30.7.2010

רכבות, חתונות ומה שבינהם

בחמישי שעבר נסענו לחתונה בצפון. בלב המפרץ אם להיות מדוייקים. מאחר והיה מדובר ביום חמישי, החלטנו לצמצם את רמת ההתעללות העצמית ולהגיע לחתונה ברכבת ולא ברכב. הנסיעה הלוך עברה דווקא יחסית מהר. את חלקה העברת במריחת לק מאחר ולא הספקתי לעשות זאת בבית(חמישי שעבר היה יום עמוס במיוחד, אחד העמוסים בהיסטוריה, אם נדייק). למדתי גם משהו חדש. יש מקומות שמורים ברכבת! משלמים 5 ש"ח נוספים על הכרטיס ויש לך מקום שמור בקרון הראשון. כמובן שברכבת של יום חמישי זה היה שימושי ביותר. אחרת לא הייתי יכולה לשבת בנוח ולמרוח לק.
לאחר איסופים וסיבובים הגענו אל החתונה. באופן מפתיע האוכל היה לא רע(זה של הקבלת פנים, על המנות שהוגשו כבר ויתרנו, כמה אפשר?), זה לא פשוט לייצר אוכל טעים ל700 ומשהו איש. ועכשיו לאירוע המכונן של הערב. הלכתי לי בתמימותי אל השירותים. בכניסה עמד בחור צעיר וייבש בגד במייבש ידיים. אוקיי, מוזר, אבל ניתן לעיכול. או אז אני רואה בחורה לבושה בחוטיני לבן ונעלי עקב בלבד, משוטטת לה בשירותים ומדברת עם הבחור. הייתי קצת בשוק אז ברחתי מיד לתא השירותים. כשיצאתי החוצה ושטפתי ידיים, עמדה לידי אישה ששאלה אם גם אני רואה את זה :)
אז חשבתי על זה. נניח ובאמת נשפך לי משהו על השמלה שלא מאפשר להמשיך להסתובב ככה(זה היה יחסית בתחילת הערב), הייתי עושה אחד משני דברים. מבקשת ממישהו לייבש את השמלה ופשוט מחכה בתא השירותים עד שזה יסתיים. או מנצלת את העובדה שהמקום צמוד למרכז קניות ובו חנויות של כל הרשתות, נכנסת לאחת מהן וקונה לי משהו נקי ללבוש. אבל בטוח לא מטיילת בשרותים ערומה...
מה לבשתי(לכל אורך הערב, בלי התפשטות בשרותים)?
שמלת פשתן שנקנתה בניו יורק, כבר לבשתי אותה לחתונה אחרת ואיבזרתי בגווני חום. הפעם הלכתי על שחור וזהב.
חגורה מאיביי, כ20 ש"ח.
נעליים מניין ווסט שנה שעברה, 280 ש"ח.
טבעת שחורה מאטסי, 15 ש"ח.
טבעת פפיון מוזהבת, מתנה מקרן וולף.
תיק(נחרש ונוח) מגולף, 50 ש"ח.

בשבוע הבא אספר על קורותינו בסאבלט אתמול. סופ"ש נעים לכולם!

6 תגובות:

Fashion Matters אמר/ה...

שמלה יפה!!

xoxo

michalooshka אמר/ה...

יפהלך:)

קרן אמר/ה...

תודה תודה :)

CV אמר/ה...

אהבתי את הלוק שלך לחתונה! לא הרבה אנשים בארת יודעים להרכיב מראה מתאים לאירוע כמו חתונה.. והנה דוגמא טובה ביותר איך לעשות את זה ! :)

קרן אמר/ה...

וואו! תודה רבה על המחמאות, אני מסמיקה... :)

אנונימי אמר/ה...

Hurrah! At last I gοt a blog from where I be capable of іn faсt take valuable
datа regаrding mу stuԁу anԁ knоωledge.
Also visit my blog post Motoclub.az