19.5.2010

קצת באיחור - חג שבועות שמח

כבר הרבה זמן שאני מחפשת שמלה לבנה. מאז הקיץ שעבר למען האמת. כל השמלות שמצאתי עד היום היו או חושפניות מדי או חגיגיות מדי. חיפשתי שמלה פשוטה יחסית, שלא תחשוף יותר מדי חזה, שעם האקססוריז הנכונים יכולה להתאים גם לערב. אפילו בטיול בארה"ב לא מצאתי משהו תואם לציפיות.
מימין לשמאלביום שלישי, החלטתי ששבועות זו הזדמנות מצויינת לתת צ'אנס נוסף לחיפושים אחר שמלה לבנה. זכרתי שבשנים קודמות תמיד היו הנחות על פריטים לבנים, השנה הרשתות ויתרו על ההזדמנות. מוזר.
בכל אופן, אחרי שוטטות במנגו, הוניגמן, זארה, פול אנד בר, H&M, בסוף דווקא בקסטרו מצאתי את מה שחיפשתי. האמת? יש לא מעט שמלות נחמדות בקסטרו. מלבד השמלה הלבנה הזו, שהיא מאוד קלאסית בעיני, מדדתי שמלה לבנה אחרת שהיתה מאוד יפה. כמה חבל שהיא לא כיסתה אפילו חצי מהמרפסת הלא מאוד מפוארת שלי. בכל פעם שאני מודדת שמלות שלא מכסות לי את החזה אני חושבת על בחורות עם חזה יותר גדול משלי ומתנחמת. אני לפחות מצליחה למצוא פה ושם שמלות שמכסות אותי טיפה, או לפחות כאלה שמאפשרות לי להשלים את הכיסוי עם טופ מתחת.
אני יודעת שזה לא נושא שפופולרי לקטר עליו, אבל אני חייבת להודות שלאט לאט זו הופכת לבעיה. מהרשתות הספרדיות הפסקתי לצפות למידות תואמות בלקונט מפואר, הגזרות שלהם פשוט מתאימות לאישה האירופאית/ספרדיה הממוצעת. אבל הרשתות הישראליות? הרי החזה הממוצע בארץ הוא בגודל 70C, מכובד למדי, אז למה קסטרו, הוניגמן, רנואר וגם המעצבים הישראלים לא מעצבים את המידות בהתאם. עד כמה שלי יצא לראות, כשהמידה גדלה, לאו דווקא שגודל החזה גדל בהתאמה במידת השמלה. הרבה שמלות בקסטרו נשארות בגודל דומה למדי באזור החזה ורק הרוחב גדל מעט. מקווה שמישהו ישנה את זה סופסוף. כבר יש חנויות להלבשה תחתונה לחזה גדול, אולי גם הבגדים יגיעו בקרוב, ושוב, אני גבולית בהגדרה לחזה גדול ולכן מצליחה למצוא פתרונות, אבל מישהי במידותי עם קאפ אחד גדול יותר כבר הולכת לאיבוד...
מה לבשתי?
שמלה מקסטרו, 199 ש"ח.
נעליים של DKNY, תמורת 15$ בלבד.
שרשרת וטבעת של אמא, לא יודעת איפה נקנה.
צמידים מStrawberry, חבילה של 6 ב4$.

11 תגובות:

michalooshka אמר/ה...

וואו הנעליים ממש מציאה!
גם אני ניצלתי את שבועות לבגד לבן, זה חגיגי וכיף!
יפה לך, תתחדשי! אהבתי את הבחירה.

ד"א, כשאני נתקלת בשמלות שלא מכסות לי את החזה זה יכול כלכך לאכזב אותי שאני אדלג על החנות בפעם הבאה.

צאת חג שמח:)

קרן אמר/ה...

הן כאן מציאה...
תודה, אני באמת מרוצה ממנה, היא מאוד קלאסית בעיני.
חבל לוותר לגמרי על חנות, קסטרו זו דוגמא טובה לחנות שיש בה גזרות שמתאימות ולא מתאימות...
חג שמח גם לך!

Revital אמר/ה...

חג שמח שיהיה לך!!
השמלה מיוחדת, ומאוד אהבתי את המציאות מאמא (: גם אני בזמן האחרון החלטתי בפשיטה נרחבת על הארון של אמא שלי (:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

בהחלט ניתן למצוא בקסטרו לפעמים יציאות טובות. השמלה נראית כמו שיחוק לא רע בכלל, וגם המחיר שווה!
כיף למצוא פריטים כאלה :)
שרונה

Julia אמר/ה...

חג שמח!
השמלה ממש יפה וחגיגית!

נשיקות,יוליה

http://juliasstrikeapose.blogspot.com/

קרן אמר/ה...

רויטל, אצל אמא תמיד יש מציאות, רק חשוב להחזיר אחר כך, כדי שאמא לא תהיה ממורמרת :)

שרונה, תודה, היא אכן לא רעה בכלל. מקווה שהיא תשמש אותי כמו שחשבתי.

יוליה, תודה על המחמאות!

חג שמח לכולן!

רחלי אמר/ה...

השמלה ממש יפה! תתחדשי :-)
את מאוד צודקת לגבי מידות החזה בשמלות. זה ממש מרגיז וגם לי יש בעיה כזו (ואני ממוצעת - 75C).

קרן אמר/ה...

תודה!
כנראה שנידנו לעד ללבוש טופים מתחת לשמלות או לשחרר את העופרים לחופשי :)

sefi אמר/ה...

אני חושבת שיש בארץ כל כך הרבה בגדים שיש מספיק לכל גודל חזה.
אני עוד לא פגשתי יצרן שיכול להרשות לעצמו את העניין הזה של מידות הציצי.
בכל מקרה, השמלה ניראת עלייך מקסימה וחגיגית. אין כמו לבן.

קרן אמר/ה...

אני חושבת שזו כן בעיה. יצא לי לראות ולשמוע לא מעט בנות שזה מפריע להן.
ביקשתי רק שיפנקו את מידות 40 ומעלה בעוד סנטימטר-שניים באזור החזה.

תודה. לבן אכן נראה טוב על רוב העם :)

אנונימי אמר/ה...

Highly eneгgetic article, І liked that a
lot. Wіll there be a part 2?
Feel free to visit my page :: please click the following page