28.5.2010

Love and Marriage

אתמול בערב נסעתי לחתונה של חברה מהעבודה. החתונה התקיימה הרחק מגוש דן ואפילו לא צפונה או דרומה ממנו, אלא מזרחה! במעלה החמישה. אני יודעת שאני נשמעת כמו תל אביבית פלצנית כשאני אומרת את זה, אבל תאלצו להאמין לי שאני לא כזו. כל סופ"ש שלישי אני מעבירה בנהריה הצפונית, למדתי שנתיים בבן גוריון הדרומית וכדי לבקר את סבתא ולאכול ורניקי אני צריכה להדרים לבאר שבע. אבל מה? אזור ירושלים ופנים ישראל לכיוון מזרחה תמיד נראו לי מרוחקים יותר מכל מקום בארץ. אני לא מכירה את הכבישים של האזור הזה ותמיד יש שם תחושה שאם תפנה פניה לא נכונה, ישר תיפול לתוך קרב חמולות על הנושא החשוב במת, למי יש חומוס יותר טוב ומי הוא בעצם אבו שוקרי המקורי(גילוי נאות: אני לא אוהבת חומוס).
בקיצור, יצאנו אני ועוד שתי חברות מרכזניקיות מהעבודה אל החתונה במעלה החמישה. חייבת להודות, הנוף שם באמת יפה. החתונה התקיימה על הר ואם לא היה אובך אתמול אז סביר להניח שהיתה יכולה להיות שקיעה מדהימה. אני מאוד מקווה שהם הצליחו להוציא תמונות חתונה סבירות אתמול כי האובך הזה מאוד בעייתי לצילומים.
הצד של החתן היה דתי מסורתי, כך שלראשונה יצא לי לראות חופה עם להקה ונגני כינור. בהמשך הלהקה נגנה קצת מוזיקה חסידית משהו, not my cup of tea, אבל במהרה הם עברו לנגן שירים ישראלים וזו היתה תוספת נחמדה לעומת הDJ'ס והבום בום שהם בדרך כלל שמים.
אני לא חובבת אירועים גדולה, אבל סך הכל זה היה אירוע ממש נחמד בגלל שני דברים, הלהקה(שהתגלתה כחתיכת
הפתעה אחרי הביצועים החסידיים בפתיח...) והאלכוהול שהיה איכותי. אני חושבת שלא צריך יותר מזה, בתוספת של אנשים שמחים כמובן.
מה לבשתי?
טוב, מאחר וזה אירוע עם המון אנשים מהעבודה, צריך להישאר צנועים יחסית, אז שלפתי את השמלה היחידה שקניתי בטיול לארה"ב. זו שמלת פשתן מפוסלת ונעימה שקניתי בפיילינ'ס בייסמנט תמורת 25$ בלבד. אני מאוד מרוצה ממנה. יש בה משהו מאוד קלאסי ואפשר לשחק איתה הרבה.
שילבתי אותה עם חגורה מרפרטואר החגורות של דודה של אמא שלי(שהוזכרה בעבר בבלוג).
הוספתי סנדלים שקניתי בזארה לפני 7 שנים לנשף י"ב(אכן כן!) תמורת 200 ש"ח אם זכור לי נכון... הסנדלים האלה הם הדבר הכי קרוב לclogs שיהיה לי אי פעם.
הוספתי צמידים שקניתי בstrawberry תמורת 3$ לחבילה של 8, טבעת מאטסי תמורת 15 ש"ח ושעון של DKNY.
את התמונות צילם החבר כשחזרתי הביתה, דורית הצלמת מהמשרד היתה קצת נרגשת בשביל לצלם...
היום שוטטנו באזור בן יהודה, רשמים ותמונות ביום ראשון. סופ"ש נעים לכולם!

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יקירתי,
מהיכן הלק?

חן אמר/ה...

אהבתי ה-כ-ו-ל-!
השמל נהדרת הסנדלים קסומים והכל הולך שם יופי טופי.
הכי אהבתי את הוידוי המרגש. גם אני לא אוהבת חומוס. שמחה שנמצאה עוד מישהי כמותי!

קרן אמר/ה...

אנונימית יקרה, צר לי לבשר לך שהלק הוא של חברה אנונימית מארה"ב. קניתי אותו בחנות ABC בווגאס תמורת 2$ והוא הלק הכי טוב שהיה לי. מחזיק טוב ומאוד מיוחד.

חן, תודה! ממך זו חתיכת מחמאה!
מצאת פה שניים במחיר אחד, כי גם החבר לא אוהב חומוס. יש מחוזות בארץ של אמרה כזו שוללים אזרחות :)

marjorie morningstar אמר/ה...

שמלה בהירה לחתונה.. נועז משהו, אבל נראה מעולה (והיא גם כ"כ לא מלמלתית שאין חשש שאת מתחרה בכלת השמחה)

קרן אמר/ה...

תודה! היא בצבע ב'ז מובהק, כך שלא היו תקלות(קשה לראות את הגוון המדוייק בתמונות).

Unknown אמר/ה...

הי קרן,

כתמיד - כיף לקרוא! השמלה אכן מוצלחת, אבל חייבת להגיד שהשמלה הפרחונית הקצרה הייתה פשוט מהממת!!!

אנונימי אמר/ה...

שתלכי לך, הרסת אותי עם הכותרת, כבר חשבתי שאת הולכת לספר שאת והחבר מתמסדים...מבאסת. טוב, נו, השמלה נחמדה...

קרן אמר/ה...

שירי, תודה, שמחה שאת ממשיכה להנות כאן, זו המטרה!
השמלה הפרחונית השאירה חותם בקרב רוב הקוראים בבלוג, אני צריכה לנסות למצוא עוד שמלות בגזרה הזו :)

אנונימית יקרה, שעשעת אותי מאוד, ובבוקר יום ראשון זה קשה כפליים :)
החבר ואני ממוסדים מספיק בשביל להיכנס תחת הכותרת האטומה "מנהלים משק בית זוגי", זה מספק את הדרישות המחמירות שלנו :)