונימי אמר/ה...

excellеnt pointѕ altogеther, you just won
a logo new гeader. What cοuld you rесommend about youг post that you made some days аgο?
Аny positive?
My web-site ... Http://Www.Prweb.com/releases/silkn/sensepilreview...