8.6.2010

השבתות שלי

את השבתות שלי אני מעבירה בדרך כלל באחת משלושת הערים הבאות: רחובות, תל אביב או נהריה. ההורים שלי גרים ברחובות שאמנם די קרובה לת"א, אבל עדיין, לרוב לא יוצא לי לפגוש את המשפחה באמצע השבוע. ההורים של החבר גרים בנהריה והגעה לשם באמצע שבוע כמובן שאינה באה בחשבון מאחר והנסיעה לוקחת שעה ו40 דקות במקרה הטוב. אנחנו גרים בתל אביב, מקום טוב באמצע, ורוצים גם להנות מהעיר הזו שאנחנו משלמים שכירות מופרזת כדי לחיות בה ולהיות קרובים לעבודה ו"למרכז העניינים".
תמיד עניין אותי לשמוע מה הטריק שעושים אנשים אחרים עם הביקורים האלה אצל ההורים. תמיד אומרים לי שלא מבינים למה אנחנו ישנים גם ברחובות כשאנחנו נוסעים לשם לשישי. אז קודם כל, לפעמים אנחנו גם נוסעים רק לארוחת שישי או לשבת בצהריים, אבל לרוב אנחנו באמת נשארים לישון. למה? הסיבה העיקרית כי זה כיף לי. נחמד לי להתפנק אצל ההורים. לקום בשבת בבוקר ולשתות קפוצ'ינו טוב בחצר. לפעמים זה גם מלווה בפנקייקס חמים ומושחתים שאבא שלי מכין. הסיבה הנוספת היא שהחברות שלי לומדות כל השבוע ולפעמים לא מתחשק להן לצאת למרכז(או שיש מבחנים ואין הרבה זמן לצאת), אז אנחנו יוצאים ברחובות, בדרך כלל ל"הרצל". אז אם השעה כבר 01:00, לא בא לי להתחיל לנהוג חזרה לת"א.
בנהריה הסיבה שאנחנו נשארים סופ"ש היא ברורה, כשעתיים נסיעה לכל כיוון? כבר נשארים את הלילה. נהריה מאוד שונה מתל אביב או מהאזור שבו אני גדלתי. הכל מרגיש שם קצת עתיק יותר. אבל נחמד להעביר שם שבתות רגועות בסגנון חופשה בצפון. זה המינון המדוייק שאני מסוגלת לעמוד בו. אני כנראה הבחורה היחידה בארץ שהחבר מאיים עליה "אם לא תתנהגי יפה, אני אקח אותך לצימר!", בהומור כמובן... אני לא אוהבת צימרים, רובם נראים יותר גרוע מהבית שלי ואלו שנראים יותר טוב עולים כמו סופ"ש הכל כלול ברודוס. למה הם תמיד מכריחים אותך להישאר ל2 לילות? אחרי יומיים אני בדרך כלל מתחרפנת מהרעש של הציפורים ומהניתוק, גם השקט הסטטי הזה לא עושה לי טוב.
כשאנחנו נשארים בתל אביב בדרך כלל נעשה אוכל מושקע בסופ"ש, מהמון ירקות טריים(מתוך המבחר המצומצם שהחבר מסכים לאכול). נצא עם חברים לדאנס בר או פאב. נלך לים בשישי בבוקר(לא בשבת, בשבת יש מלחמה בים), או נטייל ברחובות תל אביב. ובעיקר נהנה מהחברה ומהזמן הפנוי.
התמונות כאן נלקחו בסופ"ש האחרון שהיה סופ"ש נהריה. חלקן בחצר היפה של ההורים של החבר וחלקן בטיילת המתחדשת של נהריה.
מה לבשתי?
אוברול קייצי ונוח מפול אנד בר, 129 ש"ח. הוא לא יותר מדי מחמיא לגזרה, אבל בימים חמים הוא מאוד נוח וזה מה שחשוב בעיני כרגע.
סנדלי גומי צבעוניות ביותר, 20 ש"ח בשוק הכרמל.
צמיד עץ ופלסטיק ממנגו, 50 ש"ח.
טבעת וורד מאטסי, 15 ש"ח.
משקפי שמש של אירוקה, מתנת פרוייקט הבלוגרים.
לק כחול רויאל של WOW, 5 ש"ח בקיץ שעבר.

2 תגובות:

Revital אמר/ה...

פסוט מקסים במיוחד! אני באופן אישי הייתי ממש מתבאסת לבלות את כל השבת אצל ההורים של החבר...אבל את צודקת- זה ממש לא הגיוני לנסוע שעתיים לכל כיוון ביום אחד.
אהבתי את האוברול- גם המחיר נוח, באמת מפתיע, אני בד"כ רגילה לזה שהמחירים בפול אנד בר מופרזים יותר.
ובנימה זו- קדימה, שיגיע כבר הסופ"ש!!

קרן אמר/ה...

היי רויטל, תודה על המחמאות!
את צודקת, המרחק אכן מכריע. כיף לך שאתם מספיק קרובים אל ההורים כדי לתת גיחות קטנות.
המחיר באמת לא נורא יחסית לפול אנד בר. מצד שני, זה לא שזה בגד מאוד מורכב ומיוחד...

הוא מגיע בקרוב, הזמן טס!