1.7.2010

מחר!

מחר בין 12:00 ל16:00 תוכלו למצוא אותי בפלסטיק לבן בכל בו שלום בתל אביב.
במסגרת פרוייקט הבלוגריות תוכלו לעשות שני דברים בדוכן שלי:
1. להצטלם ולכתוב כמה שורות כמו בלוגרית אופנה "רצינית" ולהופיע כאן בבלוג.
2. לרכוש שרשראות שדודה שלי מכינה. השרשראות שלה מככבות בחלק מהפוסטים שלי מאחר ובכל פעם שמגיעים אליה הביתה היא טורחת לשלוף שרשרת שמתאימה בדיוק למה שלבשת ואף מאיימת במידה ותנסי להחזיר אותה אליה. אז זו ההזדמנות שלכן לקנות שרשרת שהיא אחת ויחידה. כל שרשרת נעשית בעבודת יד על ידי דודתי. כל שרשרת שונה מאחותה(מלבד מספר שרשראות בעלות עיצוב זהה אך גוונים שונים) ונעשתה בהשקעה רבה. חלקן מגיעות עם צמיד או עגילים תואמים, כלול במחיר. השרשראות ימכרו בטווח מחירים של 50-90 ש"ח. בדוכן ימכרו 20 פריטים בלבד.
והנה טעימה קטנה:

שילוב של חוליות וחרוזי עץ, הרבה יותר מרשימה במציאות
אני חושבת שהשרשרת הזו תהיה שלי, אז אל תבנו עליה :)
השרשרת הזו זמינה בשני צבעים נוספים- תכלת וירוק דשא
לזו יש מראה תלת מימדי מעניין שהלך לאיבוד בתמונה
נתראה שם?

2 תגובות:

נעלולה אמר/ה...

הראשונה מהממת, אבל כנראה לא אהיה מחר :(

קרן אמר/ה...

בסוף את היום בערב?
אם את רוצה אני יכולה לשמור לך אותה בצד ולהביא לך ביום ראשון.