14.7.2010

חוסר איזון

בזמן האחרון אני לא ישנה כל כך טוב. מלילה ללילה המצב מחמיר, עד שאתמול בקושי ישנתי. באופן מאוד מפתיע, זה לא כל כך פוגם בתפקוד היומיומי שלי. הייתי בטוחה שהיום, עד השעה 15:00 אני אקרוס, אתכרבל בתנוחה עוברית וארדם, ללא כל חשיבות למיקום. אבל, כמו שעינכם קוראות, אני ערה, מתפקדת, חדה ועוד שלל סופרלטיביים. היום בבוקר החבר הכריז "אני אקח אותך למעבדת שינה אם זה ימשיך ככה". מעניין לאן זה יתפתח.

כשכתבתי את הכותרת הזו, "חוסר איזון", דווקא לא התכוונתי לחוסר האיזון שלי עקב המחסור בשינה, אלא בחוסר האיזון שבמקצוע שלי. כנראה שאני לא לומדת מהעבר, או שאולי אני מתעקשת לחשוב שהעולם מתקדם ומתפתח. היום הייתי באיזשהו סמינר מקצועי, חוסר האיזון שתמיד מתבטא הוא באיזון בין המינים. בהתחלה הייתי הבחורה היחידה שם, בהמשך הצטרפה עוד מישהי, לחדר של 20 בחורים. מעולם לא הצלחתי להבין מדוע לא רואים נשים בתחום הזה(Realtime, לקוראים שבמקצוע). הרי בפקולטה למדעי המחשב המספרים מאוזנים כבר כמה שנים, אבל בתחום הזה הם לא מתאוששים. אולי זה יקח עוד כמה שנים עד שבחורות יגלו עניין ויגיעו גם לכאן.

תמיד עניין אותי לדעת איך מרגישים גברים שעובדים בתחום שנשלט על ידי נשים, האם התחושה היא זהה? מה אתם אומרים?

ונעבור לתמונה בודדת. האמת שצילמנו כמה תמונות של האאוטפיט הזה, אבל כולן יצאו ממש מחרידות. בכל תמונה הצלחתי לייצר עווית אחר בפנים. אז החלטתי לחסוך את זה מכם ולהציג רק אימג' בודד שיצא יפה, במקרה זהו האימג' היחיד שלא מכיל את פניי. לא מדובר כאו ברגעים של שנאה עצמית, בדרך כלל אני מצטלמת די בסדר, הפעם פשוט קרה מקרה... :)
מה לבשתי?
מכנסי פשתן מתמנון, שנה שעברה תמורת 75 ש"ח, נדמה לי.
גופיה מגולף מלפני שנים.
לק של OPI מסדרת שרק.
חגורה מברשקה, 2 ב40.
מבטיחה לפצות עם פוסט לבוש נורמלי ברגע שאוכל.

אין תגובות: