17.6.2010

פלסטיק לבן וFashion Loca-l

במסגרת פלסטיק לבן שיערך בתאריכים 1-2/07/2010, יתקיים סלון הבלוגריות. מספר בלוגריות אופנה הוזמנו להקים דוכן משלהן ולקיים בו פעילות כרצונן. כפי שאתם מבינים, נענתי להזמנה בחיוב ובחיוך :)

הפעילות שאני מתכוונת לקיים תיקרא "בלוגרית ליום אחד" וכשמה כן היא, העוברות ושוות(וינק וינק...) יוכלו להצטלם, לרשום כמה שורות כרצונן ולספר על הבגדים שלבשו. בסוף היום אעלה את ה"פוסטים" לבלוג.
כחלק מהפעילות אני משתפת פעולה עם מספר מעצבות מהשוק שישאילו פריטים שלהן לצרכי סטיילינג לצילומים בדוכן, בינהן יעל שטיינברג, עיניים, NoHeltzi ועוד.
הפעילות תערך ללא תשלום וכולכן מוזמנות להגיע ולפגוש אותי ולהצטלם במידה ותרצו. אני אהיה בשוק ביום שישי, ה02.07 בין השעות 12:00-16:00.

בנוסף, אני עונדת בהרבה מהפוסטים שרשראות שדודה שלי מכינה כתחביב שלה. בדוכן תוכלו להשיג גם שרשראות אחרונות שלה.


האירוע בפייסבוק, ניפגש שם?

4 תגובות:

photo.fashion.passion - בלוג אופנה ישראלי אמר/ה...

האירוע נשמע מגניב למדי! בהצלחה שיהיה :)

שרונה

קרן אמר/ה...

תודה רבה!
מקווה שנפגש פנים מול פנים שם...

PASSIONISTA אמר/ה...

נתראה שם כי גם לי יהיה דוכן משלי!

קרן אמר/ה...

תגיעי גם בשישי בצהריים? מצויין, נכיר סופסוף... :)