25.5.2010

Maximize

בהמשך לפוסט שבועות, גם ההשראה לפוסט הזה קשורה בבגד שחיפשתי כבר הרבה זמן, שמלת מקסי.
לפי הנתונים היבשים שמלת מקסי אמורה להחמיא לי. אני גבוהה יחסית(מטר ו70 ס"מ שלמים), לא בורכתי באגן ירכיים רחב. ועדיין, רוב שמלות המקסי שמדדתי עד היום גרמו לי להראות כמו קונוס בתחפושת, רק היה חסר לשתול אותי באבן גבירול ולתת להמון הזועם על השיפוצים המתמשכים להוציא עליי קיטור בדמות התנגשות חזיתית. ובשפה נטולת דימויים מוגזמים, זה עשה לי תחת ענק, ירכיים שמנמנות וצורה כללית של דוב קוטב.
ניסיתי שמלות משלל בדים ודוגמאות, אבל את שמלות הטריקו זנחתי. הן נראו לי יותר מדי "כותנה לילה"(ככה סבתא שלי קוראת לכותונת, עם מלעיל). אבל אחרי שניסיתי כל כך הרבה שמלות וחווית המדידה היתה לוקה בחסר, החלטתי לקחת צ'אנס עם השמלה הזו. ראיתי אותה בחנות בקינג ג'ורג' ביום חמישי עמוס במיוחד. כמובן שלא טרחתי למדוד. שילמתי 30 שקלים ואמרתי לעצמי שמקסימום, היא תקוצר. חזרתי הביתה ומדדתי. וואו אחד של החבר הספיק כדי להבין שיש פה מציאה. בתמונות היא לא נראת מחמיאה כמו במציאות, תודות לרוח הסוערת שתקפה את דורית ואותי בזמן הצילומים בהפסקת הצהריים.
מה לבשתי?
שמלה מחנות בקינג ג'ורג', 30 ש"ח.
גופיה ממתחת(כי השמלה לא מספיק סגורה בשביל המשרד בלי התוספת הזו), מהדוכנים באוניברסיטה, 20 ש"ח.
שרשרת מדיווה בסייל של הקיץ שעבר, 20 ש"ח.
סנדלים מNews ברחובות, 150 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה, מתנה מפרוייקט הבלוגרים.
עוד בתמונות, הבקבוק שלי. בקבוק הנירוסטה הזה מאוד נוח וגם ידידותי לסביבה. במקום להשתמש בבקבוקי מים מפלסטיק שאי אפשר להשתמש בהם לשימוש חוזר, אז אני משתמשת בבקבוק הזה. גם צבעוני ושמח, גם נוח לשטיפה, גם עם פיה רחבה כך שאפשר להכניס קוביות קרח ובנוסף לכל אקולוגי. בארץ גונבים על הבקבוקים האלה בין 120-150 ש"ח. בארה"ב מוכרים אותם ברוב המקומות תמורת 5$ בלבד. את שלי קניתי באולד נייבי.
התמונה האחרונה יצאה מעט מטושטשת, אבל אני בכל זאת אוהבת אותה, אז החלטתי לצרף. תודה רבה לדורית על הצילומים!

15 תגובות:

Revital אמר/ה...

גם אני קניתי שמלת מקסי, ואפילו באותו הצבע לא מזמן, רק מפוקס...
למען האמת- גם אני החזקתי באותן "הידיעות" כמו שלך- שהיא מחמיאה רק לגבוהותודברים בסגנון, אבל מה? אני נמוכה (1.57 נמוכה) ושמתי לב ששמלות המקסי דווקא מאריכות אותי. כנראה שזה קשור לעובדה שאין את ההפרדה באמצע או משהו...

בכל אופן...אחרי שבילבלתי קצת במוח- השמלה ממש ממש מחמיאה לך- במיוחד בתמונה האחרונה- הבנתי למה אהבת אותה- שם היא גם פחות מתנפנפת ברוח אז ניתן לראות איך היא יושבת עלייך.

תתחדשי!!!

קרן אמר/ה...

צריך למצוא את הגזרה הנכונה ואז זה יכול מאוד להחמיא. לנמוכות זה יכול להחמיא, כי אם לובשים אותה עם עקב זה מאוד מאריך.
תודה, היא באמת יושבת טוב. בדיוק נכנסתי הביתה והחבר ראה אותי ואמר שהוא מאוד אוהב את איך שהיא יושבת, צריך יותר מזה? :)

מקווה שבסוף הצלחת לא לטרוף את כל המקרר בגלל הפשטידה שלי...

Revital אמר/ה...

חחחח למען האמת לא היה לי כח להכין משהו מורכב אז התפשרתי על פסטה ושניצלים..תמיד הולך טוב! (:

אנונימי אמר/ה...

מסכימה עם חבר שלך... יושבת עלייך מהמם ומדגיש בדיוק את מה שצריך :)

קרן אמר/ה...

רויטל, הרגעת לי את המצפון :)

אנונימית, ברוכה הבאה! תודה על התגובה, אני מסמיקה פה...

LookinFab אמר/ה...

שמלות ארוכות זה אדיר!! כ"כ נוח.. יש גם כ"כ הרבה יפות עכשיו בחניות רק הבעיה איתן שהן נורא ארוכות... לא ברור לי למה רוב הבגדים נתפרים ל1.70++ כשברור שהגובה הממוצע של הנשים בארץ הוא 1.60..

קרן אמר/ה...

אני מניחה שמה שמנחה אותם זו העובדה ששמלה אפשר לקצר אבל אי אפשר להאריך. במקרה שלי רוב השמלות בול באורך הנכון עליי. אם מישהי נמוכה או גבוהה יותר היא כבר תצטרך תיקונים...

אנונימי אמר/ה...

סורי, לדעתי את צריכה לדבוק בשמלה הקצרה והמהממת מאסוס שעושה לך כ"כ טוב. אולי זה רק התמונות לא מחמיאות

קרן אמר/ה...

אנונימי/ת, שעשעת אותי מאוד וזה נחמד לפתוח את היום בחיוך ומחמאה, זה באמת בעיה שצריך להחליף בגדים מדי פעם :)

אני חושבת שהתמונות פחות מחמיאות מהמציאות, הרוח קצת עיוותה את הגזרה של השמלה. אני אצלם אותה שוב עם אקססוריז אחרים בעתיד...

Unknown אמר/ה...

את נראית נהדר!

אני מתה על שמלות מקסי-רק על אנשים אחרים. אף פעם לא עליי.

קרן אמר/ה...

תודה! ממש כיף לי עם כל המחמאות פה :)

ניסית לפני ששללת? גם אני הייתי אנטי בהתחלה, צריך למצוא את האחת שמתאימה לך...

michalooshka אמר/ה...

גם אני קניתי שמלת מקסי לאחרונה בצבע ממש דומה וגם שלי עלתה 30 שקל. תתחדשי, ממש נהדרת! 

קרן אמר/ה...

תודה, תתחדשי גם את, היא באמת מוצלחת!

אנונימי אמר/ה...

יופי של שמלה!

איפה בקינג ג'ורג' נמצאת החנות שבה מצאת אותה?

קרן אמר/ה...

זו חנות פינתית עם קרוסלות בגדים על המדרכה. זה באזור של שוק בצלאל, בפינת הרחוב שאחרי הכניסה לשוק. מקווה שזה תיאור מספיק טוב. נדמה לי שיש שם שלט עם השם איתי. בהצלחה!